Aktualności Urzędu Miejskiego w Dobrej
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Susza 2023
Informacja ogłoszona dnia 2023-07-17 17:03:53 przez Administrator Systemu, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Szanowni Państwo,
W związku z publikacją w dniu 14.07.2023 r. Rozporządzenia Rady Ministrów zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i sposobów realizacji niektórych zadań Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Burmistrz Dobrej przedstawia poniższe informacje.
Podstawą oszacowania szkód spowodowanych przez suszę jest złożenie wniosku przez producenta rolnego za pośrednictwem aplikacji suszowej. W przypadku, gdy rolnik chciałby dodatkowo, aby szacowania dokonała również komisja poprzez lustracje na miejscu, koniecznie jest zgłoszenie tego faktu do komisji w terminie umożliwiającym dokonania oszacowania (nie później jednak niż do czasu zbioru plonu głównego danej uprawy).
Wypełniony wniosek (wzór w załącz) należy składać w Urzędzie Miejskim w Dobrej w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 wrzesnia 2023 r.
Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Druki wniosków dostępne są w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej.
W związku z publikacją w dniu 14.07.2023 r. Rozporządzenia Rady Ministrów zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i sposobów realizacji niektórych zadań Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Burmistrz Dobrej przedstawia poniższe informacje.
Podstawą oszacowania szkód spowodowanych przez suszę jest złożenie wniosku przez producenta rolnego za pośrednictwem aplikacji suszowej. W przypadku, gdy rolnik chciałby dodatkowo, aby szacowania dokonała również komisja poprzez lustracje na miejscu, koniecznie jest zgłoszenie tego faktu do komisji w terminie umożliwiającym dokonania oszacowania (nie później jednak niż do czasu zbioru plonu głównego danej uprawy).
Wypełniony wniosek (wzór w załącz) należy składać w Urzędzie Miejskim w Dobrej w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 wrzesnia 2023 r.
Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Druki wniosków dostępne są w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej.
Aktualnie brak jest informacji o jakiejkolwiek formie pomocy w przedmiotowej sprawie.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
Więcej informacji:
Urząd Miejski w Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
Referat Infrastruktury, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa
tel.: 63 279 99 35.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-07-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-07-17 17:03:49 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-07-17 17:03:53 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-08-02 10:12:28 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 335 raz(y) |