Obwieszczenia
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
- Teraz przeglądasz Archiwum
- Przejdź do aktualności
Lista informacji
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 17 października 2023 roku nr IGOŚR.6733.15.2023
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6733.15.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie zewnętrznej windy dla osób niepełnosprawnych umożliwiającej dostęp do parteru i pierwszego piętra budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie położonym w miejscowości Dobra oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1713/3 (obręb Dobra).
Dobra, dnia 17 października 2023 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6733.15.2023
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r., poz. 503 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że na wniosek Gminy Dobra zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie zewnętrznej windy dla osób niepełnosprawnych umożliwiającej dostęp do parteru i pierwszego piętra budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie położonym w miejscowości Dobra oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1713/3 (obręb Dobra).
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 17.10.2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 17 października 2023 roku nr IGOŚR.6733.15.2023 Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 17 października 2023 roku nr IGOŚR.6733.15.2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-10-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-10-17 23:31:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-10-17 23:31:31 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-07 23:47:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 389 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 17 października 2023 roku nr IGOŚR.6733.14.2023
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6733.14.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie instalacji zbiornikowej gazu płynnego ze zbiornikami naziemnymi o pojemności do 10 m3 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie położonym w miejscowości Dobra, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1713/3 (obręb Dobra).
Dobra, dnia 17 października 2023 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6733.14.2023
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r., poz. 503 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że na wniosek Gminy Dobra zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie instalacji zbiornikowej gazu płynnego ze zbiornikami naziemnymi o pojemności do 10 m3 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie położonym w miejscowości Dobra, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1713/3 (obręb Dobra).
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 17.10.2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 17 października 2023 roku nr IGOŚR.6733.14.2023 Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 17 października 2023 roku nr IGOŚR.6733.14.2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-10-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-10-17 23:30:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-10-17 23:30:33 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-07 23:47:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 358 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 13 października 2023 roku nr IGOŚR.6220.9.2023.SW
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6220.9.2023.SW_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania na wniosek Inwestora MCKEEN-BEEF Sp. z.o.o. z siedzibą ul. Spółdzielców 13, 62-850 Lisków, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Budowie obory dla bydła opasowego o maksymalnej obsadzie 374,4 DJP wraz z infrastrukturą techniczną na działkach o numerach ewidencyjnych 14/5, 15/6, 16/2, 17/2 w miejscowości Linne gmina Dobra”.
Dobra, dnia 13 października 2023 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6220.9.2023.SW
OBWIESZCZENIE
Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 775), w związku z art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1094), zawiadamiam strony postępowania, o wszczęciu postanowienia na wniosek Inwestora MCKEEN-BEEF Sp. z.o.o. z siedzibą ul. Spółdzielców 13, 62-850 Lisków, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „„Budowie obory dla bydła opasowego o maksymalnej obsadzie 374,4 DJP wraz z infrastrukturą techniczną na działkach o numerach ewidencyjnych 14/5, 15/6, 16/2, 17/2 w miejscowości Linne gmina Dobra”.
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1094) oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie stron o wszczęciu postępowania następuje przez niniejsze obwieszczenie, które podaje się do publicznej wiadomości na okres 14 dni, poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Dobrej www.dobra24.pl, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta w Uniejowie oraz u sołtysa sołectwa Linne.
Z treścią wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, plac Wojska Polskiego 10,
62-730 Dobra, pokój nr 5 w godzinach urzędowania, a także składać uwagi i wnioski w sprawie.
62-730 Dobra, pokój nr 5 w godzinach urzędowania, a także składać uwagi i wnioski w sprawie.
Informuję o uprawnieniach wszystkich stron niniejszego postępowania wynikających z art. 10 kpa, do czynnego udziału w każdym stadium postępowania.
Zgodnie z art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 13 października 2023 roku nr IGOŚR.6220.9.2023.SW Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 13 października 2023 roku nr IGOŚR.6220.9.2023.SW
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-10-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-10-13 19:20:12 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-10-13 19:20:14 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-07 23:47:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 368 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 5 października 2023 roku nr IGOŚR.6220.6.2023.ZS
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6220.6.2023.ZS_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowa 7 budynków rekreacji indywidualnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 186/18 obręb Skęczniew, gmina Dobra”.
Dobra, dnia 5 października 2023 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6220.6.2023.ZS
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 1094) oraz art. 10 § 1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 775), zawiadamiam o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowa 7 budynków rekreacji indywidualnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 186/18 obręb Skęczniew, gmina Dobra”.
W postępowaniu bierze udział więcej niż 10 stron.
Zainteresowane strony tego postępowania mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy, w szczególności z decyzją, wnioskiem, kartą informacyjną przedsięwzięcia oraz opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Turku oraz Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Sieradzu. Akta sprawy są dostępne w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5 w godzinach urzędowania.
Od powyższej decyzji przysługuje Stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koninie za pośrednictwem Burmistrza Dobrej, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Zgodnie z art. 49 ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, w przypadku zawiadomienia stron przez obwieszczenie, doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Wnioski i uwagi można składać pisemnie, ustnie do protokołu i za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres:
bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, na adres lub w siedzibie tutejszego urzędu w terminie 14 dni od podania niniejszego ogłoszenia do publicznej wiadomości.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię albo nazwę i adres wnioskodawcy oraz przedmiot wniosku.
Dane o ww. decyzji zostały zamieszczone w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, udostępnionym w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej na stronie internetowej https://bip.dobra24.pl/.
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 5 października 2023 roku nr IGOŚR.6220.6.2023.ZS Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 5 października 2023 roku nr IGOŚR.6220.6.2023.ZS
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-10-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-10-05 20:03:40 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-10-05 20:04:47 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-07 23:47:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 392 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 5 października 2023 roku nr IGOŚR.6220.7.2023.SW
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6220.7.2023.SW_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o zgromadzeniu materiału dowodowego i możliwości wypowiedzenia się w sprawie przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowie 5 budynków letniskowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 492, obręb Skęczniew, gmina Dobra” Burmistrz Dobrej.
Dobra, dnia 5 października 2023 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6220.7.2023.SW
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 9, 10 § 1 oraz 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775) w skrócie k.p.a., w związku z art. 74 ust. 3 w nawiązaniu do art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) zwanej w skrócie ustawą ooś, a także § 3 ust. 1 pkt 55 lit. b rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839) w nawiązaniu do wniosku Inwestora w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowie 5 budynków letniskowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 492, obręb Skęczniew, gmina Dobra” Burmistrz Dobrej
zawiadamia strony postępowania, że:
- Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu wydał w dniu 05 września 2023 r. opinię znak: WOO-IV.4220.865.2023.SK.2 o braku potrzeby przeprowadzenia oceny odziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko, jednocześnie określił warunki i wymagania konieczne do uwzględnienia w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Turku wydał opinię sanitarną z dnia 10 lipca 2023 r. znak: ON-NS.9011.7.37.2023 nie stwierdzającą potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
- Dyrektor Zarządu Zlewni Wód Polskich w Sieradzu wydał opinię z dnia 25 lipca 2023 r. (data wpływu 25.09.2023r) znak: PO.ZZŚ.5.4901.295.2023.KOg o braku potrzeby przeprowadzenia oceny odziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko, jednocześnie określił warunki i wymagania konieczne do uwzględnienia w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
- Burmistrz Dobrej z chwilą doręczenia niniejszego obwieszczenia zgromadził kompletny materiał dowodowy umożlwiający wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla ww. przedsięwzięcia przewidziany w przepisach prawa i przystąpi do etapu wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia.
- Wyznacza się stronom postępowania siedmiodniowy termin od daty doręczenia niniejszego obwieszczenia, na zapoznanie się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5, w godzinach pracy Urzędu. Jednocześnie informuję, że strony mają możliwość wypowiedzenia się co do zgromadzonego materiału dowodowego oraz zgłoszonego żądania w formie pisemnej przesyłając uwagi bądź wnioski na adres Urzędu Miejskiego w Dobrej lub w formie ustnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5, w godzinach pracy Urzędu. Z czynności procesowej zostanie wówczas spisany stosowny protokół.
- Po upływie wyznaczonego terminu do zapoznania i wypowiedzenia się co do zgromadzonego materiału dowodowego, Burmistrz Dobrej wyda żądaną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowie 5 budynków letniskowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 492, obręb Skęczniew, gmina Dobra”.
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 05.10.2023 r. (art. 49 § k.p.a.).
Pouczenie
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 5 października 2023 roku nr IGOŚR.6220.7.2023.SW Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 5 października 2023 roku nr IGOŚR.6220.7.2023.SW
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-10-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-10-05 19:48:39 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-10-05 19:49:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-07 23:47:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 376 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 4 października 2023 roku nr IGOŚR.6220.3.2023.ZS
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6220.3.2023.ZS_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o zgromadzeniu materiału dowodowego i możliwości wypowiedzenia się w sprawie przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Przebudowa drogi w miejscowości Rzechta – Linne – Chrapczew” Burmistrz Dobrej.
Dobra, dnia 4 października 2023 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6220.3.2023.ZS
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 9, 10 § 1 oraz 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775) w skrócie k.p.a., w związku z art. 74 ust. 3 w nawiązaniu do art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) zwanej w skrócie ustawą ooś, a także § 3 ust. 1 pkt 62 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839) w nawiązaniu do wniosku Inwestora w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Przebudowa drogi w miejscowości Rzechta – Linne – Chrapczew” Burmistrz Dobrej
zawiadamia strony postępowania, że:
- Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu wydał w dniu 21 września 2023 r. opinię znak: WOO-II.4220.122.2023.ZP.5 o braku potrzeby przeprowadzenia oceny odziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko, jednocześnie określił warunki i wymagania konieczne do uwzględnienia w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Turku wydał opinię sanitarną z dnia 23 maja 2023 r. znak: ON-NS.9011.7.27.2023 nie stwierdzającą potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
- Dyrektor Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole wydał opinię z dnia 01 czerwca 2023 r. znak: PO.ZZŚ.3.4901.142.2023.RG o braku potrzeby przeprowadzenia oceny odziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko, jednocześnie określił warunki i wymagania konieczne do uwzględnienia w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
- Burmistrz Dobrej z chwilą doręczenia niniejszego obwieszczenia zgromadził kompletny materiał dowodowy umożlwiający wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla
ww. przedsięwzięcia przewidziany w przepisach prawa i przystąpi do etapu wydania decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia. - Wyznacza się stronom postępowania siedmiodniowy termin od daty doręczenia niniejszego obwieszczenia, na zapoznanie się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5, w godzinach pracy Urzędu. Jednocześnie informuję, że strony mają możliwość wypowiedzenia się co do zgromadzonego materiału dowodowego oraz zgłoszonego żądania w formie pisemnej przesyłając uwagi bądź wnioski na adres Urzędu Miejskiego w Dobrej lub w formie ustnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5, w godzinach pracy Urzędu. Z czynności procesowej zostanie wówczas spisany stosowny protokół.
- Po upływie wyznaczonego terminu do zapoznania i wypowiedzenia się co do zgromadzonego materiału dowodowego, Burmistrz Dobrej wyda żądaną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: : „Przebudowa drogi w miejscowości Rzechta – Linne – Chrapczew”.
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 04.10.2023 r. (art. 49 § k.p.a.).
Pouczenie
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 4 października 2023 roku nr IGOŚR.6220.3.2023.ZS Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 4 października 2023 roku nr IGOŚR.6220.3.2023.ZS
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-10-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-10-04 22:54:13 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-10-04 22:55:07 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-07 23:47:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 361 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 3 października 2023 roku nr IGOŚR.WZ.6733.9-CP.2021
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.WZ.6733.9-CP.2021_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu postanowienia dotyczącego sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej, nazwy inwestora, w decyzji nr 9-CP/2021 sprawa znak IGOŚR.WZ.6733.9-CP.2020, z dnia 1 lutego 2022 r., w której ustalono lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na: budowie linii kablowej średniego napięcia, złącza kablowego średniego napięcia oraz wymianie dwóch słupów linii napowietrznej średniego napięcia na terenie położonym w miejscowości Józefów, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 6, 31, 32, 33, 34, 35, 50, 95/4, 96 (obręb Józefów).
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.WZ.6733.9-CP.2021
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 10 § 1 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2021 r., poz. 741 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że wydane zostało postanowienie dotyczące sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej, nazwy inwestora, w decyzji nr 9-CP/2021 sprawa znak IGOŚR.WZ.6733.9-CP.2020, z dnia 1 lutego 2022 r., w której ustalono lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na: budowie linii kablowej średniego napięcia, złącza kablowego średniego napięcia oraz wymianie dwóch słupów linii napowietrznej średniego napięcia na terenie położonym w miejscowości Józefów, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 6, 31, 32, 33, 34, 35, 50, 95/4, 96 (obręb Józefów).
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 3 października 2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
Z pełną treścią postanowienia można zapoznać się w terminie 7 dni od podania do publicznej wiadomości obwieszczenia, w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 3 października 2023 roku nr IGOŚR.WZ.6733.9-CP.2021 Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 3 października 2023 roku nr IGOŚR.WZ.6733.9-CP.2021
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-10-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-10-04 22:36:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-10-04 22:37:20 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-07 23:47:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 342 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 3 października 2023 roku nr IGOŚR.6220.10.2023.SW
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6220.10.2023.SW _Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 540/1, obręb Chrapczew, gmina Dobra”.
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IIGOŚR.6220.10.2023.SW
OBWIESZCZENIE
Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.), w związku z art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.), zawiadamiam, że w dniu 29.09.2023 r. wpłynął wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 540/1, obręb Chrapczew, gmina Dobra”.
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.) oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie stron o wszczęciu postępowania następuje przez niniejsze obwieszczenie, które podaje się do publicznej wiadomości na okres 14 dni, poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Dobrej: https://bip.dobra24.pl/, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej, tablicy ogłoszeń sołectwa Chrapczew oraz sołectwa Długa Wieś.
Z treścią wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, plac Wojska Polskiego 10,
62-730 Dobra, pokój nr 5 w godzinach urzędowania, a także składać uwagi i wnioski w sprawie.
62-730 Dobra, pokój nr 5 w godzinach urzędowania, a także składać uwagi i wnioski w sprawie.
Informuję o uprawnieniach wszystkich stron niniejszego postępowania wynikających z art. 10 kpa, do czynnego udziału w każdym stadium postępowania.
Zgodnie z art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 23
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 3 października 2023 roku nr IGOŚR.6220.10.2023.SW Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 3 października 2023 roku nr IGOŚR.6220.10.2023.SW
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-10-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-10-04 22:27:44 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-10-04 22:29:40 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-07 23:47:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 297 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 3 października 2023 roku nr IGOŚR.6150.7.2023
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6150.7.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej dotyczące planu polowań i prac gospodarczych Koła Łowieckiego nr 24 „Venator” w Przykonie na sezon 2023/2024 Obwód Łowiecki nr 372 i 373
Dobra, dnia 3 października 2023 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6150.7.2023
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 42ab ust. 2 ustawy z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie (Dz. U. z 2023 r., poz. 1082) Burmistrz Dobrej podaje do publicznej wiadomości, że na ternie obwodu łowieckiego nr 372 i 373 odbędą się polowania zbiorowe organizowane przez Koło Łowieckie nr 24 „Venator” w Przykonie. Szczegółowy plan polowań:
L.p.
|
Data i godzina Miejsce zbiórki
|
Rejon polowania
|
Zwierzyna do pozyskania
|
Prowadzący polowanie
|
1
|
04.11.2023 g. 8.00 siedziba koła
|
obwód 372
|
Jeleń, łania, cielak, dzik, lis
|
Czernielewski M., Woźniak M.
|
2
|
19.11.2023 g. 9.00 siedziba koła
|
obwód 372 i 373
|
Bażant, lis, dzik
|
Woźniak M.
|
3
|
03.12.2023 g. 8.00
|
obwód 372
rej. 4, 5, 6, 7 |
Jeleń, łania, cielak, dzik, lis
|
Szymczak M.
|
4
|
23.12.2023 g. 8.00 siedziba koła
|
obwód 372
rej. 4, 5, 6, 7 |
Jeleń, łania, cielak, dzik, lis
|
Woźniak M.
Krzyżanowicz D. |
5
|
30.12.2023 g. 8.00
siedziba koła |
obwód 372
|
Jeleń, łania, cielak, dzik, lis
|
Czernielewski M., Woźniak M.
|
6
|
14.01.2024 g. 9.00 siedziba koła
|
obwód 372 i 373
|
Dzik, jeleń, lis, bażant
|
Czernielewski M., Woźniak M.
|
7
|
28.01.2024 g. 9.00 siedziba koła
|
obwód 372 i 373
|
Dzik, bażant, lis
|
Sylwestrzak M.
|
8
|
11.02.2024 g. 9.00 siedziba koła
|
obwód 372 i 373
|
Bażant, lis
|
Woźniak D.
|
9
|
24.02.2024 g. 9.00 siedziba koła
|
obwód 372 i 373
|
Bażant, lis
|
Czernielewski M.
|
Właściciel, posiadacz lub zarządca gruntu, w terminie nie krótszym niż 3 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia polowania zbiorowego, może zgłosić sprzeciw wraz z uzasadnieniem. W sprzeciwie właściciel, posiadacz lub zarządca gruntu powinien wskazać nieruchomość poprzez podanie dokładnego adresu oraz numeru działki ewidencyjnej i obrębu.
Burmistrz zawiadamia niezwłocznie dzierżawcę lub zarządcę obwodu łowieckiego o wniesionym przez właściciela, posiadacza lub zarządcę gruntu sprzeciwie do organizowanego polowania zbiorowego, przekazując mu ten sprzeciw wraz z uzasadnieniem. Dzierżawca albo zarządca obwodu łowieckiego przy organizacji polowania zbiorowego uwzględnia sprzeciw, gdy wykonanie polowania będzie zagrażało bezpieczeństwu lub życiu ludzi.
Dzierżawca albo zarządca obwodu łowieckiego zobowiązany jest przed planowanym terminem rozpoczęcia polowania zbiorowego oznakować obszar tego polowania tablicami ostrzegawczymi.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi:
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 3 października 2023 roku nr IGOŚR.6150.7.2023 Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 3 października 2023 roku nr IGOŚR.6150.7.2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-10-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-10-03 14:10:45 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-10-03 14:10:48 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-07 23:47:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 251 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 26 września 2023 roku nr IGOŚR.6150.6.2023
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6150.6.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej dotyczące planu polowań i prac gospodarczych Koła Łowieckiego Nr 13 „SZARAK” w Dobrej na sezon 2023/2024 Obwód Łowiecki nr 377 i nr 82
Dobra, dnia 26 września 2023 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6150.6.2023
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 42ab ust. 2 ustawy z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie (Dz. U. z 2023 r., poz. 1082) Burmistrz Dobrej podaje do publicznej wiadomości, że na terenie obwodu łowieckiego nr 377 i 82 odbędą się polowania zbiorowe organizowane przez Koło Łowieckie nr 13 „Szarak” w Dobrej. Szczegółowy plan polowań:
L.p.
|
Data
|
Rejon polowania
|
Godzina rozpoczęcia
i zakończenia polowania
|
1
|
1.10.2023
|
obwód 377 i 82
|
od 8.00 do16.00
|
2
|
08.10.2023
|
obwód 377 i 82
|
od 8.00 do16.00
|
3
|
15.10.2023
|
obwód 377 i 82
|
od 8.00 do16.00
|
4
|
29.10.2023
|
obwód 377 i 82
|
od 8.00 do16.00
|
5
|
5.11.2023
|
obwód 377 i 82
|
od 8.00 do16.00
|
6
|
12.11.2023
|
obwód 377 i 82
|
od 8.00 do16.00
|
7
|
19.11.2023
|
obwód 377 i 82
|
od 8.00 do16.00
|
8
|
26.11.2023
|
obwód 377 i 82
|
od 8.00 do16.00
|
9
|
3.12.0206
|
obwód 377 i 82
|
od 8.00 do16.00
|
10
|
10.12.2023
|
obwód 377 i 82
|
od 8.00 do16.00
|
11
|
17.12.2023
|
obwód 377 i 82
|
od 8.00 do16.00
|
12
|
23.12.2023
|
obwód 377 i 82
|
od 8.00 do16.00
|
13
|
7.01.2024
|
obwód 377 i 82
|
od 8.00 do16.00
|
14
|
14.01.2024
|
obwód 377 i 82
|
od 8.00 do16.00
|
15
|
21.01.2024
|
obwód 377 i 82
|
od 8.00 do16.00
|
16
|
28.01.2024
|
obwód 377 i 82
|
od 8.00 do16.00
|
Właściciel, posiadacz lub zarządca gruntu, w terminie nie krótszym niż 3 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia polowania zbiorowego, może zgłosić sprzeciw wraz z uzasadnieniem. W sprzeciwie właściciel, posiadacz lub zarządca gruntu powinien wskazać nieruchomość poprzez podanie dokładnego adresu oraz numeru działki ewidencyjnej i obrębu.
Burmistrz zawiadamia niezwłocznie dzierżawcę lub zarządcę obwodu łowieckiego o wniesionym przez właściciela, posiadacza lub zarządcę gruntu sprzeciwie do organizowanego polowania zbiorowego, przekazując mu ten sprzeciw wraz z uzasadnieniem. Dzierżawca albo zarządca obwodu łowieckiego przy organizacji polowania zbiorowego uwzględnia sprzeciw, gdy wykonanie polowania będzie zagrażało bezpieczeństwu lub życiu ludzi.
Dzierżawca albo zarządca obwodu łowieckiego zobowiązany jest przed planowanym terminem rozpoczęcia polowania zbiorowego oznakować obszar tego polowania tablicami ostrzegawczymi.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi:
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 26 września 2023 roku nr IGOŚR.6150.6.2023 Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 26 września 2023 roku nr IGOŚR.6150.6.2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-09-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek świetochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-09-26 13:16:07 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-09-26 13:17:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-07 23:47:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 263 raz(y) |