Obwieszczenia
Szczegóły informacji
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 9 sierpnia 2023 roku nr IGOŚR.6733.11.2023
Informacja ogłoszona dnia 2023-08-09 19:41:29 przez Administrator Systemu, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6733.11.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o zakończeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych obejmującej lokalizację najazdowej wagi samochodowej, kontenera socjalno – biurowego, kontenera socjalnego, zadaszonych magazynów odpadów, częściowo zadaszonej rampy rozładunkowej, placów manewrowych, parkingów, ścieżki edukacyjnej, ogrodzenia terenu z bramami, terenów zieleni itp. na terenie położonym w miejscowości Dobra, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 89/6 (obręb Dobra).
Dobra, dnia 9 sierpnia 2023 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6733.11.2023
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 10 § 1 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 997 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że zgromadzony został materiał dowodowy w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych obejmującej lokalizację najazdowej wagi samochodowej, kontenera socjalno – biurowego, kontenera socjalnego, zadaszonych magazynów odpadów, częściowo zadaszonej rampy rozładunkowej, placów manewrowych, parkingów, ścieżki edukacyjnej, ogrodzenia terenu z bramami, terenów zieleni itp. na terenie położonym w miejscowości Dobra, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 89/6 (obręb Dobra).
Niniejsze publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 9 sierpnia 2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-08-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-08-09 19:41:26 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-08-09 19:41:29 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-09-15 08:45:47 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 272 raz(y) |