Rejestr informacji o środowisku Gminy Dobra
Szczegóły informacji
8.2023
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Typ: Formularz A
Zakres przedmiotowy: Postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Budowie 13 budynków letniskowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 30/2, obręb Skęczniew, gmina Dobra”.
Data złożenia: 2023-08-28
Dane wnioskodawcy: osoba fizyczna
Nazwa organu/adresat wniosku: Burmistrz Dobrej
Miejsce przechowywania: Urząd Miejski w Dobrej
Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 4.2024, 11.2024, 4.2024, 10.2023, 7.2023, 6.2023, 5.2023