Obwieszczenia
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 6 lutego 2024 r. o okręgach wyborczych, ich granicach i numerach, liczbie radnych wybieranych w okręgach wyborczych oraz siedzibie Miejskiej Komisji Wyborczej w Dobrej
Akapit nr 1 - brak tytułu
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej
z dnia 6 lutego 2024 roku
Na podstawie art. 422 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2023 r. poz. 2408) Burmistrz Dobrej podaje do publicznej wiadomości informację o okręgach wyborczych, ich granicach i numerach, liczbie radnych wybieranych w okręgach wyborczych oraz siedzibie Miejskiej Komisji Wyborczej w Dobrej w wyborach organów jednostek samorządu terytorialnego zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r.:
Numer okręgu wyborczego
|
Granice okręgu wyborczego
|
Liczba radnych wybieranych w okręgu
|
1
|
Miasto Dobra-ulice: Jana Kilińskiego, Łąkowa, pl. Plac Mały Rynek, Stefana Okrzei, 1 Maja, Sportowa
|
1
|
2
|
Miasto Dobra-ulice: Wiatraki, Czereśniowa, Marii Konopnickiej, Adama Mickiewicza, Morelowa, Wiśniowa, Elizy Orzeszkowej, Bolesława Prusa, Henryka Sienkiewicza,
pl. Plac Juliusza Słowackiego
|
1
|
3
|
Miasto Dobra-ulice: Jana Dekerta, pl. Plac Wojska Polskiego, Gabriela Narutowicza, Tadeusza Kościuszki, Parkowa, pl. Plac Zamysłów, Słoneczna,
ks. Ludwika Sperczyńskiego, Świętojańska
|
1
|
4
|
Sołectwa: Ugory, Żeronice, Moczydła, Stefanów
|
1
|
5
|
Sołectwo Mikulice
|
1
|
6
|
Sołectwo Długa Wieś
|
1
|
7
|
Sołectwa: Czajków, Potworów
|
1
|
8
|
Sołectwa: Linne, Ostrówek, Rzymsko BG
|
1
|
9
|
Sołectwo Strachocice-Kolonia: Strachocice-Kolonia, Kościanki ; Sołectwo Miłkowice
|
1
|
10
|
Sołectwo Rzymsko: Rzymsko, Dąbrowa
|
1
|
11
|
Sołectwo Strachocice
|
1
|
12
|
Sołectwa: Januszówka, Józefów, Łęg Piekarski, Piekary ; Sołectwo Stawki: Stawki , Kaczka , Młyny Piekarskie
|
1
|
13
|
Sołectwo Rzechta: Rzechta, Zborów ; Sołectwo Wola Piekarska
|
1
|
14
|
Sołectwo Szymany: Szymany ; Sołectwo Zagaj: Zagaj, Czyste ; Sołectwo Dąbrowica-Kolonia: Dąbrowica, Dąbrowica-Kolonia ; Sołectwo Chrapczew: Chrapczew
|
1
|
15
|
Sołectwo Skęczniew
|
1
|
Siedziba Miejskiej Komisji Wyborczej w Dobrej mieści się w Urzędzie Miejskim w Dobrej, Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra
Burmistrz Dobrej
Tadeusz GEBLER
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 6 lutego 2024 r. o okręgach wyborczych, ich granicach i numerach, liczbie radnych wybieranych w okręgach wyborczych oraz siedzibie Miejskiej Komisji Wyborczej w Dobrej Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 6 lutego 2024 r. o okręgach wyborczych, ich granicach i numerach, liczbie radnych wybieranych w okręgach wyborczych oraz siedzibie Miejskiej Komisji Wyborczej w Dobrej
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-07 13:50:49 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-07 13:51:28 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-07 13:54:20 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 217 raz(y) |
Obwieszczenie nr P.RUZ.4210.4.2024.DM.5 Dyrektora RZGW Poznań z dnia 31 stycznia 2024 roku
Akapit nr 1 - brak tytułu
Obwieszczenie nr P.RUZ.4210.4.2024.DM.5 Dyrektora RZGW Poznań z dnia 31 stycznia 2024 roku o wszczęciu postępowania administracyjnego z wniosku PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna Spółka Akcyjna z siedzibą w Bełchatowie w sprawie ustalenia kolejnego okresu obowiązywania pozwolenia wodnoprawnego udzielonego decyzją Marszałka Województwa Łódzkiego z dnia 31.12.2015 r., znak: RŚ VI.7322.1.109.2015.MC (uchylonej w części Decyzją Prezesa KZGW, znak:BAP-po.026.27.2.2016.JA z dnia 04.05.2016 r.), w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na odwodnienie Zakładu Górniczego KWB „Bełchatów”.
Poznań, dnia 31.01.2024 r.
P.RUZ.4210.4.2024.DM.5
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania
Na podstawie art. 401 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1478 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 775 ze zm.) Dyrektor Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Poznaniu zawiadamia o wszczęciu postępowania administracyjnego z wniosku PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna Spółka Akcyjna z siedzibą w Bełchatowie w sprawie ustalenia kolejnego okresu obowiązywania pozwolenia wodnoprawnego udzielonego decyzją Marszałka Województwa Łódzkiego z dnia 31.12.2015 r., znak: RŚ VI.7322.1.109.2015.MC (uchylonej w części Decyzją Prezesa KZGW, znak:BAP-po.026.27.2.2016.JA z dnia 04.05.2016 r.), w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na odwodnienie Zakładu Górniczego KWB „Bełchatów”.
Niniejsze obwieszczenie podaje się do publicznej wiadomości w terminie od dnia 02.02.2024 r. do dnia 16.02.2024 r.
Zgodnie z art. 10 § 1 kpa organ administracji publicznej zobowiązany jest zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić im wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W związku z powyższym zainteresowane strony mogą przedstawić swoje stanowisko oraz zgłosić ewentualne żądania w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia. W odpowiedzi na zawiadomienie należy podać znak sprawy.
Jednocześnie informuję, iż z aktami sprawy można zapoznać się w siedzibie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań.
Pouczenie:
W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu, w tym adresu elektronicznego, w razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny (art. 41 K.p.a.).
z up. Dyrektora RZGW Poznań
Radosław Jagodziński
Z-ca Dyrektora
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu
ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań
tel.: +48 (61) 85 67 750 | faks: +48 (61) 85 25 731 | e-mail:
www.wody.gov.pl
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie nr P.RUZ.4210.4.2024.DM.5 Dyrektora RZGW Poznań z dnia 31 stycznia 2024 roku Drukuj informację Obwieszczenie nr P.RUZ.4210.4.2024.DM.5 Dyrektora RZGW Poznań z dnia 31 stycznia 2024 roku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Nowaczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-02 11:21:05 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-02 11:21:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-02 11:24:54 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 191 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 31 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6733.2.2024
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6733.2.2024_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: rozbudowie drogi powiatowej nr 5403P Dobra – Kolonia Piekary wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej w granicach istniejącego pasa drogowego na terenie położonym w miejscowości Dobra i Długa Wieś, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1731/1 (obręb Dobra) oraz dz. nr 76 (obręb Długa Wieś) .
Dobra, dnia 31 stycznia 2024 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6733.2.2024
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że na wniosek Gminy Dobra zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: rozbudowie drogi powiatowej nr 5403P Dobra – Kolonia Piekary wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej w granicach istniejącego pasa drogowego na terenie położonym w miejscowości Dobra i Długa Wieś, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1731/1 (obręb Dobra) oraz dz. nr 76 (obręb Długa Wieś) .
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 31 stycznia 2024 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 31 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6733.2.2024 Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 31 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6733.2.2024
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-31 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-31 23:43:30 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-31 23:43:32 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-31 23:44:29 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 204 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 31 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6733.5.2024
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6733.5.2024_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie elektroenergetycznej linii kablowej nn-0,4kV, budowie linii kablowej SN-15kV oraz budowie kontenerowej stacji transformatorowej na terenie położonym w miejscowości Skęczniew, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 186/17, 187/10, 187/15, 438/73 (obręb Skęczniew).
Dobra, dnia 31 stycznia 2024 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6733.5.2024
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że na wniosek Energi Operator S.A. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Marynarki Polskiej 130 reprezentowanej przez Ryszarda Bielickiego zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie elektroenergetycznej linii kablowej nn-0,4kV, budowie linii kablowej SN-15kV oraz budowie kontenerowej stacji transformatorowej na terenie położonym w miejscowości Skęczniew, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 186/17, 187/10, 187/15, 438/73 (obręb Skęczniew).
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 31 stycznia 2024 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 31 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6733.5.2024 Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 31 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6733.5.2024
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-31 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-31 23:34:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-31 23:34:13 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-31 23:39:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 171 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 30 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6220.2.2024.SW
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6220.2.2024.SW_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: ,,Powierzchniowej eksploatacji kruszywa naturalnego - piasku ze złoża „RZYMSKO X”.
Dobra, dnia 30 stycznia 2024 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6733.3.2024
OBWIESZCZENIE
Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2023 r. poz. 775) w związku z art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094), zawiadamiam, że w dniu 26.01.2024 r. wpłynął wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: ,,Powierzchniowej eksploatacji kruszywa naturalnego - piasku ze złoża „RZYMSKO X””.
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1094) oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie stron o wszczęciu postępowania następuje przez niniejsze obwieszczenie, które podaje się do publicznej wiadomości na okres 14 dni, poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Dobrej https://bip.dobra24.pl/, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej oraz u sołtysa sołectwa Rzymsko oraz Rzymsko BG.
Z treścią wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5 w godzinach urzędowania, a także składać uwagi i wnioski w sprawie.
Informuję o uprawnieniach wszystkich stron niniejszego postępowania wynikających z art. 10 kpa, do czynnego udziału w każdym stadium postępowania.
Zgodnie z art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 30 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6220.2.2024.SW Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 30 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6220.2.2024.SW
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-30 23:01:23 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-30 23:01:32 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-30 23:06:53 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 160 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 29 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6733.3.2024
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6733.3.2024_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami na terenie położonym w miejscowości Chrapczew, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 384, 385 (obręb Chrapczew) oraz dz. nr 21 (obręb Linne).
Dobra, dnia 29 stycznia 2024 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6733.3.2024
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że na wniosek Gminy Dobra zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami na terenie położonym w miejscowości Chrapczew, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 384, 385 (obręb Chrapczew) oraz dz. nr 21 (obręb Linne).
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 29 stycznia 2024 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 29 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6733.3.2024 Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 29 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6733.3.2024
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-29 22:22:34 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-29 22:22:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-29 22:26:48 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 176 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 22 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6730.47.2023
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6730.47.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji o ustaleniu warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie max. 20 niemieszkalnych budynków rekreacji indywidualnej oraz budowie dróg wewnętrznych na terenie położonym w miejscowości Miłkowice, oznaczonym w ewidencji gruntów jako część dz. nr 611/3, 621, 622/23, 622/11 (obręb Miłkowice).
Dobra, dnia 22 stycznia 2024 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6730.47.2023
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 10 § 1 i 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że w dniu 22 stycznia 2024 r. wydana została decyzji o ustaleniu warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na: budowie max. 20 niemieszkalnych budynków rekreacji indywidualnej oraz budowie dróg wewnętrznych na terenie położonym w miejscowości Miłkowice, oznaczonym w ewidencji gruntów jako część dz. nr 611/3, 621, 622/23, 622/11 (obręb Miłkowice).
Niniejsze publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 22 stycznia 2024 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 22 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6730.47.2023 Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 22 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6730.47.2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-22 15:58:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-22 15:58:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-22 15:58:50 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 228 raz(y) |
Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 11 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6220.1.2024.SW
Akapit nr 1 - brak tytułu
IGOŚR.6220.1.2024.SW_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia ,,Instalacja elektrowni fotowoltaicznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr ewid. 376 w miejscowości Rzechta, gmina Dobra” .
Dobra, dnia 11 stycznia 2024 roku
Burmistrz Dobrej
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
IGOŚR.6220.8.2023.SW
OBWIESZCZENIE
Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2023 r. poz. 775) w związku z art. 73 ust. 1, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094), zawiadamiam, że w dniu 05.01.2024 r. wpłynął wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: ,, Instalacja elektrowni fotowoltaicznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr ewid. 376 w miejscowości Rzechta, gmina Dobra” .
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1094) oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie stron o wszczęciu postępowania następuje przez niniejsze obwieszczenie, które podaje się do publicznej wiadomości na okres 14 dni, poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Dobrej https://bip.dobra24.pl/, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej oraz u sołtysa sołectwa Rzechta.
Z treścią wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, plac Wojska Polskiego 10,
62-730 Dobra, pokój nr 5 w godzinach urzędowania, a także składać uwagi i wnioski w sprawie. Informuję o uprawnieniach wszystkich stron niniejszego postępowania wynikających z art. 10 kpa, do czynnego udziału w każdym stadium postępowania.
62-730 Dobra, pokój nr 5 w godzinach urzędowania, a także składać uwagi i wnioski w sprawie. Informuję o uprawnieniach wszystkich stron niniejszego postępowania wynikających z art. 10 kpa, do czynnego udziału w każdym stadium postępowania.
Zgodnie z art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 23
Załączniki
Pobierz dane XML Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 11 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6220.1.2024.SW Drukuj informację Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 11 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6220.1.2024.SW
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Dobrej |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Świętochowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-01-13 14:22:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-01-13 14:22:34 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-01-13 14:23:40 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 234 raz(y) |