ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Obwieszczenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 31 maja 2023 roku nr IGOŚR.6733.5.2023

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2023-06-01 23:35:44 przez Administrator Systemu, informacja należąca do archiwum

Akapit nr - brak tytułu

IGOŚR.6733.5.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o zakończeniu postępowania w sprawie wydania decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie do siedmiu mikroinstalacji fotowoltaicznych o mocy do 50 kW każda dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie, na terenie położonym w miejscowości Skęczniew, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 438/73 (obręb Skęczniew).
 
Dobra, dnia 31 maja 2023 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6733.5.2023
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r., poz. 503 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że dnia 31 maja 2023 r. została wydana decyzja, w sprawie znak IGOŚR.6733.5.2023, ustalająca lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie do siedmiu mikroinstalacji fotowoltaicznych o mocy do 50 kW każda dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie, na terenie położonym w miejscowości Skęczniew, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 438/73 (obręb Skęczniew).
 
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 31 maja 2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).

Z pełną treścią decyzji można zapoznać się w terminie 14 dni od podania do publicznej wiadomości obwieszczenia, w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi: Malwina Rosiak
kontakt tel.: 63 279 99 33

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony