Kurendy Burmistrza Dobrej
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Susza 2023 - zgłoszenia elektronicznie.
Informacja ogłoszona dnia 2023-07-26 12:59:41 przez Administrator Systemu, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Szanowni Państwo,
W związku z licznymi zapytaniami Burmistrz Dobrej informuje, że podstawą oszacowania szkód spowodowanych przez tegoroczną suszę jest złożenie elektronicznego wniosku przez producenta rolnego za pośrednictwem aplikacji suszowej. Zgłoszenia przez aplikację można dokonać nawet po zbiorach przez stronę: https://aplikacje.gov.pl/app/susza/#/campaign
W związku z licznymi zapytaniami Burmistrz Dobrej informuje, że podstawą oszacowania szkód spowodowanych przez tegoroczną suszę jest złożenie elektronicznego wniosku przez producenta rolnego za pośrednictwem aplikacji suszowej. Zgłoszenia przez aplikację można dokonać nawet po zbiorach przez stronę: https://aplikacje.gov.pl/app/susza/#/campaign
Nie ma więc konieczności składania wniosku o oszacowanie strat suszowych przez komisję d/s szacowania szkód w uprawach rolnych.
W przypadku, gdyby rolnik chciał aby dodatkowo szacowania dokonała również komisja poprzez weryfikację na miejscu, konieczne jest zgłoszenie tego faktu, przez wypełnienie papierowego wniosku (wzór w załączniku) do Urzędu Miejskiego w Dobrej w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 września 2023 r.
Warunkiem weryfikacji przez komisję jest jednak pozostawienie plonu na polu do czasu wizytacji komisji.
Uwaga! Komisja nie sporządza protokołu z szacowania strat, a jedynie raport z wizji w gospodarstwie rolnym. Raport ten jest dokumentem dobrowolnym i sporządzanym na papierowy wniosek. Raport nie zastępuje zgłoszenia szkody i nie zwalnia rolnika z konieczności złożenia elektronicznego wniosku przez aplikację suszową.
Więcej informacji pod nr tel.: 63 279 99 35.
Więcej informacji pod nr tel.: 63 279 99 35.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
Załączniki
Pobierz dane XML Susza 2023 - zgłoszenia elektronicznie. Drukuj informację Susza 2023 - zgłoszenia elektronicznie.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-07-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-07-26 12:59:39 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-07-26 12:59:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-22 10:41:18 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 920 raz(y) |