Aktualności Urzędu Miejskiego w Dobrej
Szczegóły informacji
Nabór wniosków dla przedsiębiorców w ramach Funduszu na Rzecz Sprawiedliwej Transformacji
Informacja ogłoszona dnia 2023-06-05 14:54:00 przez Administrator Systemu, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Szanowni Państwo,
1 czerwca ruszył nabór wniosków w ramach Działania 10.02 Wsparcie inwestycji w MŚP i dużych przedsiębiorstwach z Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji (Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021-2027).
Nabór uwzględnia dwie ścieżki wsparcia:
1) w ramach pomocy de minimis - 70% dofinansowania kosztów kwalifikowanych. Szczegóły naboru https://wrpo.wielkopolskie.pl/nabory/442
2) w ramach regionalnej pomocy inwestycyjnej – od 35% do 45% dofinansowania kosztów kwalifikowanych. Szczegóły naboru https://wrpo.wielkopolskie.pl/nabory/443
Wsparciem zostaną objęte projekty dot. m.in.: automatyzacji procesów przemysłowych, unowocześniania procesów produkcyjnych, wprowadzania rozwiązań cyfryzacyjnych, ulepszania dotychczasowych produktów/usług lub wprowadzania nowych przyjaznych dla środowiska produktów/usług!
Projekt musi być zlokalizowany na terenie Wielkopolski Wschodniej (miasto Konin, powiat: koniński, słupecki, turecki, kolski).
Projekt musi być zlokalizowany na terenie Wielkopolski Wschodniej (miasto Konin, powiat: koniński, słupecki, turecki, kolski).
Nabór wniosków trwa od 1 czerwca 2023 do 31 sierpnia 2023 r.
Dodatkowych informacji w sprawie konkursu udzielają:
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich dla Wielkopolski.
e-mail: , tel. 63 249 31 02
Aneta Majewska – Specjalista ds. informacji i promocji w Instytucji Pośredniczącej.
tel.: 63 2450 30 95 wew. 49, kom: 693 457 684, e-mail: .
e-mail: , tel. 63 249 31 02
Aneta Majewska – Specjalista ds. informacji i promocji w Instytucji Pośredniczącej.
tel.: 63 2450 30 95 wew. 49, kom: 693 457 684, e-mail: .
Edyta Kasprzak-Škvrna - Koordynator Obszaru ds. wdrażania FST.
tel.: 63 245-30-95 wew. 32, kom: 695-662-262, e-mail:
tel.: 63 245-30-95 wew. 32, kom: 695-662-262, e-mail:
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-06-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-06-05 14:53:58 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-06-05 14:54:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-07-21 08:29:12 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1262 raz(y) |