ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 14 marca 2024 roku nr IGOŚR.6733.1.2024

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6733.1.2024_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji w sprawie znak IGOŚR.6733.1.2024, ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie elektroenergetycznej linii kablowej nn-0,4kV z szafką pomiarową nn-0,4kV na terenie położonym w miejscowości Dąbrowica Kolonia, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 100/13, 100/22, 242 (obręb Dąbrowica Kolonia).
 
Dobra, dnia 14 marca 2024 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6733.1.2024
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że dnia 14 marca 2024 r. została wydana decyzja, w sprawie znak IGOŚR.6733.1.2024, ustalająca lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie elektroenergetycznej linii kablowej nn-0,4kV z szafką pomiarową nn-0,4kV na terenie położonym w miejscowości Dąbrowica Kolonia, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 100/13, 100/22, 242 (obręb Dąbrowica Kolonia).
 
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 14 marca 2024 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).

Z pełną treścią decyzji można zapoznać się w terminie 14 dni od podania do publicznej wiadomości obwieszczenia, w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-14 20:04:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-14 20:04:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-14 20:05:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
277 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie nr PO.ZUZ.3.4210.372.2023.SSz Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole z dnia 12 marca 2024r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Obwieszczenie nr PO.ZUZ.3.4210.372.2023.SSz
Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole
z dnia 12 marca 2024r.
o wydaniu w dniu 12 marca 2024r. decyzji nr PO.ZUZ.3.4210.372.2023.SSz
 
udzielającej na wniosek Zakładu Gospodarki Komunalnej w Dobrej pozwolenia wodnoprawnego na:
 
usługę wodną obejmującą odprowadzanie ścieków przemysłowych - wód popłucznych pochodzących ze stacji uzdatniania wody w miejscowości Długa Wieś, gmina Dobra, do urządzenia wodnego - rowu melioracji wodnych R-3 w km 1+85 zlokalizowanego na działkach o nr ew. 500 i 483 obręb Długa Wieś, gmina Dobra, powiat turecki, woj. wielkopolskie, za pomocą istniejącego wylotu
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-14 13:39:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-14 13:39:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-14 13:45:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
281 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 14 marca 2024 roku nr IGOŚR.6733.3.2024

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6733.3.2024_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji, w sprawie znak IGOŚR.6733.3.2024, ustalającej lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami na terenie położonym w miejscowości Chrapczew oraz Linne oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 384, 385 (obręb Chrapczew) oraz dz. nr 21 (obręb Linne).
 
Dobra, dnia 14 marca 2024 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6733.3.2024
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że dnia 14 marca 2024 r. została wydana decyzja, w sprawie znak IGOŚR.6733.3.2024, ustalająca lokalizację inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami na terenie położonym w miejscowości Chrapczew oraz Linne oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 384, 385 (obręb Chrapczew) oraz dz. nr 21 (obręb Linne).
 
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 14 marca 2024 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).

Z pełną treścią decyzji można zapoznać się w terminie 14 dni od podania do publicznej wiadomości obwieszczenia, w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-14 13:33:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-14 13:33:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-14 13:34:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
274 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Protest rolniczy 15 marca 2024 roku (piątek)

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informujemy, iż w związku z planowanym protestem rolników w dniu 15 marca 2024 roku (piątek) od godziny 10:00 do godziny 22:00 mogą wystąpić utrudnienia w ruchu.
 
Blokada będzie w następujących miejscowościach:
1) rondo Dąbrowa – droga krajowa D83
2) skrzyżowanie drogi wojewódzkiej nr 478 w miejscowości Skęczniew z drogą gminną w kierunku Spycimierza – przy wjeździe na Tamę Jeziorsko.
 
Prosimy o zachowanie ostrożności i planowanie swoich podroży z uwzględnieniem możliwych utrudnień (przepuszczanie pojazdów co godzinę).
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-14 13:30:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-14 13:30:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-02 15:13:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
143 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 11 marca 2024 roku nr IGOŚR.6220.4.2023.ZS

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6220.4.2023.ZS_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu postanowienia w sprawie sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej
 
Dobra, dnia 11 marca 2024 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6220.4.2023.ZS
 
OBWIESZCZENIE
 
Działając na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.), a także art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.) zawiadamiam strony postępowania, że w dniu 11 marca 2024 r. zostało wydane postanowienie znak: IGOŚR.6220.4.2023.ZS o sprostowaniu oczywistej omyłki pisarskiej w decyzji Burmistrza Dobrej z dnia 18 październik 2023 r., znak: IGOŚR.6220.4.2023.ZS o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „Przebudowie drogi wewnętrznej w miejscowości Skęczniew-Zborów”.
 
Niniejsze obwieszczenie, które podaje się do publicznej wiadomości na okres 7 dni, poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Dobrej: https://bip.dobra24.pl, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej, tablicy ogłoszeń sołectw: Rzechta, Skęczniew.
 
Z treścią postanowienia można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5 w godzinach urzędowania, a także składać uwagi i wnioski w sprawie.
 
Zgodnie z art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 23

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-13 07:48:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-13 07:48:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-13 07:52:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
266 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o miejscu i terminie organizowanego zgromadzenia z dnia 11 marca 2024 roku

Akapit nr 1 - brak tytułu

Data:           od 14 do 31 marca 2024 roku
Godzina:    10.00 do 22.00
Miejsce:     droga krajowa nr 83 rondo Dąbrowa, droga wojewódzka nr 478 w miejscowości Skęczniew
 
 
Informacja Burmistrza Dobrej
o miejscu i terminie organizowanego zgromadzenia
 
Na podstawie art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 24 lipca 2015 r. Prawo o zgromadzeniach (Dz. U.z 2022 r. poz. 1389) Burmistrz Dobrej informuje, że w dniach od 14 do 31 marca 2024 roku planowane jest zgromadzenie publiczne w którym uczestniczyć będzie około 110 osób (rolnicy).
 
Miejscem zgromadzenia będzie:
1) droga krajowa nr 83 rondo Dąbrowa
2) droga wojewódzka nr 478 w miejscowości Skęczniew przy skrzyżowaniu z drogą gminną w kierunku Spycimierza
- gmina Dobra, powiat turecki, województwo wielkopolskie
 
Rozpoczęcie zgromadzenia zostało zaplanowane od godz. 10:00, natomiast zakończenie planowane jest na godz. 22:00.
 
"Celem zgromadzenia jest wyrażenie niezadowolenia z założeń zielonego ładu oraz napływu produktów rolno spożywczych z Ukrainy, które są produkowane w innych normach prawnych."
W związku z powyższym w tych dniach należy liczyć się z utrudnieniami w ruchu przy jednoczesnym zrozumieniu osób biorących udział w zgromadzeniu.
Dlatego prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności na powyższych skrzyżowaniach oraz zaplanowanie dodatkowego czasu na podróż.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-11 15:10:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-11 15:10:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-11 16:12:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
183 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o LXXII sesji Rady Miejskiej w Dobrej 12 marca 2024 roku (wtorek) o godz. 12:00 (nadzwyczajna)

Akapit nr 1 - brak tytułu

RADA MIEJSKA W DOBREJ

Dobra, dnia 11 marca 2024 roku

RO.0002.5.2024

ZAWIADOMIENIE

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm. ) oraz § 22 ust. 3 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LXXII sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 12 marca 2024 roku (wtorek) o godz. 12:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
 
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Podjęcie uchwał:
1) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok – projekt nr LXXII/489/2024;
2) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2024-2030 – projekt nr LXXII/490/2024.
5. Zamknięcie obrad.
 
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Tomasz Gil

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-11 13:53:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-11 13:53:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-21 23:35:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
89 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego z dnia 1 marca 2024 roku o wydaniu decyzji w sprawie ustalenia odszkodowania z tytułu szkód powstałych na nieruchomości oraz zmniejszenia jej wartości w związku z zakończeniem remontu linii 220 kV Adamów-Pabianice

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-07 22:00:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-07 22:00:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-07 22:01:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
286 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Wojewody Wielkopolskiego o wydaniu decyzji w sprawie ustalenia odszkodowania z tytułu szkód powstałych na nieruchomości oraz zmniejszenia jej wartości w związku z zakończeniem remontu linii 220 kV Adamów-Pabianice

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-07 21:53:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-07 21:54:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-07 21:56:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
210 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie nr PO.ZUZ.4211.1.2024.ŁA Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole z dnia 5 marca 2024r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zawiadomienie nr PO.ZUZ.4211.1.2024.ŁA Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole z dnia 5 marca 2024r.
 
Koło, dnia 5 marca 2024r.
 
PO.ZUZ.4211.1.2024.ŁA
 
Na podstawie art. 400 ust. 7 ustawy z dnia 20 lipca 2017r. Prawo (Dz.U. 2023, poz. 1478 ze zm.), PODAJE SIĘ DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI, że Dyrektor Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole
ul. Prusa 3, 62-600 Koło na wniosek złożony przez PV 100 Sp. z o. o wszczął postępowanie w sprawie przeniesienia praw i obowiązków, wynikających z pozwolenia wodnoprawnego wydanego przez Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Kole znak: PO.ZUZ.3.4210.301.2022.MJ z dnia 23.11.2022r., dla firmy Elektrownie Wiatrowe Dobra Sp. z o. o., ul. Warszawska 70A, 91 - 862 Łódź, na rzecz firmy PV 100 Sp. z o. o., ul. Warszawska 70A, 91 – 862 Łódź.
 
Wnioski oraz uwagi w powyższej sprawie można składać w terminie 4 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia w Zarządzie Zlewni w Kole przy ul. Prusa 3, 62-600 Koło, od pn. do pt. w godzinach urzędowania od 8.00 do 15.00.
 
Po tym terminie sprawa zostanie rozpatrzona w oparciu o posiadane dowody i materiały.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-03-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-03-06 13:48:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-03-06 13:48:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-05 07:33:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
187 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji