Strona główna
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Uchwała nr XI/76/99 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 21 października 1999 r. w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gm. Dobra
Akapit nr 1 - brak tytułu
Przedmiotem zmiany planu jest określenie trasy rurociągu paliwowego Płock - Ostrów Wielkopolski przez teren gminy Dobra.
Załączniki
Pobierz dane XML Uchwała nr XI/76/99 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 21 października 1999 r. w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gm. Dobra Drukuj informację Uchwała nr XI/76/99 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 21 października 1999 r. w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gm. Dobra
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-03 08:16:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-03 08:16:13 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-03 08:18:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 137 raz(y) |
Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra
Akapit nr 1 - brak tytułu
Uchwała nr IV/30/11 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 17 lutego 2011 r. w sprawie uchwalenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra
załącznik nr 1 - uwarunkowania zagospodarowania przestrzennego gminy (część tekstowa)
załącznik nr 2 - kierunki zagospodarowania przestrzennego gminy (część tekstowa)
załącznik nr 3 - prognoza oddziaływania na środowisko (część tekstowa)
załącznik nr 4 - uwarunkowania zagospodarowania przestrzennego gminy (część graficzna)
załącznik nr 5 - kierunki zagospodarowania przestrzennego gminy (część graficzna)
załącznik nr 6 - prognoza oddziaływania na środowisko (część graficzna)
załącznik nr 7 - rozstrzygnięcie o sposobie rozpatrzenia uwag zgłoszonych do wyłożonego projektu studium
Załączniki
Pobierz dane XML Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra Drukuj informację Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-02 14:17:38 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-02 14:17:40 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-03 11:05:20 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 165 raz(y) |
Gminny Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2024-2025 dla Gminy Dobra
Akapit nr 1 - brak tytułu
Pobierz dane XML Gminny Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2024-2025 dla Gminy Dobra Drukuj informację Gminny Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2024-2025 dla Gminy Dobra
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-12-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-12-28 14:40:31 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-12-28 14:40:34 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-12-28 14:41:18 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 105 raz(y) |
Podatki i opłaty lokalne w Gminie Dobra w roku 2024
Akapit nr 1 - brak tytułu
Pobierz dane XML Podatki i opłaty lokalne w Gminie Dobra w roku 2024 Drukuj informację Podatki i opłaty lokalne w Gminie Dobra w roku 2024
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-12-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-12-28 13:04:18 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-12-28 13:04:20 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-12-28 15:12:52 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 177 raz(y) |
Wieloletnia Prognoza Finansowa Gminy Dobra na lata 2024-2030
Akapit nr 1 - brak tytułu
Uchwała nr LXVI/447/2023 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 14 grudnia 2023 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dobra na lata 2024-2030
Załączniki
Pobierz dane XML Wieloletnia Prognoza Finansowa Gminy Dobra na lata 2024-2030 Drukuj informację Wieloletnia Prognoza Finansowa Gminy Dobra na lata 2024-2030
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-12-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-12-28 13:01:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-12-28 13:01:55 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-22 11:26:03 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 97 raz(y) |
Budżet Gminy Dobra na 2024 rok
Akapit nr 1 - brak tytułu
Uchwała nr LXVI/448/2023 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 14 grudnia 2023 r. w sprawie budżetu Gminy Dobra na 2024 rok
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-12-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-12-28 12:30:57 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-12-28 12:30:59 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-22 11:27:23 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 206 raz(y) |
Syreny alarmowe na 105. rocznicę wybuchu Powstania Wielkopolskiego
Akapit nr 1 - brak tytułu
W związku ze zbliżającą się 105. rocznicą wybuchu Powstania Wielkopolskiego, której obchody stanowią jedną z najważniejszych dat w kalendarzu regionu Wielkopolski, Burmistrz Dobrej informuje, że 27 grudnia 2023 roku o 16.40 zostaną uruchomione w ramach głośnej próby syreny alarmowe.
