Aktualności Urzędu Miejskiego w Dobrej
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
- Teraz przeglądasz Archiwum
- Przejdź do aktualności
Lista informacji
Koncert z okazji Dnia Kobiet! 11 marca 2023r. Hala Sportowa w Dobrej - Serdecznie zapraszamy!!!
Załączniki
Pobierz dane XML Koncert z okazji Dnia Kobiet! 11 marca 2023r. Hala Sportowa w Dobrej - Serdecznie zapraszamy!!! Drukuj informację Koncert z okazji Dnia Kobiet! 11 marca 2023r. Hala Sportowa w Dobrej - Serdecznie zapraszamy!!!
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-02-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-02-28 22:21:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-02-28 22:21:13 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-07-21 08:27:06 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 395 raz(y) |
Zaproszenie na VII Pielgrzymkę Sołtysów
Akapit nr 1 - brak tytułu
Pobierz dane XML Zaproszenie na VII Pielgrzymkę Sołtysów Drukuj informację Zaproszenie na VII Pielgrzymkę Sołtysów
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-02-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-02-28 22:15:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-02-28 22:15:10 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-07-21 08:27:20 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 390 raz(y) |
Forum Rolnicze Powiatu Tureckiego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Forum Rolnicze Powiatu Tureckiego
27.02.2023 r., o godz. 10:00 Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Kaczkach Średnich
Tematyka forum dotyczyć będzie Krajowego Planu Strategicznego. Przedstawione zostaną najważniejsze informacje, które pozwolą rolnikom przygotować wnioski o dopłaty obszarowe i maksymalnie wykorzystać nowy budżet unijny 2023-2027.
W programie forum:
- założenia Krajowego Planu Strategicznego, który od 2023 r. zastępuje Program Rozwoju Obszarów Wiejskich,
- wzmocniona warunkowość – normy i zasady, które zastąpią obecne Zasady Wzajemnej Zgodności i Zazielenianie,
- ekoschematy – nowe, dobrowolne roczne zobowiązana decydujące w 30% o sumie dopłat od 2023 r.,
- harmonogramy naboru wniosków na 2023 rok,
- bieżące kwestie i problemy rolnictwa.
- założenia Krajowego Planu Strategicznego, który od 2023 r. zastępuje Program Rozwoju Obszarów Wiejskich,
- wzmocniona warunkowość – normy i zasady, które zastąpią obecne Zasady Wzajemnej Zgodności i Zazielenianie,
- ekoschematy – nowe, dobrowolne roczne zobowiązana decydujące w 30% o sumie dopłat od 2023 r.,
- harmonogramy naboru wniosków na 2023 rok,
- bieżące kwestie i problemy rolnictwa.
Załączniki
Pobierz dane XML Forum Rolnicze Powiatu Tureckiego Drukuj informację Forum Rolnicze Powiatu Tureckiego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-02-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-02-23 09:44:00 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-02-23 09:44:02 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-07-21 08:23:04 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 475 raz(y) |
pismo Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego dotyczące niebezpiecznych porywów wiatru i obowiązków właścicieli i zarządców obiektów budowlanych w zakresie ich bezpiecznego użytkowania
Akapit nr 1 - brak tytułu
GŁÓWNY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO
Dorota Cabańska
Dorota Cabańska
Warszawa, 17 lutego 2023 r.
WKO.070.5.2023
Panie i Panowie
Wójtowie, Burmistrzowie
i Prezydenci miast i gmin
Wójtowie, Burmistrzowie
i Prezydenci miast i gmin
Szanowni Państwo,
zgodnie z prognozami zagrożeń IMGW, przez najbliższe doby cała Polska znajdzie się pod wpływem bardzo silnego wiatru, a miejscami nawet huraganu. Tym gwałtownym zjawiskom meteorologicznym mogą towarzyszyć równie gwałtowne opady śniegu i deszczu.
zgodnie z prognozami zagrożeń IMGW, przez najbliższe doby cała Polska znajdzie się pod wpływem bardzo silnego wiatru, a miejscami nawet huraganu. Tym gwałtownym zjawiskom meteorologicznym mogą towarzyszyć równie gwałtowne opady śniegu i deszczu.
Synoptycy ostrzegają również, że tak niebezpieczne porywy wiatru mogą powodować uszkodzenia budynków i zrywanie dachów. W tej sytuacji zawiadamiam, że już zwróciłam się do wszystkich wojewódzkich i powiatowych inspektorów nadzoru budowlanego w całym kraju, aby zachowali czujność i gotowość do pełnej współpracy na swoich terenach.
Prosiłam również WINB i PINB, aby przypominali, szczególnie w tym czasie, właścicielom i zarządcom obiektów budowlanych, że do ich obowiązków, zgodnie z przepisami art. 61 pkt 2 Prawa budowlanego, należy: zapewnić, dochowując należytej staranności, bezpiecznego użytkowania obiektu w razie wystąpienia czynników zewnętrznych odziaływujących na obiekt, związanych z działaniem człowieka lub sił natury, takich jak m.in.: wyładowania
atmosferyczne, wstrząsy sejsmiczne, silne wiatry, intensywne opady atmosferyczne, osuwiska ziemi, zjawiska lodowe na rzekach i morzu oraz jeziorach i zbiornikach wodnych, pożary lub powodzie, w wyniku których następuje uszkodzenie obiektu budowlanego lub bezpośrednie zagrożenie takim uszkodzeniem, mogące spowodować zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia lub środowiska.
Wszystkich Państwa również proszę o informowanie i przypominanie o tych obowiązkach właścicielom i zarządcom na terenie Waszych miast i gmin, za pośrednictwem wszystkich dostępnych kanałów komunikacji.
Ze swej strony oferuję wsparcie i pełną współpracę organów nadzoru budowlanego, na każdym szczeblu.
Z poważaniem
Główny Inspektor
Nadzoru Budowlanego
Dorota Cabańska
Główny Inspektor
Nadzoru Budowlanego
Dorota Cabańska
Załączniki
Pobierz dane XML pismo Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego dotyczące niebezpiecznych porywów wiatru i obowiązków właścicieli i zarządców obiektów budowlanych w zakresie ich bezpiecznego użytkowania Drukuj informację pismo Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego dotyczące niebezpiecznych porywów wiatru i obowiązków właścicieli i zarządców obiektów budowlanych w zakresie ich bezpiecznego użytkowania
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-02-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-02-17 13:42:12 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-02-17 13:42:16 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-07-31 14:35:27 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 626 raz(y) |
ANKIETY - Realizacja programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Gminy Dobra na lata 2022-2023
Akapit nr 1 - brak tytułu
ANKIETY - Realizacja programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Gminy Dobra na lata 2022-2023
Szanowni Państwo,
Gmina Dobra przystąpiła do kolejnej edycji programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Gminy Dobra. Podpisana została umowa z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu na dofinansowanie zadania pn.: „Realizacja programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Gminy Dobra na lata 2022-2023".
Burmistrz Dobrej informuje, iż zainteresowani mieszkańcy mogą składać ankiety: „zgłoszenie odpadów zawierających azbest, które powstaną w wyniku realizacji przedsięwzięcia, celem ich odbioru i utylizacji”.
Na podstawie zebranych ankiet w okresie maj - lipiec 2023 r. zostanie przeprowadzony odbiór wyrobów zawierających azbest.
Zgodnie z zawartą umową w bieżącym roku planuje się odbiór azbestu w ilości do 150 Mg, a o przystąpieniu do przedmiotowego programu decyduje data złożenia zgłoszenia.
