Rejestr informacji o środowisku Gminy Dobra
Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 5.2023Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 5.2023Szczegóły informacji
5.2023
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Typ: Formularz A
Zakres przedmiotowy: Postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Budowie budynku inwentarskiego na terenie nieruchomości oznaczonej nr ewidencyjnymi gruntów: 22/1, 20/2 i 22/2 obręb Czajków, gmina Dobra”.
Data złożenia: 2023-05-10
Dane wnioskodawcy: osoba fizyczna
Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Dobrej
Miejsce przechowywania: Urząd Miejski w Dobrej
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 4.2024, 11.2024, 4.2024, 10.2023, 8.2023, 7.2023, 6.2023