Obwieszczenia
Szczegóły informacji
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 9 lutego 2023 roku nr IGOŚR.6220.1.2023.ZS
Informacja ogłoszona dnia 2023-02-10 13:40:22 przez Administrator Systemu, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6220.1.2023.ZS_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w miejscowości Dobra, dz. ewid. nr 89/6”.
Dobra, dnia 09.02.2023 r.
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6220.1.2023.ZS
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 2000, w związku z art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r. poz. 1029), zawiadamiam, że w dniu 09.02.2023 r. wpłynął wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w miejscowości Dobra, dz. ewid. nr 89/6”.
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1029) oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie stron o wszczęciu postępowania następuje przez niniejsze obwieszczenie, które podaje się do publicznej wiadomości na okres 14 dni, poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Dobrej: https://bip.dobra24.pl, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej, tablicy ogłoszeń miasta-osiedle Dobra, tablicy ogłoszeń sołectwa: Linne.
Z treścią wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 7 w godzinach urzędowania, a także składać uwagi i wnioski w sprawie.
Informuję o uprawnieniach wszystkich stron niniejszego postępowania wynikających z art. 10 kpa, do czynnego udziału w każdym stadium postępowania.
Zgodnie z art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi: Zbigniew Szymczak
kontakt tel.: 63 279 99 35Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-02-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-02-10 13:40:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-02-10 13:40:22 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-04-25 23:00:22 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 536 raz(y) |