ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zawiadomienie o LXVII Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 28 grudnia 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00

Akapit nr 1 - brak tytułu

RADA MIEJSKA W DOBREJ
 
Dobra, dnia 20 grudnia 2023 roku

RO.0002.11.2023

ZAWIADOMIENIE
 
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm. ) oraz § 22 ust. 2 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LXVII sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 28 grudnia 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
 
Porządek obrad:
 
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LXVI sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
7. Sprawy samorządu.
9. Podjęcie uchwał:
1) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok;
2) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2023-2030;
3) w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2023;
4) w sprawie warunków sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz ich użytkowników wieczystych;
5) w sprawie ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych z terenu gminy Dobra;
6) w sprawie rozpatrzenia petycji (petycja wielokrotna);
7) w sprawie planów pracy stałych komisji Rady Miejskiej w Dobrej na 2024 rok;
8) w sprawie planu pracy Rady Miejskiej w Dobrej na 2024 rok
10. Wolne wnioski i informacje.
11. Zamknięcie obrad.
 
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Tomasz Gil

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-22 08:31:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-22 08:31:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-12 10:17:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
146 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Komunikat NFOŚiGW w sprawie kontroli pomp ciepła dofinansowanych z programu „Czyste Powietrze”

Akapit nr 1 - brak tytułu

W związku z pojawiającymi się w mediach informacjami o kontrolach pomp ciepła przeprowadzanych w domach beneficjentów Programu „Czyste Powietrze", Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej przygotował specjalny komunikat:
 
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej informuje, że obecnie nie podejmuje tego typu działań celowanych tylko na wspomniane urządzenia.
Kontrolowanie jakości urządzeń, które obecnie zapowiada Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) są nakierowane na nieuczciwych importerów, dostawców i monterów pomp ciepła i to oni, oferując urządzenia niespełniające określonych warunków, powinni się obawiać ewentualnych kontroli, a nie beneficjenci programu „Czyste Powietrze".
 
NFOŚiGW ostrzega, aby korzystając z programu „Czyste Powietrze", zweryfikować wykonawców, którzy realizują termomodernizację domu i wymianę kopciucha i nie dać się oszukać nieuczciwym firmom i ich akwizytorom, którzy oferują produkty niskiej jakości „za darmo".
 
 
materiał nadesłany
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu ',this)" rel="noreferrer">'); // --> l
www.wfosgw.poznan.pl

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-21 22:34:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-21 22:34:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-21 22:38:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
282 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Prezesa Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koninie z dnia 19 grudnia 2023 r. nr SKO-ZP-4160/284/2023

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-21 15:05:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-21 15:05:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-22 10:53:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
197 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 20 grudnia 2023 roku nr IGOŚR.6831.8.2023

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6831.8.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji zatwierdzającej projekt podziału nieruchomości o numerze ewidencyjnym 2 obręb Rzymsko BG.
 
Dobra, dnia 20 grudnia 2023 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6831.8.2023
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 97a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r., poz. 344 ze zm.), Burmistrz Dobrej zawiadamia, że dnia 20 grudnia 2023 r. została wydana decyzja, w sprawie znak IGOŚR.6831.8.2023, zatwierdzająca projekt podziału nieruchomości o numerze ewidencyjnym 2 obręb Rzymsko BG.
 
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 20 grudnia 2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).

Z pełną treścią decyzji można zapoznać się w terminie 14 dni od podania do publicznej wiadomości obwieszczenia, w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
                                                  
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-20 23:38:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-20 23:38:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-22 15:55:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
184 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 20 grudnia roku nr IGOŚR.6733.15.2023

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6733.15.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie zewnętrznej windy dla osób niepełnosprawnych umożliwiającej dostęp do parteru i pierwszego piętra budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie położonym w miejscowości Dobra oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1713/3 (obręb Dobra).
 
Dobra, dnia 20 grudnia 2023 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6733.15.2023
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że dnia 20 grudnia 2023 r. została wydana decyzja, w sprawie znak IGOŚR.6733.15.2023, ustalająca lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie zewnętrznej windy dla osób niepełnosprawnych umożliwiającej dostęp do parteru i pierwszego piętra budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie położonym w miejscowości Dobra oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1713/3 (obręb Dobra).
 
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 20 grudnia 2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).

Z pełną treścią decyzji można zapoznać się w terminie 14 dni od podania do publicznej wiadomości obwieszczenia, w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
                                                
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-20 23:34:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-20 23:34:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-22 10:52:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
176 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 20 grudnia roku nr IGOŚR.6733.14.2023

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6733.14.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie instalacji zbiornikowej gazu płynnego ze zbiornikami naziemnymi o pojemności do 10 m3 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie położonym w miejscowości Dobra, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1713/3 (obręb Dobra).
 