Ankiety można składać:
1) osobiście
Urząd Miejski w Dobrej,
Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra
Biuro Obsługi Klienta (parter)
godziny pracy:
poniedziałek od 7.30 do 16.30
wtorek-czwartek od 7.30 do 15.30
piątek od 7.30 do 14.30
2) za pośrednictwem poczty
Urząd Miejski w Dobrej,
Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra
3) za pomocą środków komunikacji elektronicznej
Przesyłając na adres
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi: Zbigniew Szymczak
kontakt tel.: 63 279 99 35Załączniki
Pobierz dane XML ANKIETY - Realizacja programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Gminy Dobra na lata 2022-2023 Drukuj informację ANKIETY - Realizacja programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Gminy Dobra na lata 2022-2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-01-31 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-02-01 01:09:38 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-02-01 01:09:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-07-31 14:35:27 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 385 raz(y) |
komunikat Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego skierowany do właścicieli i zarządców obiektów budowlanych
Akapit nr 1 - brak tytułu
Załączniki
Pobierz dane XML komunikat Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego skierowany do właścicieli i zarządców obiektów budowlanych Drukuj informację komunikat Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego skierowany do właścicieli i zarządców obiektów budowlanych
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-01-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-01-26 13:49:35 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-01-26 13:49:45 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-07-31 14:35:27 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 313 raz(y) |
Bezpłatne szkolenie z zakresu cyberbezpieczeństwa dla przedstawicieli sektora MŚP
Akapit nr 1 - brak tytułu
Turecka Izba Gospodarcza zaprasza na bezpłatne szkolenie z zakresu cyberbezpieczeństwa dla przedstawicieli sektora MŚP, które odbędzie się w Sali szkoleniowej Tureckiej Izby Gospodarczej w dniu 16.02.2023r. o godz. 10:00.
Osoby zainteresowane prosimy o zgłoszenia w wiadomości mailowej wraz z podaniem numeru kontaktowego lub o kontakt pod nr. 63 289 18 89.
Szczegółowy program szkolenia znajduję się w załączeniu.
Turecka Izba Gospodarcza
ul. S. Żeromskiego 37, 62-700 Turek
tel. 63 289 18 89; GSM 665 999 663
Załączniki
Pobierz dane XML Bezpłatne szkolenie z zakresu cyberbezpieczeństwa dla przedstawicieli sektora MŚP Drukuj informację Bezpłatne szkolenie z zakresu cyberbezpieczeństwa dla przedstawicieli sektora MŚP
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-01-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-01-26 13:44:10 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-01-26 13:44:12 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-07-21 08:23:48 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 297 raz(y) |
Wysoce zjadliwa grypa ptaków (HPAI) na terenie powiatu tureckiego - komunikat Powiatowego Lekarza Weterynarii w Turku
Akapit nr 1 - brak tytułu
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Turku informuje o stwierdzeniu na terenie powiatu tureckiego, w tym na terenie Gminy Dobra ognisk wysoce zjadliwej grypy ptaków (HPAI).
Za obszar zapowietrzony wysoce zjadliwą grypą ptaków (HPAI), uznaje się teren obejmujący w gminie Dobra miejscowości:
Chrapczew,
Czyste,
Kolonia Czyste,
Dąbrowica,
Dąbrowica,
Dąbrowica Kolonia,
Długa Wieś,
Januszówka,
Kaczka,
Moczydła,
Piekary,
Rzechta,
Stawki,
Szymany,
Szymany,
Ugory,
Zagaj,
Za obszar zagrożony wystąpieniem wysoce zjadliwej grypy ptaków (HPAI) uznaje się teren w gminie Dobra obejmujący miejscowości:
Dąbrowa,
Dobra,
Józefów,
Kościanki,
Linne,
Łeg Piekarski,
Mikulice,
Miłkowice,
Miłkowice,
Młyny Piekarskie,
Ostrówek,
Potworów,
Rzymsko,
Rzymsko BG,
Skęczniew,
Staruchy,
Stefanów,
Stefanów,
Strachocice,
Strachocice Kol.,
Wola Piekarska,
Zborów.
Obszar, o którym mowa określa mapa w części zaznaczonej kolorem różowym.
W załączeniu rozporządzenie Nr 1/2023 Powiatowego Lekarza Weterynarii w Turku z dnia 23 stycznia 2023 r.
W załączeniu rozporządzenie Nr 1/2023 Powiatowego Lekarza Weterynarii w Turku z dnia 23 stycznia 2023 r.
Załączniki
Pobierz dane XML Wysoce zjadliwa grypa ptaków (HPAI) na terenie powiatu tureckiego - komunikat Powiatowego Lekarza Weterynarii w Turku Drukuj informację Wysoce zjadliwa grypa ptaków (HPAI) na terenie powiatu tureckiego - komunikat Powiatowego Lekarza Weterynarii w Turku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-01-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-01-26 08:02:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-01-26 08:02:58 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-07-31 14:35:27 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 301 raz(y) |
„Ferie dla zdrowia z dala od używek” – skorzystaj z ulgi na basen!
Akapit nr 1 - brak tytułu
Burmistrz Dobrej uprzejmie informuje, że w związku z zawartym porozumieniem pomiędzy Gminą Dobra a Ośrodkiem Sportu i Rekreacji w Turku, dzieci i młodzież uczące się w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych zamieszkujące na terenie Gminy Dobra będą mogły skorzystać z ulgi
w zakresie korzystania z Basenu Krytego OSiR w Turku.
w zakresie korzystania z Basenu Krytego OSiR w Turku.
Ulga na korzystanie z basenu obowiązuje w okresie ferii zimowych tj. od 30.01.2023 r. do 12.02.2022r. w godzinach od 7:00 do 20:00 (od poniedziałku do piątku) oraz w godzinach od 9:00 do 20:00 (soboty i niedziele).
Koszt wejścia na basen dla dzieci i młodzieży zamieszkałych na terenie gminy Dobra wynosić będzie 7 zł., pozostałe koszty zostaną pokryte z budżetu gminy Dobra.
Podstawą skorzystania z ulgowego wejścia jest posiadanie ważnej legitymacji szkolnej!
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
Pobierz dane XML „Ferie dla zdrowia z dala od używek” – skorzystaj z ulgi na basen! Drukuj informację „Ferie dla zdrowia z dala od używek” – skorzystaj z ulgi na basen!
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-01-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Antosik |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-01-23 16:09:24 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-01-23 16:09:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-07-21 08:24:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 271 raz(y) |
Harmonogram walnych zebrań sprawozdawczych w Ochotniczych Strażach Pożarnych na terenie gminy Dobra w 2023 roku
Akapit nr 1 - brak tytułu
1.
|
OSP Żeronice
|
21.01.2023 r.
|
18:00
|
Strażnica OSP
|
2.
|
OSP Mikulice
|
28.01.2023 r.
|
17:00
|
Strażnica OSP
|
3.
|
OSP Rzechta
|
28.01.2023 r.
|
19:00
|
Strażnica OSP
|
4.
|
OSP Ostrówek
|
03.02.2023 r.
|
19:00
|
Strażnica OSP
|
5.
|
OSP Rzymsko
|
04.02.2023 r.
|
17:00
|
Strażnica OSP
|
6.
|
OSP Dobra
|
18.02.2023 r.
|
17:00
|
Strażnica OSP
|
7.
|
OSP Potworów
|
18.02.2023 r.
|
18:30
|
Strażnica OSP
|
8.
|
OSP Dąbrowica
|
25.02.2023 r.
|
19:00
|
Strażnica OSP
|
9.
|
OSP Piekary
|
03.03.2023 r.
|
19:00
|
Strażnica OSP
|
10.
|
OSP Strachocice
|
04.03.2023 r.
|
17:00
|
Strażnica OSP
|
11.
|
OSP Linne
|
04.03.2023 r.
|
19:00
|
Strażnica OSP
|
12.
|
OSP Miłkowice
|
18.03.2023 r.
|
17:00
|
Strażnica OSP
|
13.
|
OSP Skęczniew
|
25.03.2023 r.
|
17:00
|
Strażnica OSP
|
Pobierz dane XML Harmonogram walnych zebrań sprawozdawczych w Ochotniczych Strażach Pożarnych na terenie gminy Dobra w 2023 roku Drukuj informację Harmonogram walnych zebrań sprawozdawczych w Ochotniczych Strażach Pożarnych na terenie gminy Dobra w 2023 roku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-01-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świetochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-01-19 12:53:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-01-19 12:53:24 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-22 10:40:03 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1444 raz(y) |