Strona główna
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 14 listopada 2023 roku nr IGOŚR.6733.14.2023
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6733.14.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o zgromadzonym materiale dowodowym w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie instalacji zbiornikowej gazu płynnego ze zbiornikami naziemnymi o pojemności do 10 m3 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie położonym w miejscowości Dobra, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1713/3 (obręb Dobra).
Dobra, dnia 14 listopada 2023 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6733.14.2023
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 10 § 1 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że zgromadzony został materiał dowodowy w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie instalacji zbiornikowej gazu płynnego ze zbiornikami naziemnymi o pojemności do 10 m3 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie położonym w miejscowości Dobra, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1713/3 (obręb Dobra).
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 14 listopada 2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
W związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 14 listopada 2023 roku nr IGOŚR.6733.14.2023 Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 14 listopada 2023 roku nr IGOŚR.6733.14.2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-11-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-11-15 01:01:44 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-11-15 01:01:47 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-07 23:47:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 248 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 14 listopada 2023 roku nr IGOŚR.6733.15.2023
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6733.15.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o zgromadzonym materiale dowodowym w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie zewnętrznej windy dla osób niepełnosprawnych umożliwiającej dostęp do parteru i pierwszego piętra budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie położonym w miejscowości Dobra oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1713/3 (obręb Dobra).
Dobra, dnia 14 listopada 2023 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6733.15.2023
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 10 § 1 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że zgromadzony został materiał dowodowy w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie zewnętrznej windy dla osób niepełnosprawnych umożliwiającej dostęp do parteru i pierwszego piętra budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie położonym w miejscowości Dobra oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1713/3 (obręb Dobra).
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 14 listopada 2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
W związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 14 listopada 2023 roku nr IGOŚR.6733.15.2023 Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 14 listopada 2023 roku nr IGOŚR.6733.15.2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-11-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-11-15 00:46:59 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-11-15 00:47:01 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-07 23:47:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 244 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 14 listopada 2023 roku nr IGOŚR.6733.9.2023
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6733.9.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o zgromadzonym materiale dowodowym w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie budynku szaletu miejskiego oraz zewnętrznej instalacji oświetleniowej na terenie położonym w miejscowości Dobra oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1681/1 i 1682/7 (obręb Dobra).
Dobra, dnia 14 listopada 2023 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6733.9.2023
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 10 § 1 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że zgromadzony został materiał dowodowy w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie budynku szaletu miejskiego oraz zewnętrznej instalacji oświetleniowej na terenie położonym w miejscowości Dobra oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1681/1 i 1682/7 (obręb Dobra).
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 14 listopada 2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
W związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 14 listopada 2023 roku nr IGOŚR.6733.9.2023 Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 14 listopada 2023 roku nr IGOŚR.6733.9.2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-11-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-11-15 00:40:28 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-11-15 00:40:31 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-07 23:47:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 196 raz(y) |
Spotkanie informacyjne skierowane do rolników z powiatu tureckiego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Pobierz dane XML Spotkanie informacyjne skierowane do rolników z powiatu tureckiego Drukuj informację Spotkanie informacyjne skierowane do rolników z powiatu tureckiego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-11-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-11-14 15:21:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-11-14 15:21:22 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-02 11:17:30 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 226 raz(y) |
15 listopada 2023 roku Termin płatności IV raty podatku
Akapit nr 1 - brak tytułu
Szanowni Państwo,
Uprzejmie przypominamy o zbliżającym się terminie płatności IV raty opłaty za podatek rolny, leśny, od nieruchomości, który upływa 15 listopada 2023 r.
Należność prosimy wpłacać:
- za pośrednictwem Inkasenta;
- przelewem na konto 16 8557 0009 0300 0172 2003 0010, z podaniem w tytule przelewu numeru decyzji podatkowej;
- gotówką w kasie Urzędu Miejskiego w Dobrej;
- kartą płatniczą w kasie Urzędu Miejskiego w Dobrej.
Wpłaty dokonywane w oddziałach Rejonowego Banku Spółdzielczego w Malanowie są wolne od opłaty bankowej.
Uprzejmie prosimy o terminowe dokonywanie wpłat.
Urząd Miejski w Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
powiat turecki, województwo wielkopolskie
powiat turecki, województwo wielkopolskie
tel. 63 279 90 11
fax.63 279 99 41
Biuro Obsługi Klienta
tel. 63 279-99-31
fax.63 279 99 41
Biuro Obsługi Klienta
tel. 63 279-99-31
e-mail:
BIP: https://bip.dobra24.pl/
ePUAP: /xuf5vs998e/skrytka
https://www.dobra24.pl
https://www.facebook.com/gminadobrawlkp
https://www.youtube.com/channel/UCsN16d8-_x1dm29gHDBhV2Q
Pobierz dane XML 15 listopada 2023 roku Termin płatności IV raty podatku Drukuj informację 15 listopada 2023 roku Termin płatności IV raty podatku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-11-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-11-14 09:12:49 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-11-14 09:12:52 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-22 10:43:02 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 216 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 9 listopada 2023 roku nr IGOŚR.6220.7.2023.SW
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6220.7.2023.SW_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowa 5 budynków letniskowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 492 obręb Skęczniew, gmina Dobra”.
Dobra, dnia 9 listopada 2023 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6220.7.2023.SW
OBWIESZCZENIE
o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 1094) oraz art. 10 § 1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 775), zawiadamiam o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowa 5 budynków letniskowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 492 obręb Skęczniew, gmina Dobra” W postępowaniu bierze udział więcej niż 10 stron.
Zainteresowane strony tego postępowania mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy, w szczególności z decyzją, wnioskiem, kartą informacyjną przedsięwzięcia oraz opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Turku oraz Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Sieradzu. Akta sprawy są dostępne w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5 w godzinach urzędowania.
Od powyższej decyzji przysługuje Stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koninie za pośrednictwem Burmistrza Dobrej, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Zgodnie z art. 49 ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, w przypadku zawiadomienia stron przez obwieszczenie, doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Wnioski i uwagi można składać pisemnie, ustnie do protokołu i za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres:
bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, na adres lub w siedzibie tutejszego urzędu w terminie 14 dni od podania niniejszego ogłoszenia do publicznej wiadomości.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię albo nazwę i adres wnioskodawcy oraz przedmiot wniosku.
Dane o ww. decyzji zostały zamieszczone w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, udostępnionym w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej na stronie internetowej https://bip.dobra24.pl/. oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejski w Dobrej, Sołectwa Skęczniew.
Burmistrz Dobrej
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 9 listopada 2023 roku nr IGOŚR.6220.7.2023.SW Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 9 listopada 2023 roku nr IGOŚR.6220.7.2023.SW
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-11-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-11-09 23:29:36 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-11-09 23:29:38 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-07 23:47:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 213 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 9 listopada 2023 roku nr IGOŚR.6220.3.2023.ZS
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6220.3.2023.ZS_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Przebudowie drogi wewnętrznej w miejscowości Rzechta – Linne – Chrapczew”.
Dobra, dnia 9 listopada 2023 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6220.3.2023.ZS
OBWIESZCZENIE
o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 1094) oraz art. 10 § 1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 775), zawiadamiam o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Przebudowie drogi wewnętrznej w miejscowości Rzechta – Linne – Chrapczew”. W postępowaniu bierze udział więcej niż 10 stron.
Zainteresowane strony tego postępowania mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy, w szczególności z decyzją, wnioskiem, kartą informacyjną przedsięwzięcia oraz opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Turku oraz Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole. Akta sprawy są dostępne w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5 w godzinach urzędowania.
Od powyższej decyzji przysługuje Stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koninie za pośrednictwem Burmistrza Dobrej, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Zgodnie z art. 49 ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, w przypadku zawiadomienia stron przez obwieszczenie, doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Wnioski i uwagi można składać pisemnie, ustnie do protokołu i za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres:
bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, na adres lub w siedzibie tutejszego urzędu w terminie 14 dni od podania niniejszego ogłoszenia do publicznej wiadomości.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię albo nazwę i adres wnioskodawcy oraz przedmiot wniosku.
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 9 listopada 2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
Dane o ww. decyzji zostały zamieszczone w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, udostępnionym w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej na stronie internetowej https://bip.dobra24.pl/. oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejski w Dobrej, Sołectwa Chrapczew, Rzechta, Lienne.
Burmistrz Dobrej
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 9 listopada 2023 roku nr IGOŚR.6220.3.2023.ZS Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 9 listopada 2023 roku nr IGOŚR.6220.3.2023.ZS
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-11-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-11-09 23:16:35 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-11-09 23:16:38 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-07 23:47:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 212 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 6 listopada 2023 roku nr IGOŚR.6733.13.2023
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6733.13.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji w sprawie znak IGOŚR.6733.13.2023, odmawiającej ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie stacji bazowej telefonii komórkowej sieci PLAY nr TUR3075A, na terenie położonym w miejscowości Ugory, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 32/1 i 32/2 (obręb Ugory).
Dobra, dnia 6 listopada 2023 roku
Z pełną treścią decyzji można zapoznać się w terminie 14 dni od podania do publicznej wiadomości obwieszczenia, w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6733.13.2023
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 503 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że dnia 6 listopada 2023 r. została wydana decyzja, w sprawie znak IGOŚR.6733.13.2023, odmawiająca ustalenia lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie stacji bazowej telefonii komórkowej sieci PLAY nr TUR3075A, na terenie położonym w miejscowości Ugory, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 32/1 i 32/2 (obręb Ugory).
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 6 listopada 2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
Z pełną treścią decyzji można zapoznać się w terminie 14 dni od podania do publicznej wiadomości obwieszczenia, w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 6 listopada 2023 roku nr IGOŚR.6733.13.2023 Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 6 listopada 2023 roku nr IGOŚR.6733.13.2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-11-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-11-06 18:54:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-11-06 18:54:36 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-07 23:47:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 216 raz(y) |
Program współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024
Pobierz dane XML Program współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024 Drukuj informację Program współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-11-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Antosik |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-11-02 12:41:09 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-11-02 12:41:10 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-11-16 09:55:07 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 267 raz(y) |
Linne - czasowa zmiana organizacji ruchu
Akapit nr 1 - brak tytułu
Pobierz dane XML Linne - czasowa zmiana organizacji ruchu Drukuj informację Linne - czasowa zmiana organizacji ruchu
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-11-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-11-02 09:44:23 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-11-02 09:44:27 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-02 11:19:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 252 raz(y) |