ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr informacji o środowisku Gminy Dobra

Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 5.2023Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 5.2023

Szczegóły informacji

5.2023

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Typ: Formularz A

Ogłoszono dnia: przez

Zakres przedmiotowy: Postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Budowie budynku inwentarskiego na terenie nieruchomości oznaczonej nr ewidencyjnymi gruntów: 22/1, 20/2 i 22/2 obręb Czajków, gmina Dobra”.

Data złożenia: 2023-05-10

Dane wnioskodawcy: osoba fizyczna

Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Dobrej

Miejsce przechowywania: Urząd Miejski w Dobrej

Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 10.2023, 8.2023, 7.2023, 6.2023

« powrót do poprzedniej strony