Aktualności Urzędu Miejskiego w Dobrej
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
ANKIETY - Realizacja programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Gminy Dobra na lata 2022-2023
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2023-02-01 01:09:41 przez Administrator Systemu
Akapit nr - brak tytułu
ANKIETY - Realizacja programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Gminy Dobra na lata 2022-2023
Szanowni Państwo,
Gmina Dobra przystąpiła do kolejnej edycji programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Gminy Dobra. Podpisana została umowa z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu na dofinansowanie zadania pn.: „Realizacja programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Gminy Dobra na lata 2022-2023".
Burmistrz Dobrej informuje, iż zainteresowani mieszkańcy mogą składać ankiety: „zgłoszenie odpadów zawierających azbest, które powstaną w wyniku realizacji przedsięwzięcia, celem ich odbioru i utylizacji”.
Na podstawie zebranych ankiet w okresie maj - lipiec 2023 r. zostanie przeprowadzony odbiór wyrobów zawierających azbest.
Zgodnie z zawartą umową w bieżącym roku planuje się odbiór azbestu w ilości do 150 Mg, a o przystąpieniu do przedmiotowego programu decyduje data złożenia zgłoszenia.
Ankiety można składać:
1) osobiście
Urząd Miejski w Dobrej,
Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra
Biuro Obsługi Klienta (parter)
godziny pracy:
poniedziałek od 7.30 do 16.30
wtorek-czwartek od 7.30 do 15.30
piątek od 7.30 do 14.30
2) za pośrednictwem poczty
Urząd Miejski w Dobrej,
Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra
3) za pomocą środków komunikacji elektronicznej
Przesyłając na adres
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi: Zbigniew Szymczak
kontakt tel.: 63 279 99 35