Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Aktualności Urzędu Miejskiego w Dobrej

Szczegóły informacji

Remont Urzędu Miejskiego w Dobrej 24 lipca - 31 sierpnia 2023 roku

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2023-07-20 11:32:20 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

 
Szanowni Państwo !
 
Od dnia 24 lipca br. rozpoczną się w Urzędzie Miejskim w Dobrej prace remontowe związane z realizacją projektu pn. „Dostępny samorząd w Gminie Dobra ”. Firma realizująca projekt przewiduje, że remont potrwa do dnia 31 sierpnia br.
 
W tym czasie główne wejście do budynku Urzędu będzie nieczynne (zostanie otworzone "stare" wejście przy skrzyżowaniu z ul. Jana Dekerta), a stanowiska:
1) podatkowo-kasowe zostaną przeniesione na pierwsze piętro do pok. nr 13

2) Biuro Obsługi Klienta zostanie przeniesione do pomieszczenia sekretariatu, pok. nr 8
 
Za utrudnienia przepraszamy.