ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Obwieszczenia

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Informacja Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Poznaniu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Poznań, dnia 17.08.2023 r.
 
PO.RUZ.4217.7.2023.DM.6

Na podstawie art. 400 ust. 7 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1478) Dyrektor Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Poznaniu
 
I N F O R M U J E
o wszczęciu postępowania administracyjnego z wniosku osoby fizycznej, w poniższym zakresie:
 
wydania decyzji o legalizacji urządzenia wodnego – przystani żeglarskiej zlokalizowanej w obrębie zbiornika wodnego „Jeziorsko” na dz. o nr ewid. 132, obręb Kościanki, gm. Dobra, powiat turecki, woj. wielkopolskie, składającej się z pomostu pływającego o długości 45 m i szerokości 2,30 m i powierzchni 103,5 m2 oraz slipu o długości 30 m, szerokości 3,0 m i powierzchni 90 m2, znajdującej się na wysokości Ośrodka Wypoczynkowego Rafa-Jeziorsko.
Informację w powyższej sprawie można uzyskać w siedzibie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań.
 
Z up. Dyrektora
Roman Strzelczyk
Z-ca Dyrektora

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-24 10:04:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-24 10:04:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-15 08:41:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
233 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 22 sierpnia 2023 roku nr IGOŚR.6220.2.2023.ZS

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6220.2.2023.ZS_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej w sprawie postępowania dotyczącego wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa farmy fotowoltaicznej o mocy do 25 MW, zlokalizowanej w obrębie Ugory, gmina Dobra wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą”
 
Dobra, dnia 22 sierpnia 2023 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6220.2.2023.ZS
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 9, 10 § 1 oraz 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775) w skrócie k.p.a., w związku z art. 74 ust. 3 w nawiązaniu do art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) zwanej w skrócie ustawą ooś, a także § 3 ust. 1 pkt 54 lit. b rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839) w nawiązaniu do wniosku Inwestora w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 25 MW, zlokalizowanej w obrębie Ugory, gmina Dobra wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą” , Burmistrz Dobrej
 
zawiadamia strony postępowania, że:
1) Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu wydał w dniu 10 sierpnia 2023 r. opinię znak: WOO-IV.4220.355.2023.KL.2 o braku potrzeby przeprowadzenia oceny odziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko, jednocześnie określił warunki i wymagania konieczne do uwzględnienia w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
 
2) Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Turku wydał opinię sanitarną z dnia 23 marca 2023 r. znak: ON-NS.9011.7.17.2023 nie stwierdzającą potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
 
3) Dyrektor Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole wydał opinię z dnia 04 kwietnia  2023 r. znak: PO.ZZŚ.3.4901.78.2023.PP o braku potrzeby przeprowadzenia oceny odziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko, jednocześnie określił warunki i wymagania konieczne do uwzględnienia w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
 
4) Burmistrz Dobrej z chwilą doręczenia niniejszego obwieszczenia zgromadził kompletny materiał dowodowy umożlwiający wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla  ww. przedsięwzięcia przewidziany w przepisach prawa i przystąpi do etapu wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia.
 
5) Wyznacza się stronom postępowania pięciodniowy termin od daty doręczenia niniejszego obwieszczenia, na zapoznanie się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5, w godzinach pracy Urzędu. Jednocześnie informuję, że strony mają możliwość wypowiedzenia się co do zgromadzonego materiału dowodowego oraz zgłoszonego żądania w formie pisemnej przesyłając uwagi bądź wnioski na adres Urzędu Miejskiego w Dobrej lub w formie ustnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5, w godzinach pracy Urzędu. Z czynności procesowej zostanie wówczas spisany stosowny protokół.
 
6) Po upływie wyznaczonego terminu do zapoznania i wypowiedzenia się co do zgromadzonego materiału dowodowego, Burmistrz Dobrej wyda żądaną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 25 MW, zlokalizowanej w obrębie Ugory, gmina Dobra wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą”.
 
Pouczenie
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler

sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 23

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek swietochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-24 10:01:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-24 10:01:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-15 08:40:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
216 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 21 sierpnia 2023 roku nr IGOŚR.6150.5.2023

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6150.5.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej w sprawie miejsca przechowywania książki ewidencji pobytu na polowaniu indywidualnym dla obwodu łowieckiego nr 378
 
Dobra, dnia 21 sierpnia 2023 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6150.5.2023
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 42b ust. 1e ustawy z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie (Dz. U. z 2023 r. poz. 1082) informuję, że książka ewidencji pobytu na polowaniu indywidualnym dla obwodu łowieckiego nr 378 dzierżawionego przez Koło Łowieckie nr 20 „Lis” w Liskowie przechowywana jest pod adresem: Żychów 34, 62-850 Lisków.
 
Książka ewidencji pobytu na polowaniu indywidualnym podlega udostępnieniu wszystkim zainteresowanym na ich wniosek, w zakresie obejmującym następujące informacje:
  1. termin rozpoczęcia i zakończenia;
  2. jednoznaczne określenie miejsca wykonywania polowania indywidualnego;
  3. numer upoważnienia do wykonywania polowania indywidualnego.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
Donata Wójcik
kontakt tel.: 63 279 99 23

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-22 08:17:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-22 08:18:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-07 23:48:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
278 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 21 sierpnia 2023 roku nr IGOŚR.6150.4.2023

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6150.4.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej w sprawie planu polowań i prac gospodarczych Koła Łowieckiego nr 20 „Lis" w Liskowie na sezon 2023/2024 Obwód Łowiecki nr 378 i nr 390
 
Dobra, dnia 21 sierpnia 2023 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6150.4.2023
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 42ab ust. 2 ustawy z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie (Dz. U. z 2023 r., poz. 1082) Burmistrz Dobrej podaje do publicznej wiadomości, że na ternie obwodu łowieckiego nr 378 i 390 odbędą się polowania zbiorowe organizowane przez Koło Łowieckie nr 20 „Lis” w Liskowie. Szczegółowy plan polowań:
 
Lp.
Data
Obwód
Prowadzący
Godzina rozpoczęcia/ zakończenia
Transport
Uwagi
1.
3.09.2023
378 i 390
-
6.00/16.00
własny
Polowanie zbiorowe
2.
17.09.2023
378 i 390
-
7.30/16.00
własny
Polowanie zbiorowe
3.
15.10.2023
378 i 390
Łowczy/ Podłowczy
7.30/16.00
własny
Polowanie zbiorowe
4.
29.10.2023
378 i 390
Łowczy/ Podłowczy
7.30/16.00
własny
Polowanie zbiorowe
5.
5.11.2023
378 i 390
Prezes
9.00/14.00
własny
Polowanie hubertowskie
6.
12.11.2023
378 i 390
Łowczy/ Podłowczy
7.30/15.00
własny
Polowanie zbiorowe
7.
19.11.2023
378 i 390
Łowczy/ Podłowczy
7.30/15.00
własny
Polowanie zbiorowe
8.
26.11.2023
378 i 390
Łowczy/ Podłowczy
7.30/15.00
własny
Polowanie zbiorowe
9.
3.12.2023
378 i 390
Łowczy/ Podłowczy
7.30/15.00
własny
Polowanie zbiorowe
10.
10.12.2023
378 i 390
Łowczy/ Podłowczy
7.30/15.00
własny
Polowanie zbiorowe
11.
17.12.2023
378 i 390
Łowczy
7.30/14.00
własny
Polowanie wigilijne
12.
7.01.2024
378 i 390
Łowczy/ Podłowczy
7.30/15.00
własny
Polowanie zbiorowe
13.
14.01.2024
378 i 390
Łowczy/ Podłowczy
7.30/15.00
własny
Polowanie zbiorowe
14.
21.01.2024
378 i 390
Łowczy/ Podłowczy
7.30/15.00
własny
Polowanie zbiorowe
15.
28.01.2024
378 i 390
Łowczy/ Podłowczy
7.30/15.00
własny
Polowanie zbiorowe
16.
4.02.2024 do
31.03.2024
378 i 390
Łowczy/ Podłowczy
9.00/15.00
własny
Polowanie zbiorowe
 
Właściciel, posiadacz lub zarządca gruntu, w terminie nie krótszym niż 3 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia polowania zbiorowego, może zgłosić sprzeciw wraz z uzasadnieniem. W sprzeciwie właściciel, posiadacz lub zarządca gruntu powinien wskazać nieruchomość poprzez podanie dokładnego adresu oraz numeru działki ewidencyjnej i obrębu.
Burmistrz zawiadamia niezwłocznie dzierżawcę lub zarządcę obwodu łowieckiego o wniesionym przez właściciela, posiadacza lub zarządcę gruntu sprzeciwie do organizowanego polowania zbiorowego, przekazując mu ten sprzeciw wraz z uzasadnieniem. Dzierżawca albo zarządca obwodu łowieckiego przy organizacji polowania zbiorowego uwzględnia sprzeciw, gdy  wykonanie polowania będzie zagrażało bezpieczeństwu lub życiu ludzi.
Dzierżawca albo zarządca obwodu łowieckiego zobowiązany jest przed planowanym terminem rozpoczęcia polowania zbiorowego oznakować obszar tego polowania tablicami ostrzegawczymi.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
Donata Wójcik
kontakt tel.: 63 279 99 23

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-22 08:04:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-22 08:04:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-07 23:48:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
260 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 9 sierpnia 2023 roku nr IGOŚR.6733.11.2023

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6733.11.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o zakończeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych obejmującej lokalizację najazdowej wagi samochodowej, kontenera socjalno – biurowego, kontenera socjalnego, zadaszonych magazynów odpadów, częściowo zadaszonej rampy rozładunkowej, placów manewrowych, parkingów, ścieżki edukacyjnej, ogrodzenia terenu z bramami, terenów zieleni itp. na terenie położonym w miejscowości Dobra, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 89/6 (obręb Dobra).
 
Dobra, dnia 9 sierpnia 2023 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6733.11.2023
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 10 § 1 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 997 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że zgromadzony został materiał dowodowy w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych obejmującej lokalizację najazdowej wagi samochodowej, kontenera socjalno – biurowego, kontenera socjalnego, zadaszonych magazynów odpadów, częściowo zadaszonej rampy rozładunkowej, placów manewrowych, parkingów, ścieżki edukacyjnej, ogrodzenia terenu z bramami, terenów zieleni itp. na terenie położonym w miejscowości Dobra, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 89/6 (obręb Dobra).
 
Niniejsze publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 9 sierpnia 2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
 
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-09 19:41:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-09 19:41:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-15 08:45:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
270 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie nr SN-VII.7534.41.2023.9 Wojewody Wielkopolskiego z dnia 1 sierpnia 2023 roku

Akapit nr 1 - brak tytułu

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia odszkodowania z tytułu szkód powstałych na nieruchomości oraz zmniejszenia jej wartości w związku z remontem linii 220 kV Adamów-Pabianice, oznaczonej geodezyjnie jako: działka nr 25 o pow. 0,8800 ha, obręb 0016 – Moczydła, gmina Dobra, bez oznaczenia hipotecznego, zgodnie z zapisami ewidencji gruntów i budynków będącej własnością Państwa Stefana i Weroniki Piechotów.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-06 23:20:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-06 23:21:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-15 08:42:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
249 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 31 lipca 2023 roku nr IGOŚR.6733.8.2023

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6733.8.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji w sprawie znak IGOŚR.6733.8.2023, ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie chodników oraz zatok autobusowych w rejonie skrzyżowania dróg powiatowych nr 4497P i 4501P wraz częściowym skanalizowaniem rowów – budową przepustów na terenie położonym w miejscowości Żeronice i Ugory,  oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 295 i 297 (obręb Żeronice) oraz dz. nr 1/1, 1/2 i 38 (obręb Ugory).
 
Dobra, dnia 26 lipca 2023 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6733.8.2023
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że dnia 31 lipca 2023 r. została wydana decyzja, w sprawie znak IGOŚR.6733.8.2023, ustalająca lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie chodników oraz zatok autobusowych w rejonie skrzyżowania dróg powiatowych nr 4497P i 4501P wraz częściowym skanalizowaniem rowów – budową przepustów na terenie położonym w miejscowości Żeronice i Ugory,  oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 295 i 297 (obręb Żeronice) oraz dz. nr 1/1, 1/2 i 38 (obręb Ugory).
 
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 31 lipca 2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).

Z pełną treścią decyzji można zapoznać się w terminie 14 dni od podania do publicznej wiadomości obwieszczenia, w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-07-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-07-31 14:26:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-07-31 14:26:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-07-31 14:27:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1200 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Dyrektora RZGWWP w Poznaniu nr PO.RUZ.421.343.53.2019.MD z dnia 27.07.2023 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-07-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-07-31 11:39:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-07-31 11:40:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-15 08:43:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
210 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 26 lipca 2023 roku nr IGOŚR.6733.4.2023

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6733.4.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji, w sprawie znak IGOŚR.6733.4.2023, ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie drogi gminnej na terenie położonym w miejscowości Miłkowice, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 429 i 543 (obręb Miłkowice).
 
Dobra, dnia 26 lipca 2023 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6733.4.2023
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r., poz. 503 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że dnia 26 lipca 2023 r. została wydana decyzja, w sprawie znak IGOŚR.6733.4.2023, ustalająca lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie drogi gminnej na terenie położonym w miejscowości Miłkowice, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 429 i 543 (obręb Miłkowice).
 
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 26 lipca 2023 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).

Z pełną treścią decyzji można zapoznać się w terminie 14 dni od podania do publicznej wiadomości obwieszczenia, w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-07-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-07-26 15:21:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-07-26 15:24:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-15 08:45:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
253 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 20 lipca 2023 roku nr IGOŚR.ROŚ.6220.10.2022

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.ROŚ.6220.10.2022_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o sprostowaniu na żądanie Strony omyłki pisarskiej w Decyzji Burmistrza Dobrej z dnia 16 grudnia 2022 r. znak: IGOŚR.ROŚ.6220.10.2022 o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Budowie drogi wewnętrznej w miejscowości Rzymsko-Rzymsko BG, działka ewid. nr 13, obręb Rzymsko”.
 
Dobra, dnia 20 lipca 2023 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.ROŚ.6220.10.2022
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.) oraz art. 10 § 1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 735), zawiadamiam o wydaniu postanowienia o sprostowaniu na żądanie Strony omyłki pisarskiej w Decyzji Burmistrza Dobrej z dnia 16 grudnia 2022 r. znak: IGOŚR.ROŚ.6220.10.2022 o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Budowie drogi wewnętrznej w miejscowości Rzymsko-Rzymsko BG, działka ewid. nr 13, obręb Rzymsko”. W postępowaniu bierze udział więcej niż 10 stron.
 
Zainteresowane strony tego postępowania mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy, w szczególności z postanowieniem, wnioskiem. Akta sprawy są dostępne w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra,  pokój nr 7 w godzinach urzędowania.
 
Od powyższego postanowienia przysługuje Stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koninie za pośrednictwem Burmistrza Dobrej, w terminie 7 dni od dnia doręczenia decyzji.
 
Zgodnie z art. 49 ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, w przypadku zawiadomienia stron przez obwieszczenie, doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Wnioski i uwagi można składać pisemnie, ustnie do protokołu i za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, na adres lub w siedzibie tutejszego urzędu w terminie 14 dni od podania niniejszego ogłoszenia do publicznej wiadomości.
 
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię albo nazwę i adres wnioskodawcy oraz przedmiot wniosku.
 
Dane o ww. postanowieniu zostały zamieszczone w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, udostępnionym w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej na stronie internetowej https://bip.dobra24.pl.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler

sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 23

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-07-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-07-21 13:07:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-07-21 13:07:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-15 08:44:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
254 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji