Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr informacji o środowisku Gminy Dobra

Szczegóły informacji

4.2024

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Typ: Formularz B

Ogłoszono dnia: przez

Zakres przedmiotowy decyzji: decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia: ,,Budowa 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, 14 budynków letniskowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 173/1, obręb Skęczniew, gmina Dobra”

Znak sprawy: IGOŚR.6220.4.2024.SW

Data wydania: 2024-07-04

Nazwa organu, który wydał decyzję/postanowienie: Burmistrz Dobrej

Nazwa podmiotu którego dotyczy decyzja: osoba fizyczna

Miejsce przechowywania: Urząd Miejski w Dobrej

Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy: 11.2024, 4.2024, 10.2023, 8.2023, 7.2023, 6.2023, 5.2023