Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Obwieszczenia

Szczegóły informacji

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 22 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6730.47.2023

Informacja ogłoszona dnia 2024-01-22 15:58:30 przez Administrator Systemu

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6730.47.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji o ustaleniu warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie max. 20 niemieszkalnych budynków rekreacji indywidualnej oraz budowie dróg wewnętrznych na terenie położonym w miejscowości Miłkowice, oznaczonym w ewidencji gruntów jako część dz. nr 611/3, 621, 622/23, 622/11 (obręb Miłkowice).
 
Dobra, dnia 22 stycznia 2024 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6730.47.2023
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 10 § 1 i 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że w dniu 22 stycznia 2024 r. wydana została decyzji o ustaleniu warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na: budowie max. 20 niemieszkalnych budynków rekreacji indywidualnej oraz budowie dróg wewnętrznych na terenie położonym w miejscowości Miłkowice, oznaczonym w ewidencji gruntów jako część dz. nr 611/3, 621, 622/23, 622/11 (obręb Miłkowice).
 
Niniejsze publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 22 stycznia 2024 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
 
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
         
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-22 15:58:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-22 15:58:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-22 15:58:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
226 raz(y)