ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Kurendy Burmistrza Dobrej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zwrot podatku akcyzowego dla rolników – ważne informacje!

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2023-07-25 10:03:01 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

 
Szanowni Państwo,

Burmistrz Dobrej informuje, że od dnia 1 sierpnia 2023 r. do dnia 31 sierpnia 2023 r. producenci rolni mogą składać wnioski o zwrot części kosztów zakupu oleju napędowego wykorzystanego w produkcji rolnej.
Procedura składania wniosków dostępna jest w załączeniu.
 
Każdy rolnik, który chce odzyskać w II naborze wniosków część kosztów zakupu oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej powinien zgromadzić faktury VAT dokumentujące zakup oleju napędowego:
1) w terminie od 1 lutego 2023r. do 31 lipca 2023r. - jako załączniki do wniosku o zwrot podatku w ramach niewykorzystanego limitu z I naboru wniosków przysługującego w 2023r. w ilości 110 l/1 ha i 40 l/1 DJP bydła;
2) w terminie od 1 sierpnia 2022r. do 31 lipca 2023r. - jako załączniki do wniosku o zwrot podatku w ramach limitu przysługującego w 2023 r. w ilości 40 l/1 DJP owiec, kóz i koni oraz 4 l/1 szt. świń.
 
W II terminie składania wniosków (1-31 sierpnia 2023 r.) stawka zwrotu podatku wynosi:
•  2 zł/ 1 litr zakupionego oleju napędowego w okresie od 1 lutego 2023r. do 31 lipca 2023r. - do wysokości niewykorzystanego limitu z I naboru wniosków na użytki rolne oraz bydło; •  2 zł/ 1 litr zakupionego oleju napędowego w okresie od 1 lutego 2023 r. do 31 lipca 2023 r. - na utrzymywane świnie owce, kozy i konie; •  1,20 zł/ 1 litr zakupionego oleju napędowego w okresie od 1 sierpnia 2022 r. do 31 stycznia 2023 r. - na utrzymywane świnie owce, kozy i konie.
 
Zwrot podatku akcyzowego wypłacony będzie przelewem na rachunek bankowy podany we wniosku w terminie do 31 października 2023 r.
 
W związku z trwającymi w Urzędzie Miejskim w Dobrej pracami remontowymi związanymi z realizacją projektu pn. „Dostępny samorząd w Gminie Dobra” stanowiska podatkowo-kasowe zostały tymczasowo przeniesione na pierwsze piętro do pok. nr 13.
 
Informacji udzielają inspektorzy ds. podatków i opłat lokalnych Referatu Finansowo - Podatkowego (FP):
tel. 63 279 99 36.
 
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony