Obwieszczenia
Szczegóły informacji
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 3 stycznia 2023 nr IGOŚR.WZ.6733.10-CP.2022
Informacja ogłoszona dnia 2023-01-03 13:56:08 przez Administrator Systemu, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.WZ.6733.10-CP.2022_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie elektroenergetycznej sieci kablowej niskiego napięcia na terenie położonym w miejscowości Chrapczew, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 237/20, 237/11, 237/3, 195, 90, 237/7, 229, 537, 123/3 (obręb Chrapczew).
Dobra, dnia 03.01.2023 r.
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.WZ.6733.10-CP.2022
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r., poz. 2000 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r., poz. 503 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że na wniosek inwestora – Energi Operator S.A. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Marynarki Polskiej 130 reprezentowanej przez Bartłomieja Pauś prowadzącego działalność gospodarcza pod nazwą CONNECT Bartłomiej Pauś z siedzibą w miejscowości Ociąż przy ul. Spokojnej 24 zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie elektroenergetycznej sieci kablowej niskiego napięcia na terenie położonym w miejscowości Chrapczew, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 237/20, 237/11, 237/3, 195, 90, 237/7, 229, 537, 123/3 (obręb Chrapczew).
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 03.01.2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi: Malwina Rosiak
kontakt tel.: 63 279 99 33
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-01-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-01-03 13:45:43 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-01-03 13:56:08 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-13 14:24:28 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 945 raz(y) |