Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Obwieszczenia

Szczegóły informacji

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 31 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6733.2.2024

Informacja ogłoszona dnia 2024-01-31 23:43:32 przez Administrator Systemu

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6733.2.2024_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: rozbudowie drogi powiatowej nr 5403P Dobra – Kolonia Piekary wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej w granicach istniejącego pasa drogowego na terenie położonym w miejscowości Dobra i Długa Wieś, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1731/1 (obręb Dobra) oraz dz. nr 76 (obręb Długa Wieś) .
 
Dobra, dnia 31 stycznia 2024 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6733.2.2024
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że na wniosek Gminy Dobra zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: rozbudowie drogi powiatowej nr 5403P Dobra – Kolonia Piekary wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej w granicach istniejącego pasa drogowego na terenie położonym w miejscowości Dobra i Długa Wieś, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1731/1 (obręb Dobra) oraz dz. nr 76 (obręb Długa Wieś) .
 
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 31 stycznia 2024 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
 
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-31 23:43:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-31 23:43:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-31 23:44:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
205 raz(y)