Powstanie Wielkopolskie wybuchło 27 grudnia 1918 r. w Poznaniu. Zdobycze powstańców potwierdził rozejm w Trewirze, podpisany przez Niemcy i państwa ententy 16 lutego 1919 r. Ostateczne zwycięstwo przypieczętował podpisany 28 czerwca 1919 r. traktat wersalski, w którego wyniku do Polski powróciła prawie cała Wielkopolska.
Od 2021 roku dzień rocznicy jest także świętem państwowym - Narodowym Dniem Zwycięskiego Powstania Wielkopolskiego
Pobierz dane XML Syreny alarmowe na 105. rocznicę wybuchu Powstania Wielkopolskiego Drukuj informację Syreny alarmowe na 105. rocznicę wybuchu Powstania Wielkopolskiego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-12-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-12-26 22:31:12 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-12-26 22:31:31 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-22 10:45:41 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 168 raz(y) |
Nieodpłatna pomoc prawna w 2024 roku
Akapit nr 1 - brak tytułu
Burmistrz Dobrej i Starosta Turecki podpisali porozumienie o kontynuowaniu świadczenia dotyczącego nieodpłatnej pomocy prawnej. W myśl zapisów tego dokumentu pomoc ta świadczona będzie mieszkańcom naszej gminy w Urzędzie Miejskim w Dobrej:
- we wtorki w godz. od 11:00 do 15:30;
- w środy w godz. od 8:00 do 12:30;
- w czwartki w godz. od 11:00 do 15:30
Obsługa zgłaszania wizyt:
Starostwo Powiatowe w Turku
ul. Kaliska 59
62 – 700 Turek
tel.: 63 222 33 03
e-mail:
Starostwo Powiatowe w Turku
ul. Kaliska 59
62 – 700 Turek
tel.: 63 222 33 03
e-mail:
Pobierz dane XML Nieodpłatna pomoc prawna w 2024 roku Drukuj informację Nieodpłatna pomoc prawna w 2024 roku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-12-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-12-23 20:56:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-12-23 20:56:35 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-12-23 20:57:16 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 299 raz(y) |
CEEB Inwentaryzacja parametrów technicznych budynku
Akapit nr 1 - brak tytułu
Inwentaryzacja budynku polega na zebraniu informacji dotyczących danego budynku potrzebnych z punktu widzenia utraty ciepła i emisji CO2. Inwentaryzacja składa się z danych dotyczących parametrów technicznych budynku i źródeł jego ogrzewania. Inwentaryzacja parametrów technicznych jest dobrowolna. Dzięki niej można zyskać uproszczoną analizę efektywności energetycznej, która pozwala ocenić stan budynku i może pomóc lepiej zarządzać kosztami ogrzewania.
Inwentaryzacja budynku – co to jest
- Inwentaryzacja została wprowadzona w 2023 roku wraz z wdrożeniem przez Główny Urząd Nadzoru Budowlanego pełnej wersji Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków*.
- Inwentaryzacja dotyczy budynków, które mają źródła ciepła oraz źródła spalania paliw o nominalnej mocy cieplnej mniejszej niż 1 MW. Są to np. budynki mieszkalne, lokalne kotłownie, czy budynki handlowo-usługowe (także te przyłączone do sieci ciepłowniczej),
- Inwentaryzacja budynku polega na zebraniu danych dotyczących:
- parametrów technicznych budynku;
- źródeł ogrzewania
- Inwentaryzacja parametrów technicznych budynku jest całkowicie dobrowolna, oznacza to, że decyzja o jej realizacji należy do właściciela bądź zarządcy.
Kto przeprowadza inwentaryzację budynku i jak się odbywa
Inwentaryzacja budynku polega na wypełnieniu formularza inwentaryzacyjnego w systemie CEEB.
Inwentaryzację można:
- wykonać samodzielnie wypełniając formularz inwentaryzacyjny – poniżej instrukcja krok po kroku,
- zamówić w swojej gminie poprzez Centralną Ewidencję Emisyjności Budynków, w ramach funkcjonalności „Zamów inwentaryzację budynku”,
- wykonać ją dodatkowo w trakcie przeglądu przewodów kominowych.
Samodzielna inwentaryzacja – krok po kroku
- Wejdź na stronę ceeb.gov.pl i zaloguj się wykorzystując login.gov.pl
- Przejdź do zakładki „Inwentaryzacja – Formularze”
- Dodaj formularz swojej inwentaryzacji klikając na „+ Nowy”
- Wypełnij zgodnie z posiadaną wiedzą, bądź skorzystaj z dokumentacji technicznej budynku
- Po wypełnieniu formularza otrzymasz komunikat, że formularz został wprowadzony
- Zaakceptuj formularz – zaznacz go, wybierz „Akcje” i kliknij „Akceptuj” – dokument zmieni status z „Wprowadzony” na „Zaakceptowany”
Korzyści z inwentaryzacji budynku
W efekcie przeprowadzenia inwentaryzacji budynku można zyskać tzw. uproszczoną analizę efektywności energetycznej budynku.
Dla właściciela bądź zarządcy danego budynku oznacza to pozyskanie informacji o stanie technicznym budynku, które pomogą go lepiej ogrzać. To także informacja jak zmniejszyć koszty ogrzewania i przeprowadzić skuteczny remont termomodernizacyjny.
Inwentaryzacja budynku – kogo dotyczy
Inwentaryzację budynku może wykonać osoba, która:
- mieszka w domu jednorodzinnym i jest jego właścicielem
- mieszka w domu wielorodzinnym i jest właścicielem jego części, np. posiada część w tak zwanym bliźniaku, szeregowcu
- posiada mieszkanie w budynku wielorodzinnym, np. bloku lub kamienicy, zarządzanej przez zarządcę
- posiada mieszkanie w budynku wielorodzinnym, np. bloku lub kamienicy, zarządzanej przez wspólnotę mieszkaniową (nie ma zarządcy)
- jest zarządcą budynku
Pobierz dane XML CEEB Inwentaryzacja parametrów technicznych budynku Drukuj informację CEEB Inwentaryzacja parametrów technicznych budynku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-12-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-12-23 13:50:57 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-12-23 13:50:59 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-12-23 13:51:33 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 295 raz(y) |
Zawiadomienie o LXVII Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 28 grudnia 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00
Akapit nr 1 - brak tytułu
RADA MIEJSKA W DOBREJ
Dobra, dnia 20 grudnia 2023 roku
RO.0002.11.2023
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm. ) oraz § 22 ust. 2 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LXVII sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 28 grudnia 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LXVI sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
7. Sprawy samorządu.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LXVI sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
7. Sprawy samorządu.
9. Podjęcie uchwał:
1) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok;
2) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2023-2030;
1) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok;
2) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2023-2030;
3) w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2023;
4) w sprawie warunków sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz ich użytkowników wieczystych;
5) w sprawie ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych z terenu gminy Dobra;
6) w sprawie rozpatrzenia petycji (petycja wielokrotna);
7) w sprawie planów pracy stałych komisji Rady Miejskiej w Dobrej na 2024 rok;
8) w sprawie planu pracy Rady Miejskiej w Dobrej na 2024 rok
4) w sprawie warunków sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz ich użytkowników wieczystych;
5) w sprawie ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych z terenu gminy Dobra;
6) w sprawie rozpatrzenia petycji (petycja wielokrotna);
7) w sprawie planów pracy stałych komisji Rady Miejskiej w Dobrej na 2024 rok;
8) w sprawie planu pracy Rady Miejskiej w Dobrej na 2024 rok
10. Wolne wnioski i informacje.
11. Zamknięcie obrad.
11. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej/-/ Tomasz Gil
Załączniki
Pobierz dane XML Zawiadomienie o LXVII Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 28 grudnia 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00 Drukuj informację Zawiadomienie o LXVII Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 28 grudnia 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-12-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-12-22 08:31:47 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-12-22 08:31:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-12 10:17:45 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 141 raz(y) |