Aktualności Urzędu Miejskiego w Dobrej
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
- Teraz przeglądasz Archiwum
- Przejdź do aktualności
Lista informacji
Gmina Dobra uzyskała dofinansowanie ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w wysokości blisko 1,2 mln zł.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Trzy wnioski złożone przez Gminę Dobra w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków (Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych) na łączną kwotę prawie 1,2 mln zł zostały pozytywnie rozpatrzone. W ramach otrzymanego dofinansowania wykonane zostaną następujące zadania:
Remont konserwatorski dzwonnicy przy kościele parafialnym pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Dobrej (kwota dofinansowania 400.000,00 zł).
Przedmiotem inwestycji jest remont konserwatorski dzwonnicy przy kościele parafialnym pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Dobrej z 1840 roku, wykonanej w stylu późnoklasycystycznym. Prowadzone prace pozwolą zahamować proces degradacji i wyeksponować istniejące, oryginalne elementy zabytkowej murowanej (tynkowanej) w stylu neogotyckim z początków XIX wieku dzwonnicy połączonej z murem okalającym kościół. Prace należy przeprowadzić natychmiastowo z uwagi na postępującą degradację. Zabytek ma istotne znaczenie historyczne i kulturowe dla mieszkańców gminy. Położony jest w centralnym miejscu miasta przy Placu Wojska Polskiego w ścisłej strefie konserwatorskiej, przez co przykuwa swoim wyglądem uwagę mieszkańców i osób przyjeżdżających, czy też przejeżdżających przez miasteczko. W ramach inwestycji planuje się wykonać renowację fundamentów, renowacje elewacji, renowację połaci dachu, bramy dzwonnicy oraz okiennic, a także sporządzenie dokumentacji projektowej i wszelkich uzgodnień i decyzji administracyjnych dla ww. zadania.
Prace konserwatorskie i restauratorskie przy polichromiach kościoła parafialnego pw. Trójcy Świętej w Skęczniewie (kwota dofinansowania 395.273,43 zł).
Przedmiotem inwestycji jest remont konserwatorski i restauratorski przy polichromiach kościoła parafialnego pw. Trójcy Świętej w Skęczniewie. W ramach inwestycji planuje się wykonać prace konserwatorskie i restauratorskie przy polichromiach prezbiterium oraz prace konserwatorskie i restauratorskie przy polichromiach nawy. Zabytek ma istotne znaczenie historyczne i kulturowe dla mieszkańców gminy. Został wybudowany w 1825 roku, czyli prawie 200 lat temu, dzięki czemu jest jednym z najstarszych zabytków na terenie gminy. Prace spowodują poprawę stanu zachowania istniejących polichromii w prezbiterium i nawie kościoła, uratują je przed dalszą degradacją. Poprzez wykonanie tych prac poprawi się stan techniczny i wygląd ścian wewnętrznych kościoła. Zadanie obejmuje także wykonanie dokumentacji projektowej i wszelkich uzgodnień i decyzji administracyjnych dla ww. zadania.
Remont konserwatorski XIX wiecznego ołtarza głównego z kościoła pw. Św. Mikołaja w Miłkowicach (kwota dofinansowania 400.000,00 zł).
Przedmiotem inwestycji jest remont konserwatorski XIX wiecznego ołtarza głównego z kościoła pw. Św. Mikołaja w Miłkowicach. Prowadzone prace pozwolą zahamować proces degradacji i wyeksponować istniejące, oryginalne elementy ołtarza głównego wykonanego z drewna polichromowanego, złoconego, pochodzącego z końca XIX w. Obraz św. Mikołaja znajdujący się po środku ołtarza namalowany został przez wybitnego polskiego malarza Juliana Fałata. Prace należy przeprowadzić natychmiastowo z uwagi na postępującą degradację. Należy zaznaczyć, że kościół w Miłkowicach, ma istotne znaczenie historyczne i kulturowe dla mieszkańców gminy, a także turystyczne z punktu widzenia położenia zabytku nad Zbiornikiem Jeziorsko. W ramach inwestycji planuje się wykonać lakierowaną dębową strukturę architektoniczną, złocone i polichromowane rzeźby, złocone ornamenty architektoniczne wraz z tabernakulum, kolumny z głowicami, obraz Matki Bożej wraz z ramą i zwieńczeniem, metalizowane i polichromowane zwieńczenie oraz wykonanie dokumentacji projektowej i wszelkich uzgodnień i decyzji administracyjnych dla ww. zadania.
Pobierz dane XML Gmina Dobra uzyskała dofinansowanie ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w wysokości blisko 1,2 mln zł. Drukuj informację Gmina Dobra uzyskała dofinansowanie ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w wysokości blisko 1,2 mln zł.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-07-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-07-25 10:39:38 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-07-25 10:39:40 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-22 10:41:07 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 342 raz(y) |
Informacja WIR: Rolnik może wnioskować o oszacowanie suszy bez załączenia kalkulacji lub protokołu wygenerowanego przez aplikację!
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wielkopolska Izba Rolnicza przekazała informację, iż rolnik może wnioskować o oszacowanie suszy bez załączenia kalkulacji lub protokołu wygenerowanego przez aplikację!
W związku z niejasnymi zapisami w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 13 lipca 2023 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i sposobów realizacji niektórych zadań Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa mówiącymi między innymi o możliwości szacowania szkód przez Komisje, Wielkopolska Izba Rolnicza wystąpiła do Wojewody Wielkopolskiego z prośbą o interpretacje tego rozporządzenia.
Wojewoda Wielkopolski w piśmie z dnia 19 lipca 2023 roku wyjaśnia, że (…)„zgodnie z obowiązującymi przepisami Zespoły Komisji mogą przystąpić do lustracji upraw rolnych i dokonać szacowania szkód spowodowanych suszą rolniczą. Szacowanie szkód odbywa się na wniosek producenta” (…).
Komisje będą zwracały szczególną uwagę na zgodność upraw i powierzchni zgłoszonych do lustracji z wnioskiem o płatności obszarowe.
Ważne!
W piśmie tym wojewoda także wskazuje, że rolnik nie musi do wniosku o oszacowanie suszy przez Komisje dołączać protokołu lub kalkulacji z oszacowania wygenerowanych przez aplikację „zgłoś szkodę rolniczą”. Nie mniej jednak, rolnik musi w tej aplikacji złożyć wniosek o oszacowanie. Zgodnie z informacją wojewody aplikacja powinna zacząć działać w drugiej połowie lipca.
Pobierz dane XML Informacja WIR: Rolnik może wnioskować o oszacowanie suszy bez załączenia kalkulacji lub protokołu wygenerowanego przez aplikację! Drukuj informację Informacja WIR: Rolnik może wnioskować o oszacowanie suszy bez załączenia kalkulacji lub protokołu wygenerowanego przez aplikację!
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-07-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-07-21 08:19:04 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-07-21 08:19:06 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-07-31 14:43:24 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 218 raz(y) |
Susza 2023
Akapit nr 1 - brak tytułu
Szanowni Państwo,
W związku z publikacją w dniu 14.07.2023 r. Rozporządzenia Rady Ministrów zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i sposobów realizacji niektórych zadań Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Burmistrz Dobrej przedstawia poniższe informacje.
Podstawą oszacowania szkód spowodowanych przez suszę jest złożenie wniosku przez producenta rolnego za pośrednictwem aplikacji suszowej. W przypadku, gdy rolnik chciałby dodatkowo, aby szacowania dokonała również komisja poprzez lustracje na miejscu, koniecznie jest zgłoszenie tego faktu do komisji w terminie umożliwiającym dokonania oszacowania (nie później jednak niż do czasu zbioru plonu głównego danej uprawy).
Wypełniony wniosek (wzór w załącz) należy składać w Urzędzie Miejskim w Dobrej w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 wrzesnia 2023 r.
Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Druki wniosków dostępne są w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej.
W związku z publikacją w dniu 14.07.2023 r. Rozporządzenia Rady Ministrów zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i sposobów realizacji niektórych zadań Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Burmistrz Dobrej przedstawia poniższe informacje.
Podstawą oszacowania szkód spowodowanych przez suszę jest złożenie wniosku przez producenta rolnego za pośrednictwem aplikacji suszowej. W przypadku, gdy rolnik chciałby dodatkowo, aby szacowania dokonała również komisja poprzez lustracje na miejscu, koniecznie jest zgłoszenie tego faktu do komisji w terminie umożliwiającym dokonania oszacowania (nie później jednak niż do czasu zbioru plonu głównego danej uprawy).
Wypełniony wniosek (wzór w załącz) należy składać w Urzędzie Miejskim w Dobrej w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 wrzesnia 2023 r.
Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Druki wniosków dostępne są w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej.
Aktualnie brak jest informacji o jakiejkolwiek formie pomocy w przedmiotowej sprawie.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
Więcej informacji:
Urząd Miejski w Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
Referat Infrastruktury, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa
tel.: 63 279 99 35.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-07-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-07-17 17:03:49 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-07-17 17:03:53 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-08-02 10:12:28 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 310 raz(y) |
Burmistrz Dobrej zaprasza na spotkanie dotyczące odnawialnych źródeł energii
Akapit nr 1 - brak tytułu
Pobierz dane XML Burmistrz Dobrej zaprasza na spotkanie dotyczące odnawialnych źródeł energii Drukuj informację Burmistrz Dobrej zaprasza na spotkanie dotyczące odnawialnych źródeł energii
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-07-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-07-17 14:25:40 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-07-17 14:25:43 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-07-31 14:41:28 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 289 raz(y) |
Zakończenie sprzedaży preferencyjnej węgla
Akapit nr 1 - brak tytułu
Szanowni Państwo,
Informujemy, że zakończyła się sprzedaż preferencyjna paliwa stałego (węgla kamiennego) w celu zaspokojenia potrzeb własnych gospodarstw domowych znajdujących się na terenie Gminy Dobra.
Informujemy, że zakończyła się sprzedaż preferencyjna paliwa stałego (węgla kamiennego) w celu zaspokojenia potrzeb własnych gospodarstw domowych znajdujących się na terenie Gminy Dobra.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
Pobierz dane XML Zakończenie sprzedaży preferencyjnej węgla Drukuj informację Zakończenie sprzedaży preferencyjnej węgla
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-07-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-07-09 13:32:50 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-07-09 13:32:53 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-07-31 14:36:31 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 202 raz(y) |
Alert RCB (21.06) – burze z gradem
Akapit nr 1 - brak tytułu
„Uwaga! Dziś (21.06) możliwe wystąpienie gwałtownych burz z gradem i silnego wiatru. Zachowaj ostrożność i zabezpiecz rzeczy, które może porwać wiatr. ”
Alert RCB o tej treści został wysłany do odbiorców na terenie województwa:
- śląskiego;
- pomorskiego;
- opolskiego;
- małopolskiego;
- łódzkiego;
- wielkopolskiego;
- kujawsko-pomorskiego;
- dolnośląskiego;
- zachodniopomorskiego: powiaty - koszaliński, sławieński, szczecinecki, wałecki i Koszalin;
- świętokrzyskiego: powiaty - buski, jędrzejowski, kazimierski, kielecki, konecki, pińczowski, skarżyski, włoszczowski i Kielce;
- warmińsko-mazurskiego: powiaty - elbląski, iławski, nowomiejski, Elbląg;
- mazowieckiego: powiaty - gostyniński, Płock, płocki, przysuski, sierpecki, sochaczewski, szydłowiecki, żuromiński
Pobierz dane XML Alert RCB (21.06) – burze z gradem Drukuj informację Alert RCB (21.06) – burze z gradem
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-21 09:52:35 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-21 09:52:38 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-07-21 08:20:55 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 253 raz(y) |
szkolenie dla potencjalnych beneficjentów Działania 10.02 Wsparcie inwestycji w MŚP i dużych przedsiębiorstwach
Akapit nr 1 - brak tytułu
Turecka Izba Gospodarcza wraz z Agencją Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie zapraszają do udziału w szkoleniu dla potencjalnych beneficjentów Działania 10.02 Wsparcie inwestycji w MŚP i dużych przedsiębiorstwach organizowanym w związku z ogłoszonymi naborami wniosków o dofinansowanie Nr FEWP.10.02-IZ.00-001/23 oraz Nr FEWP.10.02-IZ.00-002/23.
Podczas szkolenia omówione zostaną m.in. kryteria wyboru projektów oraz dokumentacja dotycząca obu naborów, a także przedstawione zostaną wskazówki i dobre praktyki dotyczące realizacji projektów.
