Strona główna
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 11 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6220.8.2023.SW
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6220.8.2023.SW_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o zgromadzeniu materiału dowodowego i możliwość wypowiedzenia się w sprawie przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa 13 budynków letniskowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 30/2, obręb Skęczniew, gmina Dobra”
Dobra, dnia 11 stycznia 2024 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6220.8.2023.SW
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 9, 10 § 1 oraz 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775) w skrócie k.p.a., w związku z art. 74 ust. 3
w nawiązaniu do art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) zwanej w skrócie ustawą ooś, a także § 3 ust. 1 pkt 55 lit. b tiret pierwszy oraz 88 lit. c rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839) w nawiązaniu do wniosku Inwestora w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa 13 budynków letniskowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą
na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 30/2, obręb Skęczniew, gmina Dobra” Burmistrz Dobrej zawiadamia strony postępowania, że:
w nawiązaniu do art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) zwanej w skrócie ustawą ooś, a także § 3 ust. 1 pkt 55 lit. b tiret pierwszy oraz 88 lit. c rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839) w nawiązaniu do wniosku Inwestora w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa 13 budynków letniskowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą
na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 30/2, obręb Skęczniew, gmina Dobra” Burmistrz Dobrej zawiadamia strony postępowania, że:
1) Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu wydał w dniu 19 grudnia2023 r. opinię znak: WOO-IV.4220.1115.2023.SK.2 o braku potrzeby przeprowadzenia oceny odziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko, jednocześnie określił warunki i wymagania konieczne do uwzględnienia w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
2) Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Turku wydał opinię sanitarną z dnia 06 września 2023 r. znak: ON-NS.9011.7.46.2023 nie stwierdzającą potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
3)Dyrektor Zarządu Zlewni Wód Polskich w Sieradzu wydał opinię z dnia 12 grudnia 2023 r. znak: PO.ZZŚ.5.435.381.2023.BM o braku potrzeby przeprowadzenia oceny odziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko.
4) Burmistrz Dobrej z chwilą doręczenia niniejszego obwieszczenia zgromadził kompletny materiał dowodowy umożlwiający wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla ww. przedsięwzięcia przewidziany w przepisach prawa i przystąpi do etapu wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia.
5) Wyznacza się stronom postępowania siedmiodniowy termin od daty doręczenia niniejszego obwieszczenia, na zapoznanie się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5, w godzinach pracy Urzędu. Jednocześnie informuję, że strony mają możliwość wypowiedzenia się co do zgromadzonego materiału dowodowego oraz zgłoszonego żądania w formie pisemnej przesyłając uwagi bądź wnioski na adres Urzędu Miejskiego w Dobrej lub w formie ustnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5, w godzinach pracy Urzędu. Z czynności procesowej zostanie wówczas spisany stosowny protokół.
6) Po upływie wyznaczonego terminu do zapoznania i wypowiedzenia się co do zgromadzonego materiału dowodowego, Burmistrz Dobrej wyda żądaną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Budowa 13 budynków letniskowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 30/2, obręb Skęczniew, gmina Dobra”
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 05.10.2023 r. (art. 49 § k.p.a.).
Pouczenie
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 11 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6220.8.2023.SW Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 11 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6220.8.2023.SW
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-12 08:27:35 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-12 08:27:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-04-05 07:32:34 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 226 raz(y) |
Harmonogram walnych zebrań sprawozdawczych w Ochotniczych Strażach Pożarnych na terenie gminy Dobra w 2024 roku
Akapit nr 1 - brak tytułu
Lp.
|
Ochotnicza Straż Pożarna
|
Data zebrania
|
Godzina
|
Miejsce zebrania
|
1
|
OSP Dobra
|
20.01.2024 r.
|
17:00
|
Strażnica OSP
|
2
|
OSP Piekary
|
20.01.2024 r.
|
19:30
|
Strażnica OSP
|
3
|
OSP Żeronice
|
27.01.2024 r.
|
16:00
|
Strażnica OSP
|
4
|
OSP Potworów
|
27.01.2024 r.
|
20:00
|
Strażnica OSP
|
5
|
OSP Miłkowice
|
03.02.2024 r.
|
16:00
|
Strażnica OSP
|
6
|
OSP Rzymsko
|
10.02.2024 r.
|
17:00
|
Strażnica OSP
|
7
|
OSP Ostrówek
|
11.02.2024 r.
|
19:00
|
Strażnica OSP
|
8
|
OSP Skęczniew
|
17.02.2024 r.
|
16:00
|
Strażnica OSP
|
9
|
OSP Linne
|
17.02.2024 r.
|
18:00
|
Strażnica OSP
|
10
|
OSP Rzechta
|
17.02.2024 r.
|
20:00
|
Strażnica OSP
|
11
|
OSP Mikulice
|
24.02.2024 r.
|
17:00
|
Strażnica OSP
|
12
|
OSP Strachocice
|
24.02.2024 r.
|
19:00
|
Strażnica OSP
|
13
|
OSP Dąbrowica
|
02.03.2024 r.
|
17:00
|
Strażnica OSP
|
Pobierz dane XML Harmonogram walnych zebrań sprawozdawczych w Ochotniczych Strażach Pożarnych na terenie gminy Dobra w 2024 roku Drukuj informację Harmonogram walnych zebrań sprawozdawczych w Ochotniczych Strażach Pożarnych na terenie gminy Dobra w 2024 roku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-09 21:26:27 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-09 21:26:29 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-26 08:04:54 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 123 raz(y) |
Konsultacje społeczne projektu uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji
Akapit nr 1 - brak tytułu
wyniki konsultacji społecznych
Burmistrz Dobrej ogłasza wyniki z przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji.
Dobra, 8 stycznia 2024 roku
OGŁOSZENIE
Konsultacje społeczne projektu uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji
Na podstawie art. 6 ust. 2 oraz art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz.U. z 2021 r. poz. 485, 28, 1688) Burmistrz Dobrej zawiadamia o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego oraz obszaru rewitalizacji. Konsultacje zostaną przeprowadzone w dniach od 16 stycznia 2024 r. do 20 lutego 2024 r. Pisemne uwagi, opinie i wnioski mieszkańców należy zgłaszać na formularzu do Urzędu Miejskiego w Dobrej, zeskanowane pocztą elektroniczną na adres:
.
Uwagi do projektu uchwały oraz do diagnozy będzie można złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 20 lutego 2024 roku w postaci:
- papierowej przesłanej na adres Urzędu Miejskiego w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra (na załączonym druku), lub złożonej osobiście w Urzędzie Miejskim w Dobrej (na załączonym druku),
- elektronicznej zgłaszanej na formularzu uwag, opinii i wniosków do Urzedu Miejskiego w Dobrej, zeskanowane pocztą elektroniczną na adres: lub za pomocą formularza zamieszczonego na stronie internetowej przy projekcie uchwały https://forms.gle/Y253CMkEi3f33DZa7
Pozostałymi formami konsultacji społecznych będą:
- spotkanie konsultacyjne z mieszkańcami, przedsiębiorcami, organizacjami pozarządowymi i pozostałymi zainteresowanymi osobami w dniu 24.01.2024 r., o godzinie 11.00 w Centrum Kultury w Dobrej.
- zbieranie uwag podczas warsztatów online prowadzonych w aplikacji Google Meet w dniu 29.01.2024 r. w godzinach od 14.30 do 16.30, w przypadku zainteresowania udziałem prosimy o zgłaszanie udziału poprzez formularz online -https://forms.gle/ajVS2bpEry1DCfk6A
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie 33 300 30 43 lub mailowo pisząc na adres
.
Załączniki
Pobierz dane XML Konsultacje społeczne projektu uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Drukuj informację Konsultacje społeczne projektu uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Antosik |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-08 23:52:27 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-08 23:52:29 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-29 08:27:40 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 192 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 5 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6220.10.2023.SW
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6220.10.2023.SW _Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Budowie 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 540/1, obręb Chrapczew, gmina Dobra”
Dobra, dnia 5 stycznia 2024 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6220.10.2023.SW
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 1094) oraz art. 10 § 1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 775), zawiadamiam o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieruchomości oznaczonej wg ewidencji gruntów nr 540/1, obręb Chrapczew, gmina Dobra”. W postępowaniu bierze udział więcej niż 10 stron.
Zainteresowane strony tego postępowania mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy, w szczególności z decyzją, wnioskiem, kartą informacyjną przedsięwzięcia oraz opiniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Turku oraz Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole. Akta sprawy są dostępne w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5 w godzinach urzędowania.
Od powyższej decyzji przysługuje Stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koninie za pośrednictwem Burmistrza Dobrej, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Zgodnie z art. 49 ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, w przypadku zawiadomienia stron przez obwieszczenie, doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Wnioski i uwagi można składać pisemnie, ustnie do protokołu i za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres:
bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, na adres lub w siedzibie tutejszego urzędu w terminie 14 dni od podania niniejszego ogłoszenia do publicznej wiadomości.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię albo nazwę i adres wnioskodawcy oraz przedmiot wniosku.
Dane o ww. decyzji zostały zamieszczone w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, udostępnionym w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dobrej na stronie internetowej https://bip.dobra24.pl/.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 23
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 5 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6220.10.2023.SW Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 5 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6220.10.2023.SW
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-07 23:44:53 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-07 23:44:55 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-04-05 07:32:23 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 262 raz(y) |
Plan postępowań o udzielenie zamówień na 2024 rok
Załączniki
Pobierz dane XML Plan postępowań o udzielenie zamówień na 2024 rok Drukuj informację Plan postępowań o udzielenie zamówień na 2024 rok
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-05 12:03:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-05 12:03:34 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-07 11:38:06 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 184 raz(y) |
Wykaz nieruchomości obejmujący grunty rolne przeznaczone do oddania w dzierżawę z dnia 4 stycznia 2024 roku
Akapit nr 1 - brak tytułu
Działając na podstawie art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami Burmistrz Dobrej informuje, iż na okres 21 dni tj. w terminie od 9.01.2024 r. do dnia 30.01.2024 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, Pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra zostały wywieszone wykazy nieruchomości obejmujące:
1) grunty rolne, w których Gmina Dobra posiada 1/2 udziału w prawie własności:
a) nr 137, obręb Ugory, o pow. 2,64 ha,
b) nr 276, obręb Długa Wieś, o pow. 0,54 ha,
c) część nieruchomości nr 138, obręb Ugory, o pow. 0,10 ha,
przeznaczone do oddania w dzierżawę rolną na czas nieoznaczony;
2) grunty rolne będące własnością Gminy Dobra, o nr. ewid. działek:
a) 674, obręb Dobra, o pow. 0,1643 ha
b) część działki nr 676/3, obręb Dobra, o pow. 0,0825 ha,
przeznaczone do oddania w dzierżawę na czas oznaczony do 5 lat.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Dobrej (pokój nr 9), tel. (63) 279 99 26.
Załączniki
Pobierz dane XML Wykaz nieruchomości obejmujący grunty rolne przeznaczone do oddania w dzierżawę z dnia 4 stycznia 2024 roku Drukuj informację Wykaz nieruchomości obejmujący grunty rolne przeznaczone do oddania w dzierżawę z dnia 4 stycznia 2024 roku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-04 12:54:54 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-04 12:54:56 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-04 13:02:47 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 160 raz(y) |
Postanowienie nr 224/2023 Komisarza Wyborczego w Koninie I z dnia 28 grudnia 2023 r. w sprawie podziału Gminy Dobra na okręgi wyborcze, ustalenia ich granic, numerów oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu
Akapit nr 1 - brak tytułu
Pobierz dane XML Postanowienie nr 224/2023 Komisarza Wyborczego w Koninie I z dnia 28 grudnia 2023 r. w sprawie podziału Gminy Dobra na okręgi wyborcze, ustalenia ich granic, numerów oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu Drukuj informację Postanowienie nr 224/2023 Komisarza Wyborczego w Koninie I z dnia 28 grudnia 2023 r. w sprawie podziału Gminy Dobra na okręgi wyborcze, ustalenia ich granic, numerów oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-04 11:00:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-04 11:00:34 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-04 11:01:06 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 376 raz(y) |
Gospodarka odpadami na terenie Gminy Dobra w roku 2024
Akapit nr 1 - brak tytułu
1. Harmonogram odbioru odpadów w roku 2024
Uchwała nr XXXIX/255/21 Rada Miejska w Dobrej z dnia 11 października 2021 r. w sprawie zmiany uchwały nr XXXVIII/247/21 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 23 września 2021 r. w sprawie ustalenia ryczałtowej stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla nieruchomości, na której znajduje się domek letniskowy lub innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno – wypoczynkowe oraz terminie i trybie uiszczania opłaty
a) Grupa 1-7 oraz odpady odbierane raz w miesiącu - pobierz
b) Grupa 8: działki letniskowe/rekreacyjne - pobierz
b) Grupa 8: działki letniskowe/rekreacyjne - pobierz
Harmonogram wywozu odpadów komunalnych dostępny jest również w aplikacjach:
b) ekurenda
2. Wzór deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz termin i miejsce jej składania
a) wzór deklaracji - nieruchomości zamieszkałe pobierz
b) wzór deklaracji - działki letniskowe pobierz
c) wzór deklaracji - nieruchomości niezamieszkałe pobierz
b) wzór deklaracji - działki letniskowe pobierz
c) wzór deklaracji - nieruchomości niezamieszkałe pobierz
d) Uchwała nr XXXVIII/248/21 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 23 września 2021 r. w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz terminu i miejsca składania deklaracji przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Dobra (Dz. Urz. Woj. Wlkp. z 2021 r. poz. 7102 i 7589)
3. Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Miesięczna stawka opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy w wysokości: 23,00 zł od jednego mieszkańca, gdzie odpady są zbierane i odbierane w sposób selektywny.
Opłata powinna być wniesiona z dołu do końca każdego miesiąca.
Stawka opłaty za pojemnik przy jednorazowym odbiorze z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, na których odpady są zbierane i odbierane w sposób selektywny w wysokości:
- o pojemności 0,12 m3 - 6,00 zł
- o pojemności 0,24 m3 - 13,00 zł
- o pojemności 0,66 m3 - 36,00 zł
- o pojemności 1,1 m3 - 61,00 zł
- o pojemności 5 m3 - 77,00 zł
- o pojemności 7 m3 - 388,00 zł.
Opłata powinna być wniesiona z dołu do końca każdego miesiąca.
Na nieruchomości, na której znajduje się domek letniskowy, lub innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno – wypoczynkowe, ryczałtowa stawka opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi za rok, wynosi 191,00 zł.
Opłata powinna być wniesiona do końca września każdego roku, z bieżący rok kalendarzowy.
Opłaty uiszcza się gotówką w kasie Urzędu Miejskiego w Dobrej lub przelewem na rachunek bankowy Gminy Dobra: 32 8557 0009 2003 0300 0172 0029.
3.1. Opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz stawka opłaty za pojemnik lub worek o określonej pojemności
3.2. Górne stawki opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, którzy nie są obowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz Gminy Dobra za usługi świadczone w zakresie odbierania odpadów komunalnych
Uchwała nr LIII/360/22 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 6 października 2022 r. w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych
3.3.. Ryczałtowa stawka opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla nieruchomości, na której znajduje się domek letniskowy lub inna nieruchomość wykorzystywana na cele rekreacyjno – wypoczynkowe oraz termin i tryb uiszczania opłaty
4. Regulamin utrzymania porządku i czystości na terenie Gminy Dobra
Uchwała nr XXVIII/194/20 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 22 grudnia 2020 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobra (Dz. Urz. Woj. Wlkp. z 2021 r. poz. 449, z 2022 r. poz. 1921, 5291, 5816 oraz z 2023 r. poz. 424 i 950)
5. Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi za 2023 rok
pobierz
6. Punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK)
W ramach opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właściciele nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Dobra mogą korzystać z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), mieszczącego się w Dobrej przy ul. Łąkowej 4 (przy Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Dobrej).
PSZOK czynny jest:
- środa w godzinach 7.00 – 15.00
- piątek w godzinach 7.00 – 15.00.
W PSZOK w Dobrej przyjmowane są niżej wymienione odpady:
a) papier i tektura oraz opakowania z papieru i tektury;
b) szkło oraz opakowania ze szkła za wyjątkiem szkła zbrojonego, budowlanego, luster, ceramiki itp.;
c) tworzywa sztuczne oraz opakowania z tworzyw sztucznych za wyjątkiem tworzyw sztucznych pochodzących z demontażu i remontu pojazdów;
d) metale oraz opakowania z metali (np. z blachy stalowej, aluminium itp.);
e) opakowania wielomateriałowe tzw. tetrapaki;
f) odpady wielkogabarytowe (w tym meble);
g) odpady budowlane i rozbiórkowe - gruz ceglany i betonowy oraz odpady z materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia, które powstały w wyniku drobnych robót;
h) zużyte opony za wyjątkiem opon od pojazdów ciężarowych i rolniczych;
i) odzież i tekstylia oraz opakowania z tekstyliów;
j) drewno nie zawierające substancji niebezpiecznych (lakierów);
k) zużyte baterie i akumulatory małogabarytowe oraz z pojazdów;
l) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, w tym lampy fluorescencyjne, lampy zawierające rtęć oraz żarówki energooszczędne.
Regulamin Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Dobrej
6. Rejestr Działalności Regulowanej
Wykaz podmiotów wpisanych do Rejestru Działalności Regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Dobra na dzień 27 października 2023 roku
pobierz
pobierz
7. Ewidencja zezwoleń na opróżnianie zbiorników bezodpływowych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Dobra
Lp.
|
Nazwa firmy
|
Adres
|
Tel. kontaktowy
|
1.
|
Zakład Gospodarki Komunalnej w Dobrej
|
ul. Łąkowa 4
62-730 Dobra
|
63 288 79 52
|
2.
|
Usługi Asenizacyjne
Mirosław Dec |
Tymianek 21
62-840 Koźminek
|
62 763 78 78
|
3.
|
Zakład Usług Komunalnych „EKO-GAB” s.c. G. Kropidłowski & D. Piąstka
|
Kowale Pańskie Kolonia 11a
62-704 Kawęczyn
|
63 288 72 69
|
4.
|
EKO-AD Usługi asenizacyjne
i wynajem kontenerów, Adam Dec |
Tymianek 21
62-840 Koźminek
|
725 260 579
|
5.
|
WC SERWIS Sp. z o.o.
|
ul. Szybowa 2
41-808 Zabrze
|
32 278 45 31
|
6.
|
Zakład Wielobranżowy
Marek Buchnajzer |
Tymianek 20
62-840 Koźminek
|
62 763 71 81
|
8. Podmioty upoważnione do odbierania odpadów z folii sznurka oraz opon, powstających w gospodarstwach rolnych.
1) PHU „SO-MASZ” s.c. Janusz i Krzysztof Socha
ul. Legionów Polskich 65
98-100 Łask
tel. 43 675 15 35, kom. 605 684 846
e-mail:
odbiór odpadów rolniczych folii oraz sznurka
2) Grupa RECYKL S.A.
ul. Letnia 3
63-100 Śrem
tel. +48 667 955 563
e-mail:
odbiór opon
ul. Letnia 3
63-100 Śrem
tel. +48 667 955 563
e-mail:
odbiór opon
8. Jak prawidłowo segregować odpady komunalne
ulotka Jak prawidłowo segregować odpady komunalne pobierz
Poradnik dla mieszkańców pobierz
9. Edukacja
Załączniki
Pobierz dane XML Gospodarka odpadami na terenie Gminy Dobra w roku 2024 Drukuj informację Gospodarka odpadami na terenie Gminy Dobra w roku 2024
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-03 13:44:54 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-03 13:44:56 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-14 21:39:47 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1248 raz(y) |
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Dobra 2017r.
Załączniki
Pobierz dane XML Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Dobra 2017r. Drukuj informację Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Dobra 2017r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Antosik |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-03 12:54:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-03 12:54:10 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-03 12:55:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 34 raz(y) |
Informacja o objęciu nieruchomości obszarem rewitalizacji oraz specjalną strefą rewitalizacji.
Akapit nr 1 - brak tytułu
W związku z wnioskami wpływającymi do tutejszego urzędu dotyczącymi możliwości uzyskania zaświadczenia w przedmiocie czy dana nieruchomość jest objęta uchwałą wyznaczającą obszar zdegradowany i obszar rewitalizacji, o którym mowa w art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz.U. z 2021 r. poz. 485 z późn. zm.), informuję, że Rada Miejska w Dobrej nie podjęła uchwały o wyznaczeniu obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji, w której może ustanowić prawo pierwokupu nieruchomości (art. 11 ust. 5 pkt 1 ww. ustawy).
W momencie zmiany stanu prawnego i przyjęcia uchwały Rady Miejskiej wyznaczającej obszar zdegradowany i obszar rewitalizacji oraz ustanowieniu na obszarze rewitalizacji Specjalnej Strefy Rewitalizacji informacje o podjęciu ww. uchwał Rady Miejskiej zostaną podane do publicznej wiadomości m.in. na stronie internetowej bip.dobra24.pl
W momencie zmiany stanu prawnego i przyjęcia uchwały Rady Miejskiej wyznaczającej obszar zdegradowany i obszar rewitalizacji oraz ustanowieniu na obszarze rewitalizacji Specjalnej Strefy Rewitalizacji informacje o podjęciu ww. uchwał Rady Miejskiej zostaną podane do publicznej wiadomości m.in. na stronie internetowej bip.dobra24.pl
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
Pobierz dane XML Informacja o objęciu nieruchomości obszarem rewitalizacji oraz specjalną strefą rewitalizacji. Drukuj informację Informacja o objęciu nieruchomości obszarem rewitalizacji oraz specjalną strefą rewitalizacji.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-03 11:16:12 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-03 11:16:15 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-03 13:49:01 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 170 raz(y) |