Kurendy Burmistrza Dobrej
Szczegóły informacji
Susza 2023
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2023-07-17 17:03:53 przez Administrator Systemu
Akapit nr - brak tytułu
Szanowni Państwo,
W związku z publikacją w dniu 14.07.2023 r. Rozporządzenia Rady Ministrów zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i sposobów realizacji niektórych zadań Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Burmistrz Dobrej przedstawia poniższe informacje.
Podstawą oszacowania szkód spowodowanych przez suszę jest złożenie wniosku przez producenta rolnego za pośrednictwem aplikacji suszowej. W przypadku, gdy rolnik chciałby dodatkowo, aby szacowania dokonała również komisja poprzez lustracje na miejscu, koniecznie jest zgłoszenie tego faktu do komisji w terminie umożliwiającym dokonania oszacowania (nie później jednak niż do czasu zbioru plonu głównego danej uprawy).
Wypełniony wniosek (wzór w załącz) należy składać w Urzędzie Miejskim w Dobrej w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 lipca 2023 r.
Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Druki wniosków dostępne są w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej.
W związku z publikacją w dniu 14.07.2023 r. Rozporządzenia Rady Ministrów zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i sposobów realizacji niektórych zadań Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Burmistrz Dobrej przedstawia poniższe informacje.
Podstawą oszacowania szkód spowodowanych przez suszę jest złożenie wniosku przez producenta rolnego za pośrednictwem aplikacji suszowej. W przypadku, gdy rolnik chciałby dodatkowo, aby szacowania dokonała również komisja poprzez lustracje na miejscu, koniecznie jest zgłoszenie tego faktu do komisji w terminie umożliwiającym dokonania oszacowania (nie później jednak niż do czasu zbioru plonu głównego danej uprawy).
Wypełniony wniosek (wzór w załącz) należy składać w Urzędzie Miejskim w Dobrej w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 lipca 2023 r.
Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Druki wniosków dostępne są w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej.
Aktualnie brak jest informacji o jakiejkolwiek formie pomocy w przedmiotowej sprawie.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
Więcej informacji:
Urząd Miejski w Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
Referat Infrastruktury, Gospodarki Nieruchomościami, Ochrony Środowiska i Rolnictwa
tel.: 63 279 99 35.