Kurendy Burmistrza Dobrej
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zwrot podatku akcyzowego dla rolników – ważne informacje!
Informacja ogłoszona dnia 2023-07-25 10:03:01 przez Administrator Systemu, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Szanowni Państwo,
Burmistrz Dobrej informuje, że od dnia 1 sierpnia 2023 r. do dnia 31 sierpnia 2023 r. producenci rolni mogą składać wnioski o zwrot części kosztów zakupu oleju napędowego wykorzystanego w produkcji rolnej.
Burmistrz Dobrej informuje, że od dnia 1 sierpnia 2023 r. do dnia 31 sierpnia 2023 r. producenci rolni mogą składać wnioski o zwrot części kosztów zakupu oleju napędowego wykorzystanego w produkcji rolnej.
Procedura składania wniosków dostępna jest w załączeniu.
Każdy rolnik, który chce odzyskać w II naborze wniosków część kosztów zakupu oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej powinien zgromadzić faktury VAT dokumentujące zakup oleju napędowego:
1) w terminie od 1 lutego 2023r. do 31 lipca 2023r. - jako załączniki do wniosku o zwrot podatku w ramach niewykorzystanego limitu z I naboru wniosków przysługującego w 2023r. w ilości 110 l/1 ha i 40 l/1 DJP bydła;
2) w terminie od 1 sierpnia 2022r. do 31 lipca 2023r. - jako załączniki do wniosku o zwrot podatku w ramach limitu przysługującego w 2023 r. w ilości 40 l/1 DJP owiec, kóz i koni oraz 4 l/1 szt. świń.
W II terminie składania wniosków (1-31 sierpnia 2023 r.) stawka zwrotu podatku wynosi:
• 2 zł/ 1 litr zakupionego oleju napędowego w okresie od 1 lutego 2023r. do 31 lipca 2023r. - do wysokości niewykorzystanego limitu z I naboru wniosków na użytki rolne oraz bydło; • 2 zł/ 1 litr zakupionego oleju napędowego w okresie od 1 lutego 2023 r. do 31 lipca 2023 r. - na utrzymywane świnie owce, kozy i konie; • 1,20 zł/ 1 litr zakupionego oleju napędowego w okresie od 1 sierpnia 2022 r. do 31 stycznia 2023 r. - na utrzymywane świnie owce, kozy i konie.
Zwrot podatku akcyzowego wypłacony będzie przelewem na rachunek bankowy podany we wniosku w terminie do 31 października 2023 r.
W związku z trwającymi w Urzędzie Miejskim w Dobrej pracami remontowymi związanymi z realizacją projektu pn. „Dostępny samorząd w Gminie Dobra” stanowiska podatkowo-kasowe zostały tymczasowo przeniesione na pierwsze piętro do pok. nr 13.
Informacji udzielają inspektorzy ds. podatków i opłat lokalnych Referatu Finansowo - Podatkowego (FP):
tel. 63 279 99 36.
tel. 63 279 99 36.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
Załączniki
Pobierz dane XML Zwrot podatku akcyzowego dla rolników – ważne informacje! Drukuj informację Zwrot podatku akcyzowego dla rolników – ważne informacje!
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-07-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-07-25 10:02:59 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-07-25 10:03:01 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-09-15 07:55:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 525 raz(y) |