Dobra, dnia 20 grudnia 2023 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6733.14.2023
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że dnia 20 grudnia 2023r. została wydana decyzja, w sprawie znak IGOŚR.6733.14.2023, ustalająca lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie instalacji zbiornikowej gazu płynnego ze zbiornikami naziemnymi o pojemności do 10 m3 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie położonym w miejscowości Dobra, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1713/3 (obręb Dobra).
 
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 20 grudnia 2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).

Z pełną treścią decyzji można zapoznać się w terminie 14 dni od podania do publicznej wiadomości obwieszczenia, w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
                                                
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-20 23:31:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-20 23:32:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-22 10:52:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
182 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Uchwała Nr SO-8/0952/226/2023 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 13 grudnia 2023 roku w sprawie wyrażenia opinii o projekcie uchwały budżetowej Miasta i Gminy Dobra na 2024 rok

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-13 13:19:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-13 13:19:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-13 13:19:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
208 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Uchwała Nr SO-8/0951/710/2023 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 13 grudnia 2023 roku w sprawie wyrażenia opinii o możliwości sfinansowania deficytu budżetu Gminy Dobra przedstawionego w projekcie budżetu Gminy Dobra na 2024 rok

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-13 13:16:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-13 13:16:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-13 13:17:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
194 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Uchwała Nr SO-8/0957/226/2023 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 13 grudnia 2023 roku w sprawie wyrażenia opinii o projekcie wieloletniej prognozy finansowej Miasta i Gminy Dobra

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-13 13:13:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-13 13:13:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-13 13:14:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
187 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wybory samorządowe 2024 - 7 kwietnia 2024 r. godz. 7.00–21.00

Akapit nr 1 - brak tytułu

https://www.powiat.turek.pl/media/arms/arms_dobra_6pcUV6n.png   https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/7b/POL_wojew%C3%B3dztwo_wielkopolskie_COA.svg/2000px-POL_wojew%C3%B3dztwo_wielkopolskie_COA.svg.png   https://www.powiat.turek.pl/media/arms/arms_powiat_turecki.png
__________________________________________________________________________________________
 
 
Aleje 1 Maja 7, 62–510 Konin
tel.: 63 220 78 32
adres e-mail: ,
Godziny urzędowania: poniedziałek - piątek  7.30 - 15.30
 
Termin wyborów: 7 kwietnia 2024 r.
Głosujemy w godzinach 7:00-21:00
__________________________________________________________________________________________
 
 
Wybory do Sejmiku Województwa Wielkopolskiego
BIP Samorządu Województwa Wielkopolskiego - kliknij
Obwieszczenie Marszałka Województwa Wielkopolskiego z 2 lutego 2024 r. o okręgach wyborczych, ich granicach i numerach, liczbie radnych wybieranych w okręgach wyborczych oraz siedzibie Wojewódzkiej Komisji Wyborczej w Poznaniu
Komunikat Wojewódzkiej Komisji Wyborczej w Poznaniu z 28 lutego br. dotyczący dyżurów ww. gremium w celu zgłaszania i rejestrowania list kandydatów w wyborach do Sejmiku Województwa Wielkopolskiego przez pełnomocników Komitetów Wyborczych.
 
Wybory do Rady Powiatu Tureckiego
BIP Samorządu Powiatu Tureckiego - kliknij
 
Wybory do Rady Miejskiej w Dobrej
Wybory Burmistrza Dobrej
 
   
Załaczniki: (aktualne informacje znajdują się na stronie https://wybory.gov.pl)
 
05-04-2024
Uchwała nr 7 Miejskiej Komisji Wyborczej w Dobrej z dnia z dnia 5 kwietnia 2024 r. w sprawie planu pracy Miejskiej Komisji Wyborczej w Dobrej w dniu poprzedzającym oraz w dniu wyborów
6 kwietnia 2024 roku (sobota) w godzinach 9:00-11:00,
7 kwietnia 2024 roku (niedziela) w godzinach 8:00-10:00, 15:00-17:00 i od godziny 21:00.
 
28-03-2024
Informacja o organizacji w dniu wyborów, bezpłatnego przewozu pasażerskiego.
Wyborcy niepełnosprawni o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności oraz wyborcy, którzy najpóźniej w dniu głosowania ukończą 60 lat, mają prawo do bezpłatnego transportu z:
a) miejsca zamieszkania, pod którym dany wyborca ujęty jest w spisie wyborców, albo miejsca podanego we wniosku o zmianę miejsca głosowania, do lokalu wyborczego właściwego dla obwodu głosowania, w którego spisie wyborców ujęty jest ten wyborca;
b) lokalu wyborczego do miejsca, w którym dany wyborca rozpoczął podróż, zwanego dalej „transportem powrotnym”.
dodatkowe informacje
 
22-03-2024
Obwieszczenie Miejskiej Komisji Wyborczej w Dobrej z dnia 22 marca 2024 r. o zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Miejskiej w Dobrej zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r.
 
Obwieszczenie Miejskiej Komisji Wyborczej w Dobrej z dnia 22 marca 2024 r. o zarejestrowanych kandydatach na burmistrza w wyborach Burmistrza Dobrej zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r.
 
21-03-2024
Obwodowe Komisje Wyborcze - składy komisji z podaniem funkcji
 
20-03-2024
Obwieszczenie Powiatowej Komisji Wyborczej w Turku z dnia 20 marca 2024 r. o zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Tureckiego zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r.
 
19-03-2024
Postanowienie nr 292/2024 Komisarza Wyborczego w Koninie I z dnia 19 marca 2024 r. w sprawie zwołania pierwszych posiedzeń obwodowych komisji wyborczych  w wyborach organów jednostek samorządu terytorialnego zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r.
 
Uchwała nr 4 Miejskiej Komisji Wyborczej w Dobrej z dnia 19 marca 2024 r. o przeprowadzeniu głosowania tylko na jednego kandydata  na Burmistrza Dobrej
 
18-03-2024
Komunikat Miejskiej Komisji Wyborczej w Dobrej z dnia 18 marca 2024 r. o terminie i miejscu losowania numerów list kandydatów na radnych zarejestrowanych w wyborach do rady gminy zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r.
 
15-03-2024
Postanowienie nr 286/2024 Komisarza Wyborczego w Koninie I z dnia 15 marca 2024 r. w sprawie powołania obwodowych komisji wyborczych w wyborach organów jednostek samorządu terytorialnego zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r.
 
14-03-2024
Obwieszczenie Wojewódzkiej Komisji Wyborczej w Poznaniu z dnia 14 marca 2024 r. o zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach organów jednostek samorządu terytorialnego zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r.
 
Obwieszczenie Miejskiej Komisji Wyborczej w Dobrej z dnia 14 marca 2024 r. w sprawie wezwania zarejestrowanych komitetów wyborczych do dokonania dodatkowych zgłoszeń kandydatów na burmistrza w wyborach organów jednostek samorządu terytorialnego zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r.
Dyżury Miejskiej Komisji Wyborczej w Dobrej dla przyjmowania dodatkowych zgłoszeń kandydatów na Burmistrza Dobrej
Siedziba Miejskiej Komisji Wyborczej w Dobrej mieści się w Urzędzie Miejskim w Dobrej, Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 13, tel. 63 279 99 32
     18 marca 2024 r. (poniedziałek) w godz. 10:00-12:00
     19 marca 2024 r. (wtorek) w godz. 13:00-16:00
 
11-03-2024
Informacja Komisarza Wyborczego w Koninie I z dnia 11 marca 2024 r. - losowanie, o którym mowa w art. 182 § 7 pkt 2 Kodeksu wyborczego
W dniu 14 marca 2024 r. o godz. 09:00 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej odbędzie się losowanie, o którym mowa w art. 182 § 7 pkt 2 Kodeksu wyborczego, w niżej wymienionych komisjach wyborczych:
nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7.
 
06-03-2024
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 6 marca 2024 r. o numerach oraz granicach obwodów głosowania, wyznaczonych siedzibach obwodowych komisji wyborczych oraz możliwości głosowania korespondencyjnego i przez pełnomocnika w wyborach do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw oraz w wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r.
 
Jak zostać członkiem obwodowej komisji wyborczej?
 
05-03-2024
Informacja Miejskiej Komisji Wyborczej w Dobrej powołanej w celu przeprowadzenia wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r. o składzie, siedzibie i dyżurach.
Dyżury Miejskiej Komisji Wyborczej w Dobrej dla przyjmowania zgłoszeń kandydatów na Burmistrza Dobrej
Siedziba Miejskiej Komisji Wyborczej w Dobrej mieści się w Urzędzie Miejskim w Dobrej, Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 13, tel. 63 279 99 32
     11 marca 2024 r. (poniedziałek) w godz. 10:00-12:00
     12 marca 2024 r. (wtorek) w godz. 12:00-14:00
     13 marca 2024 r. (środa) w godz. 9:00-11:00
     14 marca 2024 r. (czwartek) w godz. 12:00-16:00
 
29-02-2024
Informacja Dyrektora Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Koninie z dnia 29 lutego 2024 r. o naborze kandydatów na urzędnika wyborczego w trybie art. 191a § 1 Kodeksu wyborczego.
 
