ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zawiadomienia o Sesji Rady Miejskiej w Dobrej

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zawiadomienie o LXIII Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 31 sierpnia 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00

Akapit nr 1 - brak tytułu

RADA MIEJSKA W DOBREJ
Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra
 
Dobra, dnia 28 sierpnia 2023 roku
RO.0002.7.2023
 
ZAWIADOMIENIE
 
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm. ) oraz § 22 ust. 3 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LXIII sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 31 sierpnia 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
 
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LXII sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie opinii do wniosku Nadleśnictwa Turek o uznanie za ochronne lasów położonych w granicach administracyjnych gminy Dobra - projekt Nr LXIII/421/2023;
2) w sprawie Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024 - projekt Nr LXIII/422/2023;
3) zmieniającej uchwałę w sprawie określenia stawek opłaty targowej , zarządzenia jej poboru w drodze inkasa, określenia inkasenta i wysokości wynagrodzenia za inkaso – projekt Nr LXIII/423/2023;
4) w sprawie wyrażenia zgody na zbycie udziałów w nieruchomościach stanowiących współwłasność Gminy Dobra – projekt Nr LXIII/424/2023;
5) w sprawie rozpatrzenia skargi pana M. S. z dnia 1 sierpnia 2023 roku - projekt Nr LXIII/425/2023;
6) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok - projekt Nr LXIII/426/2023;
7) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2023-2030 - projekt Nr LXIII/427/2023.
6. Wolne wnioski i informację.
7. Zamknięcie obrad.
 
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Tomasz Gil

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-30 12:02:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-30 12:02:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-26 08:44:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
242 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o LXII Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 20 lipca 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00

Akapit nr 1 - brak tytułu

RADA MIEJSKA W DOBREJ
Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra
 
Dobra, dnia 17 lipca 2023 roku
RO.0002.6.2023
 
ZAWIADOMIENIE
 
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.) oraz § 22 ust. 3 Statutu Gminy Dobra zwołuję LXII sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 20 lipca 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00  w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
 
Porządek obrad:
Otwarcie Sesji.
Stwierdzenie quorum.
Przedstawienie porządku obrad.
Przyjęcie protokołu z LXI sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
 
Podjęcie uchwał:
w sprawie trybu i sposobu powoływania oraz odwoływania członków Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przeciwdziałania Przemocy Domowej - projekt Nr LXII/415/2023;
w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej Powiatowi Tureckiemu na dofinansowanie kosztów wykonania dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 4494P Marcjanów – Kawęczyn – Mikulice – opracowanie dokumentacji projektowej” - projekt Nr LXII/416/2023;
w sprawie przejęcia przez Gminę Dobra od Powiatu Tureckiego prowadzenia zadania publicznego w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie Gminy Dobra w sezonie zimowym 2023/2024 – projekt Nr LXII/417/2023;
w sprawie rozpatrzenia skargi pana M. S. na Burmistrza Dobrej - projekt Nr LXII/418/2023;
zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok - projekt Nr LXII/419/2023;
zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2023-2030 - projekt Nr LXII/420/2023.
 
Wolne wnioski i informacje.
Zamknięcie obrad.
 
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Tomasz Gil

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-07-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-07-19 15:51:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-07-19 15:51:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-26 08:44:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
233 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o LXI Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 22 czerwca 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00

Akapit nr 1 - brak tytułu

RADA MIEJSKA W DOBREJ
Dobra, dnia 6 czerwca 2023 roku
RO.0002.5.2023

ZAWIADOMIENIE

Na podstawie art. art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) oraz § 23 ust. 5 Statutu Gminy Dobra zwołuję LXI sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 22 czerwca 2023 roku (czwartek) o godz. 9:00 w Centrum Kultury w Dobrej.

Porządek obrad:
 
1. Otwarcie Sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LX sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
7. Sprawy samorządu.
 
8. Raport o stanie Gminy Dobra za 2022 rok:
 1) przedstawienie raportu o stanie Gminy Dobra za 2022 rok;
 2) debata nad raportem o stanie Gminy Dobra za 2022 rok;
 3) rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Dobrej wotum zaufania - projekt Nr LXI/408/2023.
 
9. Absolutorium dla Burmistrza Dobrej:
 1) przedstawienie sprawozdania Burmistrza z wykonania budżetu Gminy Dobra za 2022 rok;
 2) przedstawienie sprawozdania finansowego Gminy Dobra za 2022 rok;
 3) przedstawienie informacji o stanie mienia komunalnego Gminy Dobra;
 4) przedstawienie przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Dobrej opinii o wykonaniu budżetu z wnioskiem w sprawie udzielenia absolutorium;
 5) zapoznanie radnych z opiniami Regionalnej Izby Obrachunkowej, dotyczącymi:
    a) sprawozdania Burmistrza z wykonania budżetu Gminy Dobra za 2022 rok;
    b) wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium dla Burmistrza Dobrej za rok 2022;
 6) dyskusja;
 7) rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Dobra za 2022 rok - projekt Nr LXI/409/2023;
 8) rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Dobrej absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Dobra za 2022 rok - projekt Nr LXI/410/2023.
 
10. Podjęcie uchwał:
 1) w sprawie powołania Zespołu do spraw zaopiniowania kandydatów na ławników - projekt Nr LXI/411/2023;
 2) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok - projekt Nr LXI/412/2023;
 3) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2023-2030 - projekt Nr LXI/413/2023.
 
11. Wolne wnioski i informacje.
12. Zamknięcie obrad.
 
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Tomasz Gil

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-06-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-15 10:51:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-15 10:51:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-26 08:44:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
312 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o LX Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 25 maja 2023 roku (czwartek) o godz. 10:30

Akapit nr 1 - brak tytułu

Dobra, dnia 17 maja 2023 roku
RO.0002.4.2023

ZAWIADOMIENIE

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. 2023.40 t.j.) oraz § 22 ust. 2 Statutu Gminy Dobra zwołuję LX sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 25 maja 2023 roku (czwartek) o godz. 10:30 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.

Porządek obrad:
1. Otwarcie Sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LIX sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
7. Sprawy samorządu.
8. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Dobra na rok 2023 - projekt Nr LX/403/2023;
2) w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę nieruchomości stanowiącej własność Gminy Dobra położonej w miejscowości Długa Wieś, gmina Dobra - projekt Nr LX/404/2023;
3) w sprawie oceny zasobów pomocy społecznej za 2022 rok - projekt Nr LX/405/2023;
4) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok - projekt Nr LX/406/2023;
5) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2023-2030 - projekt Nr LX/407/2023.
9. Wolne wnioski i informacje.
10. Zamknięcie obrad.

Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Tomasz Gil

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-05-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-05-20 14:11:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-05-20 14:11:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-26 08:44:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
257 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o LIX Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 19 kwietnia 2023 roku (środa) o godz. 10:00

Akapit nr 1 - brak tytułu

RADA MIEJSKA W DOBREJ

Dobra, dnia 12 kwietnia 2023 roku
 
RO.0002.3.2023

ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 tj) oraz § 22 ust. 2 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LIX sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 19 kwietnia 2023 roku (środa) o godz. 10:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
 
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LVIII sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawozdanie Burmistrza z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
7. Sprawozdanie z działalności Komendanta Policji wraz z informacją o stanie porządku i bezpieczeństwa publicznego na terenie gminy Dobra w 2022 roku.
8. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii Gminy Dobra w 2022 roku.
9. Informacja z realizacji Programu Współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi za 2022 rok.
10. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny za 2022 rok.
11. Sprawozdanie z działalności Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej za rok 2022.
12. Sprawy samorządu.
13. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie zasad udzielania dotacji celowej z budżetu Gminy Dobra spółkom wodnym w 2013 roku, trybu postępowania w sprawie udzielania dotacji i sposobu jej rozliczania – projekt Nr LIX/398/2023;
2) w sprawie wymagań jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych na terenie gminy Dobra - projekt Nr LIX/399/2023;
3) w sprawie udzielenia Województwu Wielkopolskiemu pomocy finansowej w formie dotacji celowej na pokrycie części wkładu własnego w związku z realizacją Projektu pn. „Budowa nowej linii kolejowej Turek - Konin” w ramach Programu Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej - Kolej+ do 2029 roku - projekt Nr LIX/400/2023;
4) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok - projekt Nr LIX/401/2023;
5) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2023-2030 - projekt Nr LIX/402/2023.
14. Wolne wnioski i informacje.
15. Zamknięcie obrad.

Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Tomasz Gil

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-04-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-04-17 21:08:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-04-17 21:08:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-26 08:44:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
289 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o LVIII Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 28 lutego 2023 roku (wtorek) o godz. 10:30

Akapit nr 1 - brak tytułu

RADA MIEJSKA W DOBREJ

Dobra, dnia 20 luty 2023 roku

RO.0002.2.2023

ZAWIADOMIENIE

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 tj) oraz § 22 ust. 2 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LVIII sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 28 lutego 2023 roku (wtorek) o godz. 10:30 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.

Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LVII sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawozdanie Burmistrza z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
7. Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli w szkołach prowadzonych przez Gminę Dobra za 2022 rok.
8. Sprawy samorządu.
9. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Dobra – projekt Nr LVIII/393/2023;
2) w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości położonej w miejscowości Dobra – projekt Nr LVIII/394/2023;
3) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok – projekt Nr LVIII/395/2023.
10. Wolne wnioski i informacje.
11. Zamknięcie obrad.

Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Tomasz Gil

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-02-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-02-23 09:23:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-02-23 09:23:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-26 08:44:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
337 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o LVII Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 30 stycznia 2023 roku (poniedziałek) godz. 10:00

Akapit nr 1 - brak tytułu

Rada Miejska w Dobrej
 
Dobra, dnia 20 stycznia 2023 r.
 
RO.0002.1.2023

ZAWIADOMIENIE

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 t.j.) oraz § 22 ust. 2 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LVII sesję Rady Miejskiej w Dobrej,  która odbędzie się w dniu 30 stycznia 2023 roku (poniedziałek) o godz. 10:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.

Porządek obrad:
1. Otwarcie Sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LVI sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
7. Sprawozdanie z działalności komisji stałych Rady Miejskiej w Dobrej za 2022 rok.
8. Sprawy samorządu.
9. Podjęcie uchwał:
1) zmieniającej Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy - projekt Nr LVII/384/2023;
2) zmieniającej uchwałę w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych - projekt Nr LVII/385/2023;
3) w sprawie określenia innego sposobu udokumentowania wykonania obowiązku w zakresie pozbywania się zebranych na terenie nieruchomości nieczystości ciekłych - projekt Nr LVII/386/2023;
4) w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do korzystania z pomocy społecznej przez osoby objęte rządowym programem "Posiłek w szkole i w domu" na lata 2019-2023 - projekt Nr LVII/387/2023;
5) w sprawie zasad zwrotu wydatków na dożywianie, w tym za zakupione posiłki - projekt Nr LVII/388/2023;
6) w sprawie Sołeckiej Strategii Rozwoju Wsi Piekary w gminie Dobra na lata 2023-2028 - projekt Nr LVII/389/2023;
7) w sprawie XXIX obchodów „Dni Dobrej” w roku 2023 - projekt Nr LVII/390/2023;
8) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2023 rok - projekt Nr LVII/391/2023;
9) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2023-2030 - projekt Nr LVII/392/2023.
10. Wolne wnioski i informacje.
11. Zamknięcie obrad.

Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Tomasz Gil

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-01-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-01-24 15:05:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-01-24 15:05:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-26 08:44:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
233 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji