ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 5 grudnia roku nr IGOŚR.6220.10.2023.SW

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6220.10.2023.SW_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o zgromadzeniu materiału dowodowego i możliwości wypowiedzenia się w sprawie przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowie 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych  wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 540/1, obręb Chrapczew, gmina Dobra”
 
Dobra, dnia 5 grudnia 2023 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6220.10.2023.SW
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 9, 10 § 1 oraz 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775) w skrócie k.p.a., w związku z art. 74 ust. 3 w nawiązaniu do art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) zwanej w skrócie ustawą ooś, a także § 3 ust. 2 pkt 3 w związku z § 3 ust. 1 pkt 55 lit. b tiret pierwszy rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839) w nawiązaniu do wniosku Inwestora w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowie 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych  wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 540/1, obręb Chrapczew, gmina Dobra” Burmistrz Dobrej zawiadamia strony postępowania, że:
  1. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu wydał w dniu 29 listopada 2023 r. opinię znak: WOO-IV.4220.1273.2023.KJ.3 o braku potrzeby przeprowadzenia oceny odziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko, jednocześnie określił warunki i wymagania konieczne do uwzględnienia w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
  2. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Turku wydał opinię sanitarną z dnia 16 października 2023 r. znak: ON-NS.9011.7.49.2023 nie stwierdzającą potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
  3. Dyrektor Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole wydał opinię z dnia 19 października
    2023 r. znak: PO.ZZŚ.3.4901.209.2023.RG o braku potrzeby przeprowadzenia oceny odziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko, jednocześnie określił warunki i wymagania konieczne do uwzględnienia w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
  4. Burmistrz Dobrej z chwilą doręczenia niniejszego obwieszczenia zgromadził kompletny materiał dowodowy umożlwiający wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla ww. przedsięwzięcia przewidziany w przepisach prawa i przystąpi do etapu wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia.     
  5. Wyznacza się stronom postępowania siedmiodniowy termin od daty doręczenia niniejszego obwieszczenia, na zapoznanie się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5, w godzinach pracy Urzędu. Jednocześnie informuję, że strony mają możliwość wypowiedzenia się co do zgromadzonego materiału dowodowego oraz zgłoszonego żądania w formie pisemnej przesyłając uwagi bądź wnioski na adres Urzędu Miejskiego w Dobrej lub w formie ustnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5, w godzinach pracy Urzędu. Z czynności procesowej zostanie wówczas spisany stosowny protokół.
  6. Po upływie wyznaczonego terminu do zapoznania i wypowiedzenia się co do zgromadzonego materiału dowodowego, Burmistrz Dobrej wyda żądaną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowie 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych  wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 540/1, obręb Chrapczew, gmina Dobra”.
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 05.12.2023 r. (art. 49 § k.p.a.).
 
Pouczenie
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 23

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-06 01:09:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-06 01:09:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-22 10:52:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
245 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 1 grudnia roku nr IGOŚR.6220.13.2023.SW

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6220.13.2023.SW_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowa    drogi    Zagaj  –  Januszówka”.
 
Dobra, dnia 1 grudnia 2023 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6220.13.2023.SW
 
OBWIESZCZENIE
 
Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 775, w związku z art. 73 ust. 1,  art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094), zawiadamiam, że w dniu 27.11.2023 r. wpłynął wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowa    drogi    Zagaj  –  Januszówka”
 
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1094) oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie stron o wszczęciu postępowania następuje przez niniejsze obwieszczenie, które podaje się do publicznej wiadomości na okres 14 dni, poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Dobrej: https://bip.dobra24.pl/, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej, tablicy ogłoszeń sołectw: Januszówka, Zagaj.
 
Z treścią wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, plac Wojska Polskiego 10,
62-730 Dobra, pokój nr 5 w godzinach urzędowania, a także składać uwagi i wnioski w sprawie.
 
Informuję o uprawnieniach wszystkich stron niniejszego postępowania wynikających z art. 10 kpa, do czynnego udziału w każdym stadium postępowania.
 
Zgodnie z art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 23

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-06 00:45:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-06 00:45:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-22 10:53:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
193 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 5 grudnia roku nr IGOŚR.6730.47.2023

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6730.47.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o zgromadzonym materiale dowodowym w sprawie wydania decyzji o ustaleniu warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie max. 20 niemieszkalnych budynków rekreacji indywidualnej oraz budowie dróg wewnętrznych na terenie położonym w miejscowości Miłkowice, oznaczonym w ewidencji gruntów jako część dz. nr 611/3, 621, 622/23, 622/11 (obręb Miłkowice).
 
Dobra, dnia 5 grudnia 2023 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6730.47.2023
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 10 § 1 i 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że zgromadzony został materiał dowodowy w sprawie wydania decyzji o ustaleniu warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na: budowie max. 20 niemieszkalnych budynków rekreacji indywidualnej oraz budowie dróg wewnętrznych na terenie położonym w miejscowości Miłkowice, oznaczonym w ewidencji gruntów jako część dz. nr 611/3, 621, 622/23, 622/11 (obręb Miłkowice).
 
Niniejsze publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 5 grudnia 2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
 
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-06 00:26:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-06 00:27:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-22 10:53:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
229 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Komunikat Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Szanowni Posiadacze Zwierząt!
 
Tureckie Biuro Powiatowe ARiMR  zgodnie z art. 64 ust 2 ustawy z dnia 4 listopada 2022 r. o systemie identyfikacji i rejestracji zwierząt  uprzejmie przypomina, że w terminie 12 miesięcy od dnia jej wejścia w życie, tj. do 6 stycznia 2024 r. posiadacze zwierząt mają obowiązek uzupełnić w aplikacji IRZplus:
  1. w przypadku gatunku bydło, owce i kozy - „opis systemu utrzymywania bydła, owiec i kóz w siedzibie stada” oraz
  2. w przypadku gatunku świnie – „opis modelu produkcji oraz systemu utrzymywania świń w siedzibie stada”.
Powyższe uzupełnienie należy zrobić niezwłocznie, nie czekając do terminu ostatecznego, można  również tego dokonać w tutejszym biurze powiatowym – Pracownicy ARiMR służą w tym zakresie pomocą.  Posiadacze którzy stawią się w tutejszym biurze powinni mieć hasło i login do e-wniosku.
 
W razie pytań prosimy o kontakt pod nr tel.:  63 249-47-10 lub 63-249-47-13.
 
Jan Smak
Kierownik BP ARiMR w Turku

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-11-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-11-28 10:04:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-11-28 10:04:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-22 10:46:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
320 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 22 listopada 2023 roku nr IGOŚR.6733.13.2023

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6733.13.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej w sprawie informacji o wniesieniu odwołania od decyzji z dnia 6 listopada 2023 roku nr IGOŚR.6733.13.2023, odmawiającej ustalenia lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie stacji bazowej telefonii komórkowej sieci PLAY nr TUR3075A, na terenie położonym w miejscowości Ugory, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 32/1 i 32/2 (obręb Ugory).
 
Dobra, dnia 22 listopada 2023 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6733.13.2023
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 131 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 503 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że od decyzji z 6 listopada 2023 r., w sprawie znak IGOŚR.6733.13.2023, odmawiającej ustalenia lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie stacji bazowej telefonii komórkowej sieci PLAY nr TUR3075A, na terenie położonym w miejscowości Ugory, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 32/1 i 32/2 (obręb Ugory), dnia 13 listopada 2023 r. odwołanie wniósł Piotr Marczak pełnomocnik inwestora.
 
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 22 listopada 2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).

Z pełną treścią odwołania można zapoznać się w terminie 14 dni od podania do publicznej wiadomości obwieszczenia, w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-11-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-11-22 19:38:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-11-22 19:38:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-07 23:47:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
215 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wykaz nieruchomości obejmujący części gruntów przeznaczonych do oddania w dzierżawę na czas nieoznaczony z dnia 17 listopada 2023 roku

Akapit nr 1 - brak tytułu

INFORMACJA

Działając na podstawie art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami Burmistrz Dobrej informuje, iż na okres 21 dni tj. w terminie od 21.11.2023 r. do dnia 13.12.2023 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra został wywieszony wykaz obejmujący:
  1. grunt rolny o pow. 2,0376 ha będący częścią działki położonej w obrębie Długa Wieś, gm. Dobra, oznaczonej w rejestrze gruntów numerem ewidencyjnym działki 497/4, o powierzchni 6,0376 ha, przeznaczony do oddania w dzierżawę na nieoznaczony;
  2. część gruntu o pow. 8,6 m2, położonego w obrębie Dobra, gm. Dobra, oznaczonego w rejestrze gruntów numerem ewidencyjnym działki 2061 o pow. 0,0853 ha przeznaczonego do oddania w dzierżawę na czas nieoznaczony.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Dobrej (pokój nr 9), tel. (63) 279 99 26.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
Marcin Derucki
kontakt tel.: 63 279 99 26

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-11-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-11-20 08:11:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-11-20 08:11:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-04 13:03:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
148 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Dzień Otwarty Notariatu: Zapytaj notariusza o zmiany w prawie spadkowym

Akapit nr 1 - brak tytułu

„Porozmawiaj z notariuszem o zmianach w prawie spadkowym i ich skutkach” - tak brzmi temat 14. edycji Dnia Otwartego Notariatu, która odbędzie się w sobotę 18 listopada w godzinach 10:00-16:00. Notariusze w 19 miastach w Polsce będą udzielali bezpłatnych informacji prawnych stacjonarnie w wyznaczonych lokalizacjach, telefonicznie, na czacie oraz w trakcie streamingu na żywo.
 
Dzień Otwarty Notariatu to najważniejsza inicjatywa społeczna samorządu notarialnego realizowana przez Krajową Radę Notarialną, 11 rad izb notarialnych oraz spółkę Rejestry Notarialne. Nadrzędnym celem DON-u jest edukowanie społeczeństwa w tych obszarach prawa, które leżą w kompetencjach notariuszy, jak również informowanie o rodzajach umów i czynnościach notarialnych, które będą odpowiednie dla realizacji zakładanych celów.
 
Tematem przewodnim tegorocznej edycji są zmiany w prawie spadkowym, które weszły w życie w tym roku w maju, wprowadzające m.in. możliwość obniżenia zachowku, rozłożenia go na raty oraz odroczenia terminu jego płatności. Kolejne zmiany wejdą w życie 15 listopada i zmienią zasady odrzucenia spadku przez małoletniego, rozszerzą przesłanki uznania spadkobiercy za niegodnego dziedziczenia oraz zawężą krąg spadkobierców ustawowych w sytuacji gdy zmarły nie pozostawił najbliższych.
 
W czasie 14. edycji Dnia Otwartego Notariatu notariusze będą udzielali bezpłatnych informacji prawnych telefonicznie, na czacie (Messenger) oraz w trakcie streamingu na żywo, jak również stacjonarnie w 19 miastach w kraju.
 
Białystok tel. 85 688 13 11 | Budynek NOT, ul. M. Skłodowskiej-Curie 2
Bydgoszcz tel. 58 727 35 99 | Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1, Plac Wolności 9
Elbląg tel. 58 727 35 99 | Ratusz Staromiejski w Elblągu, Stary Rynek 25
Gdańsk tel. 58 727 35 99 | Urząd Miasta Gdańska, ul. Nowe Ogrody 8/12, sala 107
Jelenia Góra tel. 71 738 12 01 | Centrum Handlowe Nowy Rynek, ul. Podwale 25
Katowice tel. 32 441 82 45 | Urząd Miasta Katowice, ul. Młyńska 2c
Konin tel. 61 669 87 03 | Dom „Pomiędzy”, Aleje 1 Maja 10
Kraków tel. 12 442 91 94 | Międzynarodowe Centrum Kultury, Rynek Główny 25
Leszno tel. 61 669 87 03 | Biblioteka Ratuszowa, Rynek 1
Lublin tel. 81 475 41 19 | Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego, ul. Narutowicza 4
Łódź tel. 42 620 09 05 | Izba Notarialna w Łodzi, ul. Narutowicza 119 A
Opole tel. 71 738 12 01 | Miejska Biblioteka Publiczna im. Jana Pawła II, ul. Minorytów 4
Piła tel. 61 669 87 03 | Vivo! Piła, ul. 14-ego Lutego 26
Poznań tel. 61 669 87 03 | Posnania, ul. Pleszewska 1
Rzeszów tel. 17 283 25 14 | Wojewódzki Dom Kultury, ul. Stefana Okrzei 7
Szczecin tel. 91 443 55 81 | Izba Notarialna w Szczecinie, Al. Wojska Polskiego 189/1
Warszawa tel. 22 292 66 89 | Krajowa Izba Gospodarcza, ul. Trębacka 4
Wrocław tel. 71 738 12 01 | Pasaż Grunwaldzki, Pl. Grunwaldzki 22
Zielona Góra tel. 61 669 87 03 | Focus Mall Zielona Góra, ul. Wrocławska 17
 
Pytania można zadawać notariuszom już teraz za pośrednictwem strony internetowej www.porozmawiajznotariuszem.pl - odpowiedzi będą udzielane w dn. 18 listopada w trakcie streamingu na profilu Porozmawiaj z Notariuszem na Facebooku.
Jego częścią będą także rozmowy z notariuszami na ważne tematy dotyczące czynności notarialnych.
 