29-02-2024
Informacja Dyrektora Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Koninie z dnia 29 lutego 2024 r. o naborze kandydatów na urzędnika wyborczego w trybie art. 191a § 1 Kodeksu wyborczego.
 
28-02-2024
Informacja Miejskiej Komisji Wyborczej w Dobrej powołanej w celu przeprowadzenia wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r. o składzie, siedzibie i dyżurach.
Dyżury Miejskiej Komisji Wyborczej w Dobrej dla przyjmowania zgłoszeń list kandydatów na radnego
Siedziba Miejskiej Komisji Wyborczej w Dobrej mieści się w Urzędzie Miejskim w Dobrej, Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 13, tel. 63 279 99 32
29.02.2024 r. (czwartek) w godz. 12:00-14:00
01.03.2024 r. (piątek) w godz. 11:00-14:00
02.03.2024 r. (sobota) w godz. 9:00-12:00
04.03.2024 r. (poniedziałek) w godz. 10:00-16:00
 
26-02-2024
Postanowienie nr 267/2024 Komisarza Wyborczego w Koninie I z dnia 26 lutego 2024 r. w sprawie powołania terytorialnych komisji wyborczych w wyborach organów jednostek samorządu terytorialnego zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r.
 
26-02-2024
Postanowienie nr 268/2024 Komisarza Wyborczego w Koninie I z dnia 26 lutego 2024 r. w sprawie zwołania pierwszych posiedzeń terytorialnych komisji wyborczych w wyborach organów jednostek samorządu terytorialnego zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r.
 
22-02-2024
Informacja Komisarza Wyborczego w Koninie I z dnia 22 lutego 2024 r. dotycząca dodatkowego terminu zgłaszania kandydatów do terytorialnych komisji wyborczych oraz losowań.
 
16-02-2024
Komunikat Komisarza Wyborczego w Koninie I z dnia 16 lutego 2024 r. o komitetach wyborczych utworzonych w związku z wyborami do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw oraz wyborami wójtów, burmistrzów i prezydentów miast, zarządzonymi na dzień 7 kwietnia 2024 r.
 
07-02-2024
Informacja Państwowej Komisji Wyborczej o uprawnieniach wyborców niepełnosprawnych oraz wyborców, którzy najpóźniej w dniu głosowania ukończą 60 lat
Informacja Państwowej Komisji Wyborczej o upływie terminów związanych z uprawnieniami wyborców niepełnosprawnych oraz wyborców, którzy najpóźniej w dniu głosowania ukończą 60 lat, w wyborach do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw oraz wójtów, burmistrzów i prezydentów miast zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r.
Informacja o możliwości zgłoszenia zamiaru skorzystania z bezpłatnego transportu do lokalu wyborczego dla wyborców niepełnosprawnych oraz tych, którzy ukończyli 60 r. ż. w wyborach do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw oraz wójtów, burmistrzów i prezydentów miast zarządzonych na dzień na dzień 7 kwietnia 2024 r.
07-02-2024
Informacja Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 7 lutego 2024 r.o warunkach udziału obywateli polskich w wyborach do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw oraz wójtów, burmistrzów i prezydentów miast zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r.
 
06-02-2024
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 6 lutego 2024 r. o okręgach wyborczych, ich granicach i numerach, liczbie radnych wybieranych w okręgach wyborczych oraz siedzibie Miejskiej Komisji Wyborczej w Dobrej
 
06-02-2024
Informacja Burmistrza Dobrej z dnia 6 lutego 2024 r. w sprawie wykazu miejsc przeznaczonych na bezpłatne umieszczenie urzędowych obwieszczeń wyborczych i plakatów komitetów wyborczych
 
31-01-2024
Komunikat Komisarza Wyborczego w Koninie I z dnia 31 stycznia 2024 roku
 
29-01-2024
Informacja o zasadach i sposobie zgłaszania list kandydatów na radnych w wyborach do rad gmin (rad miejskich, rad miast) w gminach liczących do 20 000 mieszkańców zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r.
 
29-01-2024
Informacja o zasadach i sposobie zgłaszania kandydatów w wyborach wójta, burmistrza, prezydenta miasta zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r.
 
29-01-2024
rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 stycznia 2024 r. w sprawie zarządzenia wyborów do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m.st. Warszawy oraz wyborów wójtów, burmistrzów i prezydentów miast (Dz. U. z 2024 r. poz. 109)
 
16-01-2024
Uchwała nr 1/2024 Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 16 stycznia 2024 r. w sprawie wytycznych dla komisarzy wyborczych dotyczących przyjmowania zawiadomień o utworzeniu komitetu wyborczego w wyborach do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-13 08:40:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-13 08:40:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-05 12:41:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1605 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji