Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Kurendy Burmistrza Dobrej

Szczegóły informacji

Susza 2023

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2023-07-17 17:03:53 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Szanowni Państwo,

W związku z publikacją w dniu 14.07.2023 r. Rozporządzenia Rady Ministrów zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i sposobów realizacji niektórych zadań Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Burmistrz Dobrej przedstawia poniższe informacje.

Podstawą oszacowania szkód spowodowanych przez suszę jest złożenie wniosku przez producenta rolnego za pośrednictwem aplikacji suszowej. W przypadku, gdy rolnik chciałby dodatkowo, aby szacowania dokonała również komisja poprzez lustracje na miejscu, koniecznie jest zgłoszenie tego faktu do komisji w terminie umożliwiającym dokonania oszacowania (nie później jednak niż do czasu zbioru plonu głównego danej uprawy).

Wypełniony wniosek (wzór w załącz) należy składać w  Urzędzie Miejskim w Dobrej w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 lipca 2023 r.
Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Druki wniosków dostępne są w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej.
 
Aktualnie brak jest informacji o jakiejkolwiek formie pomocy w przedmiotowej sprawie.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler