ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr informacji o środowisku Gminy Dobra

Pobierz dane XML Rejestr informacji o środowisku: 12.2022Drukuj informację Rejestr informacji o środowisku: 12.2022

Szczegóły informacji

12.2022

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Typ: Formularz A

Ogłoszono dnia: przez

Zakres przedmiotowy: Postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa drogi gminnej w miejscowości Mikulice-Stefanów, dz. ewid. nr 152 i 308 obręb Mikulice oraz dz. ewid. nr: 204, 102, 132 i 104 obręb Stefanów.

Data złożenia: 2023-01-31

Dane wnioskodawcy: Gmina Dobra

Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Dobrej

Miejsce przechowywania: Urząd Miejski w Dobrej

Informacje o sposobie zakończenia postępowania...: 12.2022

Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 4.2023, 10.2022, IGOŚR.6220.1.2023.ZS, 4.2023, 3.2023, 18.2022, 16.2022, 15.2022, 17.2022, 17.2022, 12.2022, 1.2023, 13.2022, 11.2022, 17.2022, 18.2022, 16.2022, 18.2022, 15.2022

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony