Rejestr informacji o środowisku Gminy Dobra
Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 12.2022Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 12.2022Szczegóły informacji
12.2022
Typ: Formularz B
Zakres przedmiotowy decyzji: decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia mogącego potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko polegającego na: „„Budowie drogi gminnej w miejscowości Mikulice-Stefanów, dz. ewid. nr 152 i 308 obręb Mikulice oraz dz. ewid. nr: 204, 102, 132 i 104 obręb Stefanów”
Znak sprawy: IGOŚR.ROŚ.6220.12.2022
Data wydania: 2023-03-03
Nazwa organu, który wydał decyzję/postanowienie: Burmistrz Dobrej
Nazwa podmiotu którego dotyczy decyzja: Gmina Dobra
Miejsce przechowywania: Urząd Miejski w Dobrej
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 4.2023, 10.2022, IGOŚR.6220.1.2023.ZS, 4.2023, 3.2023, 18.2022, 16.2022, 15.2022, 17.2022, 17.2022, 1.2023, 13.2022, 12.2022, 11.2022, 17.2022, 18.2022, 16.2022, 18.2022, 15.2022