Obwieszczenia
Szczegóły informacji
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 31 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6733.5.2024
Informacja ogłoszona dnia 2024-01-31 23:34:13 przez Administrator Systemu
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6733.5.2024_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie elektroenergetycznej linii kablowej nn-0,4kV, budowie linii kablowej SN-15kV oraz budowie kontenerowej stacji transformatorowej na terenie położonym w miejscowości Skęczniew, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 186/17, 187/10, 187/15, 438/73 (obręb Skęczniew).
Dobra, dnia 31 stycznia 2024 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6733.5.2024
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że na wniosek Energi Operator S.A. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Marynarki Polskiej 130 reprezentowanej przez Ryszarda Bielickiego zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie elektroenergetycznej linii kablowej nn-0,4kV, budowie linii kablowej SN-15kV oraz budowie kontenerowej stacji transformatorowej na terenie położonym w miejscowości Skęczniew, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 186/17, 187/10, 187/15, 438/73 (obręb Skęczniew).
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 31 stycznia 2024 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-31 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-31 23:34:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-31 23:34:13 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-31 23:39:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 172 raz(y) |