Zapraszamy na spotkanie w dniu 19.06.2023r. w Turku w godzinach 10:00 - 14:30 w sali bankietowej Hostelu Barbórka, ul. Legionów Polskich 8, 62-700 Turek.
Zgłoszenia do udziału w szkoleniach prosimy dokonywać w terminie do 16 czerwca 2023r. do godz. 14:00 poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego pod poniższym linkiem:
Załączniki
Pobierz dane XML szkolenie dla potencjalnych beneficjentów Działania 10.02 Wsparcie inwestycji w MŚP i dużych przedsiębiorstwach Drukuj informację szkolenie dla potencjalnych beneficjentów Działania 10.02 Wsparcie inwestycji w MŚP i dużych przedsiębiorstwach
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-14 08:50:19 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-14 08:50:53 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-07-21 08:20:13 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 213 raz(y) |
Urząd KNF zaprasza na webinarium CEDUR dla seniorów "Okazja czy oszustwo? Sprawdź zanim podejmiesz decyzję inwestycyjną"
Akapit nr 1 - brak tytułu
Szanowni Państwo,
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zaprasza seniorów na webinarium (seminarium online) „Okazja czy oszustwo? Sprawdź zanim podejmiesz decyzję inwestycyjną” organizowane w ramach projektu edukacyjnego Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR, we współpracy z Komendą Główną Policji oraz Ministerstwem Rodziny i Polityki Społecznej. Webinarium odbędzie się 21 czerwca 2023 r. (10:00-14:10).
Rejestracja na webinarium CEDUR odbywa się online, tj. poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy - link do strony z odnośnikiem do ww. formularza: https://www.knf.gov.pl/dla_rynku/edukacja_cedur/seminaria?articleId=81973&p_id=18
Celem webinarium jest zwrócenie uwagi seniorów na ryzyka związane z inwestycjami na rynku finansowym, uwrażliwienie na ryzyko oszustw oraz przybliżenie roli informacyjnej i edukacyjnej Komisji Nadzoru Finansowego i Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego.
W celu uczestnictwa w spotkaniu niezbędne jest stabilne łącze internetowe. W spotkaniu uczestniczyć można poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację.
Potwierdzenia uczestnictwa zostaną przesłane najpóźniej 20 czerwca 2023 roku, a szczegółowe informacje techniczne zostaną przesłane po potwierdzeniu uczestnictwa oraz wysłaniu wiadomości z zaproszeniem na spotkanie.
Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny do dnia, w którym odbędzie się webinarium.
W przypadku zgłoszeń, które wpłyną po 20 czerwca 2023 r., potwierdzenia uczestnictwa będą przesyłane na bieżąco.
Udział w webinarium jest bezpłatny.
Załączniki
Pobierz dane XML Urząd KNF zaprasza na webinarium CEDUR dla seniorów "Okazja czy oszustwo? Sprawdź zanim podejmiesz decyzję inwestycyjną" Drukuj informację Urząd KNF zaprasza na webinarium CEDUR dla seniorów "Okazja czy oszustwo? Sprawdź zanim podejmiesz decyzję inwestycyjną"
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-06 13:46:31 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-06 13:46:33 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-07-21 08:20:26 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 204 raz(y) |
Nabór wniosków dla przedsiębiorców w ramach Funduszu na Rzecz Sprawiedliwej Transformacji
Akapit nr 1 - brak tytułu
Szanowni Państwo,
1 czerwca ruszył nabór wniosków w ramach Działania 10.02 Wsparcie inwestycji w MŚP i dużych przedsiębiorstwach z Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji (Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021-2027).
Nabór uwzględnia dwie ścieżki wsparcia:
1) w ramach pomocy de minimis - 70% dofinansowania kosztów kwalifikowanych. Szczegóły naboru https://wrpo.wielkopolskie.pl/nabory/442
2) w ramach regionalnej pomocy inwestycyjnej – od 35% do 45% dofinansowania kosztów kwalifikowanych. Szczegóły naboru https://wrpo.wielkopolskie.pl/nabory/443
Wsparciem zostaną objęte projekty dot. m.in.: automatyzacji procesów przemysłowych, unowocześniania procesów produkcyjnych, wprowadzania rozwiązań cyfryzacyjnych, ulepszania dotychczasowych produktów/usług lub wprowadzania nowych przyjaznych dla środowiska produktów/usług!
Projekt musi być zlokalizowany na terenie Wielkopolski Wschodniej (miasto Konin, powiat: koniński, słupecki, turecki, kolski).
Projekt musi być zlokalizowany na terenie Wielkopolski Wschodniej (miasto Konin, powiat: koniński, słupecki, turecki, kolski).
Nabór wniosków trwa od 1 czerwca 2023 do 31 sierpnia 2023 r.
Dodatkowych informacji w sprawie konkursu udzielają:
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich dla Wielkopolski.
e-mail: , tel. 63 249 31 02
Aneta Majewska – Specjalista ds. informacji i promocji w Instytucji Pośredniczącej.
tel.: 63 2450 30 95 wew. 49, kom: 693 457 684, e-mail: .
e-mail: , tel. 63 249 31 02
Aneta Majewska – Specjalista ds. informacji i promocji w Instytucji Pośredniczącej.
tel.: 63 2450 30 95 wew. 49, kom: 693 457 684, e-mail: .
Edyta Kasprzak-Škvrna - Koordynator Obszaru ds. wdrażania FST.
tel.: 63 245-30-95 wew. 32, kom: 695-662-262, e-mail:
tel.: 63 245-30-95 wew. 32, kom: 695-662-262, e-mail:
Pobierz dane XML Nabór wniosków dla przedsiębiorców w ramach Funduszu na Rzecz Sprawiedliwej Transformacji Drukuj informację Nabór wniosków dla przedsiębiorców w ramach Funduszu na Rzecz Sprawiedliwej Transformacji
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-05 14:53:58 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-05 14:54:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-07-21 08:29:12 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1200 raz(y) |
Ogłoszenie przetargowe na grunty rolne - Nadleśnictwo Turek
Akapit nr 1 - brak tytułu
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe – Nadleśnictwo Turek, ul. Chopina 70, 62-700 Turek, ogłasza przetarg publiczny na dzierżawę gruntów rolnych własności Skarbu Państwa, będących w zarządzie Nadleśnictwa Turek.
Na terenie gminy Dobra:
Działka przetargowa oznaczona literą G:
Gmina Dobra, obr. ew. Linne, działka ewidencyjna nr 5212/2,
pododdział 212 –h,
powierzchnia: 0,7746 ha
użytek ewidencyjny: ŁV
Gmina Dobra, obr. ew. Linne, działka ewidencyjna nr 5212/2,
pododdział 212 –h,
powierzchnia: 0,7746 ha
użytek ewidencyjny: ŁV
Obowiązkiem Dzierżawcy będzie przestrzeganie następujących zasad:
1. koszenie na wysokości 5-15 cm nad ziemią, w terminie 15 czerwca – 30 września,
maksymalnie dwa razy w roku, nie rzadziej niż raz w roku, z pozostawieniem
5 – 10 % nieuszkodzonej powierzchni (każdego roku w innym miejscu);
2. usunięcie biomasy nie później niż dwa tygodnie po pokosie.
Księga wieczysta KN1T/00036215/0
1. koszenie na wysokości 5-15 cm nad ziemią, w terminie 15 czerwca – 30 września,
maksymalnie dwa razy w roku, nie rzadziej niż raz w roku, z pozostawieniem
5 – 10 % nieuszkodzonej powierzchni (każdego roku w innym miejscu);
2. usunięcie biomasy nie później niż dwa tygodnie po pokosie.
Księga wieczysta KN1T/00036215/0
Okres dzierżawy: do 31 grudnia 2032 roku. Termin i miejsce przetargu: 19 czerwca 2023 r.; godz. 10.00, w siedzibie Nadleśnictwa Turek, pok. nr 1 (świetlica, parter). Forma przetargu: ustny - nieograniczony,
Pliki z ogłoszeniem o przetargu na dzierżawę gruntów rolnych w załączeniu.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie przetargowe na grunty rolne - Nadleśnictwo Turek Drukuj informację Ogłoszenie przetargowe na grunty rolne - Nadleśnictwo Turek
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-05 14:38:46 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-05 14:38:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-07-21 08:28:08 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 193 raz(y) |