Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Kurendy Burmistrza Dobrej

Szczegóły informacji

Remont Urzędu Miejskiego w Dobrej 24 lipca - 31 sierpnia 2023 roku

Informacja ogłoszona dnia 2023-07-20 11:32:20 przez Administrator Systemu, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Szanowni Państwo !
 
Od dnia 24 lipca br. rozpoczną się w Urzędzie Miejskim w Dobrej prace remontowe związane z realizacją projektu pn. „Dostępny samorząd w Gminie Dobra ”. Firma realizująca projekt przewiduje, że remont potrwa do dnia 31 sierpnia br.
 
W tym czasie główne wejście do budynku Urzędu będzie nieczynne (na czas remontu zostanie otworzone "stare" wejście przy skrzyżowaniu z ul. Jana Dekerta), a stanowiska:
1) podatkowo-kasowe zostaną przeniesione na pierwsze piętro do pok. nr 13

2) Biuro Obsługi Klienta zostanie przeniesione do pomieszczenia sekretariatu, pok. nr 8
 
Za utrudnienia przepraszamy.
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-07-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-07-20 11:31:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-07-20 11:32:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-15 07:56:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
535 raz(y)