ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Obwieszczenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 23 lipca 2024 roku nr IGOŚR.6220.7.2024.SW

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2024-07-29 15:36:39 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

IGOŚR.6220.7.2024.SW_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu postanowienia o zawieszeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia: ,,Budowa do 6 farm fotowoltaicznych o łącznej mocy do 6 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce o nr. ewid. 123/2 w obrębie Linne w gminie Dobra”.
 
Dobra, dnia 23 lipca 2024 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6220.7.2024.SW
 
OBWIESZCZENIE
o wydaniu postanowienia o zawieszeniu postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
 
Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 572), w związku z  art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1094) (dalej ustawa ooś), zawiadamiam że w dniu 23 lipiec 2024 r. zostało wydane postanowienie Burmistrza Dobrej o zawieszeniu postępowania do czasu przedłożenia raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia
na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na: ,,Budowie do 6 farm fotowoltaicznych o łącznej mocy do 6 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce o nr. ewid. 123/2 w obrębie Linne w Gminie Dobra” , na podstawie wniosku złożonego dnia 25.04.2024 r. przez Inwestora:  BluSolar 17 Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. J.K. Chodkiewicza 7/1C 85-065 Bydgoszcz.
 
Na niniejsze postanowienie służy stronie prawo wniesienia zażalenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koninie, za pośrednictwem Burmistrza Dobrej, w terminie 7 dni od dnia jego doręczenia.
W dniu 9 lipca 2024 r. do tut. organu wpłynął wniosek inwestora, w którym w oparciu o art. 86 d ustawy o ooś, zawnioskował on o zawieszenie postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia.
 
Zgodnie z art. 86d ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094), jeżeli w okresie trzech lat od daty zawieszenia postępowania podmiot planujący podjęcie realizacji przedsięwzięcia nie zwróci się o podjęcie postępowania, żądanie wszczęcia postępowania uważa się za wycofane.
 
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1094) oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie stron o zawieszeniu postępowania następuje przez niniejsze obwieszczenie, które podaje się do publicznej wiadomości na okres 14 dni, poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Dobrej, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej oraz u sołtysa sołectwa Linne.
 
Z treścią postanowienia oraz z zebraną w sprawie dokumentacją można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5 w godzinach urzędowania, a także składać uwagi i wnioski w sprawie.
 
Informuję o uprawnieniach wszystkich stron niniejszego postępowania wynikających z art. 10 kpa, do czynnego udziału w każdym stadium postępowania. Zgodnie z art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 23

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony