Rejestr informacji o środowisku Gminy Dobra
Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 12.2022Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 12.2022Szczegóły informacji
12.2022
Typ: Formularz A
Zakres przedmiotowy: Postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa drogi gminnej w miejscowości Mikulice-Stefanów, dz. ewid. nr 152 i 308 obręb Mikulice oraz dz. ewid. nr: 204, 102, 132 i 104 obręb Stefanów.
Data złożenia: 2023-01-31
Dane wnioskodawcy: Gmina Dobra
Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Dobrej
Miejsce przechowywania: Urząd Miejski w Dobrej
Informacje o sposobie zakończenia postępowania...: 12.2022
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 4.2023, 10.2022, IGOŚR.6220.1.2023.ZS, 4.2023, 3.2023, 18.2022, 16.2022, 15.2022, 17.2022, 17.2022, 12.2022, 1.2023, 13.2022, 11.2022, 17.2022, 18.2022, 16.2022, 18.2022, 15.2022