Obwieszczenia
Szczegóły informacji
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 28 lutego 2024 roku nr IGOŚR.ROŚ.6220.04.2021
Informacja ogłoszona dnia 2024-03-04 15:25:37 przez Administrator Systemu
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.ROŚ.6220.04.2021_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu administracyjnym na prawach strony organizacji ekologicznej
Dobra, dnia 28 lutego 2024 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.ROŚ.6220.04.2021
OBWIESZCZENIE
Działając na podstawie art. 10 § 1, 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775, z późn. zm.), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 1094), zawiadamiam
wszystkie strony postępowania, że w toku postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia pn.: „Dostosowanie profilu podłużnego i przekroju poprzecznego rzek Kaczki i Trzemszy wraz z budowlami i kanałami łączącymi” wydano w dniu 28.02.2024 r. postanowienie, znak: IGOŚR.ROŚ.6220.04.2021 o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu administracyjnym na prawach strony organizacji ekologicznej Fundacja Greenmind ul. Kaleńska 7/33; 04-367 Warszawa.
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1094) oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie stron o zawieszeniu postępowania następuje przez niniejsze obwieszczenie, które podaje się do publicznej wiadomości na okres 14 dni, poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Dobrej www.bip.dobra24.pl , na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta w Uniejowie, na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Przykona oraz u sołtysa sołectwa Stawki.
Z treścią postanowienia oraz z zebraną w sprawie dokumentacją można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5 w godzinach urzędowania, a także składać uwagi i wnioski w sprawie.
Informuję o uprawnieniach wszystkich stron niniejszego postępowania wynikających z art. 10 kpa, do czynnego udziału w każdym stadium postępowania.
Zgodnie z art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-04 15:25:34 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-04 15:25:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-04 15:26:19 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 177 raz(y) |