„Warto także wiedzieć, że bezpłatnych informacji prawnych notariusze udzielają przez cały rok w kancelariach notarialnych przy dokonywaniu czynności notarialnej. Wynika to ze specyfiki zawodu i obowiązku notariusza pozostania bezstronnym oraz zadbania o bezpieczeństwo prawne wszystkich stron czynności notarialnej. Tym m.in. notariusze różnią się od adwokatów czy radców prawnych, których zadaniem jest dbanie o interesy reprezentowanej strony” - podsumował not. Szymon Kołodziej, rzecznik prasowy Krajowej Rady Notarialnej.
 
14. Dzień Otwarty Notariatu - „Porozmawiaj z notariuszem o zmianach w prawie spadkowym i ich skutkach - sobota 18 listopada 2023 r., godz. 10:00-16:00.
 
Szczegółowe informacje: www.porozmawiajznotariuszem.pl
 
Źródło informacji: Krajowa Rada Notarialna

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-11-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-11-17 13:58:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-11-17 13:58:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-22 10:47:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
243 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

06.12.2023r. Bezpłatne szkolenie dla przedsiębiorców z rejonu Wielkopolski Wschodniej

Akapit nr 1 - brak tytułu

Szanowni Państwo,

w ramach projektu „Life After Coal” realizowane jest bezpłatne szkolenie dla przedsiębiorców z rejonu Wielkopolski Wschodniej: Design  Thinking: Odkrywanie Potrzeb i Testowanie Rozwiązań”.
 
Spotkanie skierowane jest do:
- przedsiębiorców z sektora MŚP (w tym pracowników firmy),
- osób fizycznych poszukujących pracy lub planujących rozpocząć działalność gospodarczą,
- absolwentów wchodzących na rynek pracy.
Organizatorem szkolenia jest Poznański Park Naukowo-Technologiczny, realizujący projekt „Life After Coal”.
 
Termin szkolenia: 06.12.2023r. (środa), godz. 10:00 – 15:15.
 
Miejsce szkoleniaZakład Doskonalenia Zawodowego, ul. Zofii Urbanowskiej 9, 62-500 Konin.
 
 
Podejście Design Thinking, skupione na użytkowniku, pozwala tworzyć produkty i usługi, które odpowiadają zarówno uświadomionym, jak i nieuświadomionym potrzebom klienta. Celem tej metody jest kreowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań, które są dokładnie dopasowane do oczekiwań rynku. Udział w szkoleniu pozwoli uczestnikom nie tylko zrozumieć, ale i nauczyć się działać zgodnie z zasadami Design Thinking. Świadomość tego, jak kluczową rolę w tworzeniu produktów lub usług pełnią ludzkie potrzeby, umożliwi uczestnikom szkolenia projektowanie rozwiązań, które będą w bezpośredni sposób odpowiadać na problemy oraz wymagania ich użytkowników.
Uczestnicy szkolenia przejdą przez cały cykl Design Thinking, począwszy od badania potrzeb konsumentów, przez projektowanie, aż po testowanie prototypów. Wiedzę zdobędą nie przez teorię, lecz również przez bezpośrednie doświadczenia. Jest to kluczowe dla zrozumienia i zastosowania tej metody w praktyce.
 
W razie jakichkolwiek pytań dot. szkolenia prosimy o kontakt z Panią Karoliną Halladin pod numerem telefonu: 696 012 126 lub adresem e-mail: 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-11-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-11-16 09:00:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-11-16 09:00:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-22 10:47:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
259 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Koncert Estrady Regionalnej "Równica"

Akapit nr 1 - brak tytułu

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-11-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-11-16 08:57:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-11-16 08:58:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-22 10:47:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
204 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 14 listopada 2023 roku nr IGOŚR.6733.14.2023

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6733.14.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o zgromadzonym materiale dowodowym w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie instalacji zbiornikowej gazu płynnego ze zbiornikami naziemnymi o pojemności do 10 m3 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie położonym w miejscowości Dobra, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1713/3 (obręb Dobra).
 
Dobra, dnia 14 listopada 2023 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6733.14.2023
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 10 § 1 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że zgromadzony został materiał dowodowy w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie instalacji zbiornikowej gazu płynnego ze zbiornikami naziemnymi o pojemności do 10 m3 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie położonym w miejscowości Dobra, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1713/3 (obręb Dobra).
 
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 14 listopada 2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
 
W związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-11-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-11-15 01:01:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-11-15 01:01:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-07 23:47:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
247 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji