ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Dni wolne od pracy w Urzędzie Miejskim w Dobrej w 2024 roku

Akapit nr 1 - brak tytułu

Burmistrz Dobrej
uprzejmie informuje, że zgodnie z zarządzeniem nr RO.0050.69.2023 z dnia 13 grudnia 2023 roku ustala się następujące dni wolne od pracy w Urzędzie Miejskim w Dobrej w 2024 roku:
 
29 marca 2024 r. (piątek)
- za święto przypadające w dniu 6 stycznia 2024 roku (sobota)
 
31 maja 2023 r. (piątek)
- odpracowanie w dniu 25 maja 2024 roku (sobota) od godz. 7:30 do godz. 14:30
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-22 10:17:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-22 10:17:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-22 10:43:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
610 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Uchwała Nr SO-8/0951/172/2024 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 16 stycznia 2024 roku w sprawie wyrażenia opinii o możliwości sfinansowania deficytu budżetu Gminy Dobra przedstawionego w budżecie Gminy Dobra na 2024 rok

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Kmieć
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-20 21:52:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-20 21:52:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-20 21:53:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
182 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Uchwała Nr SO-8/0951/173/2024 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 16 stycznia 2024 roku w sprawie wyrażenia opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Miasta i Gminy Dobra

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Kmieć
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-20 21:48:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-20 21:48:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-20 21:50:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
176 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o LXIX Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 25 stycznia 2024 roku (czwartek) o godz. 10:00

Akapit nr 1 - brak tytułu

RADA MIEJSKA W DOBREJ
 
Dobra, dnia 19 stycznia 2024 roku

RO.0002.2.2024

ZAWIADOMIENIE

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm. ) oraz § 22 ust. 2 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LXIX sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 25 stycznia 2024 roku (czwartek) o godz. 10:00 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
 
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z LXVII sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
5. Przyjęcie protokołu z LXVIII sesji Rady Miejskiej w Dobrej.
6. Interpelacje i zapytania radnych.
7. Sprawozdanie Burmistrza Dobrej z działalności międzysesyjnej oraz realizacji podjętych uchwał.
8. Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej w roku 2023.
9. Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Skarg, Wniosków i Petycji w roku 2023.
10. Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Budżetowej i Mienia Komunalnego w roku 2023.
11. Przedstawienie sprawozdania z działalności Komisji Socjalno-Społecznej w roku 2023.
12. Sprawy samorządu.
13. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie zasad udzielania dotacji celowej z budżetu Gminy Dobra spółkom wodnym w 2024 roku - projekt nr LXIX/472/2024;
2) zmieniającej uchwałę w sprawie określenia wysokości opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola publiczne prowadzone przez Gminę Dobra - projekt nr LXIX/473/2024;
3) w sprawie programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Dobra na rok 2024 - projekt nr LXIX/474/2024;
4) zmieniająca uchwałę w sprawie programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024 - projekt nr LXIX/475/2024;
5) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok – projekt nr LXIX/476/2024;
6) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2024-2030 – projekt nr LXIX/477/2024;
7) w sprawie XXX obchodów „Dni Dobrej” w roku 2024 - projekt nr LXIX/478/2024.
14. Wolne wnioski i informacje.
15. Zamknięcie obrad.
 
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Tomasz Gil

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-19 11:13:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-19 11:13:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-07 10:30:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
112 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Konsultacje nowelizacji uchwały Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
 
Ogłoszenie Burmistrza Dobrej w sprawie konsultacji społecznych
– zmiana programu współpracy z organizacjami pozarządowymi
 
Burmistrz Dobrej informuje, że w dniach od 18.01.2024 r. do 24.18.2024 r, przeprowadzone zostaną konsultacje projektu uchwały w sprawie zmiany "Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, o których mowa w art.3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024".

Zmieniana uchwała nr LXV/435/2023 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 9 listopada 2023 r. w sprawie Programu współpracy Gminy Dobra z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024, której dotyczy konsultowany projekt uchwały, dostępna jest pod adresem: https://bip.dobra24.pl/10078/Program_wspolpracy/.

Zmiana dotyczy zwiększenia  wysokość środków przeznaczonych na realizację Programu z kwoty 66 000,00 zł na kwotę 67 000,00 zł (różnica 10 000,00 zł).

Konsultacje zostaną przeprowadzone w dniach od 18 do 24 stycznia 2024 r. i przeprowadzone będą poprzez zamieszczenie ogłoszenia wraz z projektem uchwały w Biuletynie Informacji Publicznej https://bip.dobra24.pl , na stronie internetowej www.dobra24.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej. W wersji papierowej udostępniony jest do wglądu w Referacie Promocji, Strategii i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Dobrej (pok. nr 17 i 22, I piętro).
 
Uwagi można składać osobiście w Referacie Promocji Strategii i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Dobrej (pok. nr 17 i 22 I piętro), za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: , albo za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski w Dobrej, Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, w terminie od dnia 18.01.2024 r. do dnia 24.01.2024 r.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Antosik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-19 08:00:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-19 08:00:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-15 23:22:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
105 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 17 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6733.1.2024

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6733.1.2024_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie elektroenergetycznej linii kablowej nn-0,4kV z szafką pomiarową nn-0,4kV na terenie położonym w miejscowości Dąbrowica Kolonia, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 100/13, 100/22, 242 (obręb Dąbrowica Kolonia).  
 
Dobra, dnia 17 stycznia 2024 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6733.1.2024
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że na wniosek Energi Operator S.A. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Marynarki Polskiej 130 reprezentowanej przez Bartosza Michalskiego zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie elektroenergetycznej linii kablowej nn-0,4kV z szafką pomiarową nn-0,4kV na terenie położonym w miejscowości Dąbrowica Kolonia, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 100/13, 100/22, 242 (obręb Dąbrowica Kolonia). 
 
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
                                             
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-18 10:00:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-18 10:00:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-18 10:01:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
411 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Spotkanie informacyjne dla pracodawców i przedsiębiorców

Akapit nr 1 - brak tytułu

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-16 13:36:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-16 13:36:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-22 10:45:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
91 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 11 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6220.1.2024.SW

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6220.1.2024.SW_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia ,,Instalacja elektrowni fotowoltaicznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr ewid. 376 w miejscowości Rzechta, gmina Dobra” .
 
Dobra, dnia 11 stycznia 2024 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6220.8.2023.SW 
 
OBWIESZCZENIE
 
Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2023 r. poz. 775) w związku z art. 73 ust. 1,  art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094), zawiadamiam, że w dniu 05.01.2024 r. wpłynął wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: ,, Instalacja elektrowni fotowoltaicznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr ewid. 376 w miejscowości Rzechta, gmina Dobra” .
 
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1094) oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie stron o wszczęciu postępowania następuje przez niniejsze obwieszczenie, które podaje się do publicznej wiadomości na okres 14 dni, poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Dobrej https://bip.dobra24.pl/, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej oraz u sołtysa sołectwa Rzechta.
 
Z treścią wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, plac Wojska Polskiego 10,
62-730 Dobra, pokój nr 5 w godzinach urzędowania, a także składać uwagi i wnioski w sprawie. Informuję o uprawnieniach wszystkich stron niniejszego postępowania wynikających z art. 10 kpa, do czynnego udziału w każdym stadium postępowania.
 
Zgodnie z art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 23

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-13 14:22:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-13 14:22:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-13 14:23:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
232 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o LXVIII Sesji Rady Miejskiej w Dobrej 15 stycznia 2024 roku (poniedziałek) o godz. 8:30 (sesja nadzwyczajna)

Akapit nr 1 - brak tytułu

RADA MIEJSKA W DOBREJ
 
Dobra, dnia 11 stycznia 2024 roku

RO.0002.1.2024

ZAWIADOMIENIE
 
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm. ) oraz § 22 ust. 3 Statutu Gminy Dobra, zwołuję LXVIII sesję Rady Miejskiej w Dobrej, która odbędzie się w dniu 15 stycznia 2024 roku (poniedziałek) o godz. 8:30 w sali kameralnej Centrum Kultury w Dobrej.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Podjęcie uchwał:
1) zmieniającej budżet Gminy Dobra na 2024 rok;
2) zmieniającej Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy Dobra na lata 2024-2030;
3) w sprawie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych usług opiekuńczych oraz usług sąsiedzkich.
5. Wolne wnioski i informacje.
6. Zamknięcie obrad.
 
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Dobrej
/-/ Tomasz Gil

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-12 10:16:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-12 10:16:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-19 11:13:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
95 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Badanie statystyczne "Koniunktura w gospodarstwach rolnych"

Akapit nr 1 - brak tytułu

Urząd Statystyczny w Poznaniu informuje, że w styczniu br. na terenie gminy realizowane będzie badanie Koniunktura w gospodarstwach rolnych (AK-R).
 
Szczegóły w załaczeniu.
 
Materiał nadesłany:
Urząd Statystyczny w Poznaniu
ul. Wojska Polskiego 27/29
60-624 Poznań

poznan.stat.gov.pl

Załączniki

  • ulotka (PDF, 1.6 MiB) Data wprowadzenia do BIP: 2024-01-12 10:08:12 | Data wytworzenia informacji: 2024-01-12
  • plakat (PDF, 1.6 MiB) Data wprowadzenia do BIP: 2024-01-12 10:08:37 | Data wytworzenia informacji: 2024-01-12

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-12 10:07:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-12 10:07:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-12 10:08:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
381 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji