ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Dobrej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Obwieszczenia

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 6 lutego 2024 r. o okręgach wyborczych, ich granicach i numerach, liczbie radnych wybieranych w okręgach wyborczych oraz siedzibie Miejskiej Komisji Wyborczej w Dobrej

Akapit nr 1 - brak tytułu

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej
z dnia 6 lutego 2024 roku
 
Na podstawie art. 422 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2023 r. poz. 2408) Burmistrz Dobrej podaje do publicznej wiadomości informację o okręgach wyborczych, ich granicach i numerach, liczbie radnych wybieranych w okręgach wyborczych oraz siedzibie Miejskiej Komisji Wyborczej w Dobrej w wyborach organów jednostek samorządu terytorialnego zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r.:
 
Numer okręgu wyborczego
Granice okręgu wyborczego
Liczba radnych wybieranych w okręgu
1
Miasto Dobra-ulice: Jana Kilińskiego, Łąkowa, pl. Plac Mały Rynek, Stefana Okrzei, 1 Maja, Sportowa
1
2
Miasto Dobra-ulice: Wiatraki, Czereśniowa, Marii Konopnickiej, Adama Mickiewicza, Morelowa, Wiśniowa, Elizy Orzeszkowej, Bolesława Prusa, Henryka Sienkiewicza,
pl. Plac Juliusza Słowackiego
1
3
Miasto Dobra-ulice: Jana Dekerta, pl. Plac Wojska Polskiego, Gabriela Narutowicza, Tadeusza Kościuszki, Parkowa, pl. Plac Zamysłów, Słoneczna,
ks. Ludwika Sperczyńskiego, Świętojańska
1
4
Sołectwa: Ugory, Żeronice, Moczydła, Stefanów
1
5
Sołectwo Mikulice
1
6
Sołectwo Długa Wieś
1
7
Sołectwa: Czajków, Potworów
1
8
Sołectwa: Linne, Ostrówek, Rzymsko BG
1
9
Sołectwo Strachocice-Kolonia: Strachocice-Kolonia, Kościanki ; Sołectwo Miłkowice
1
10
Sołectwo Rzymsko: Rzymsko, Dąbrowa
1
11
Sołectwo Strachocice
1
12
Sołectwa: Januszówka, Józefów, Łęg Piekarski, Piekary ; Sołectwo Stawki: Stawki , Kaczka , Młyny Piekarskie
1
13
Sołectwo Rzechta: Rzechta, Zborów ; Sołectwo Wola Piekarska
1
14
Sołectwo Szymany: Szymany ; Sołectwo Zagaj: Zagaj, Czyste ; Sołectwo Dąbrowica-Kolonia: Dąbrowica, Dąbrowica-Kolonia ; Sołectwo Chrapczew: Chrapczew
1
15
Sołectwo Skęczniew
1
 
Siedziba Miejskiej Komisji Wyborczej w Dobrej mieści się w Urzędzie Miejskim w Dobrej, Plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra
 
Burmistrz Dobrej
Tadeusz GEBLER

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-07 13:50:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-07 13:51:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-07 13:54:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
217 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie nr P.RUZ.4210.4.2024.DM.5 Dyrektora RZGW Poznań z dnia 31 stycznia 2024 roku

Akapit nr 1 - brak tytułu

Obwieszczenie nr P.RUZ.4210.4.2024.DM.5 Dyrektora RZGW Poznań z dnia 31 stycznia 2024 roku o wszczęciu postępowania administracyjnego z wniosku PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna Spółka Akcyjna z siedzibą w Bełchatowie w sprawie ustalenia kolejnego okresu obowiązywania pozwolenia wodnoprawnego udzielonego decyzją Marszałka Województwa Łódzkiego z dnia 31.12.2015 r., znak: RŚ VI.7322.1.109.2015.MC (uchylonej w części Decyzją Prezesa KZGW, znak:BAP-po.026.27.2.2016.JA z dnia 04.05.2016 r.), w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na odwodnienie Zakładu Górniczego KWB „Bełchatów”.
 
Poznań, dnia 31.01.2024 r.
 
P.RUZ.4210.4.2024.DM.5
 
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania
 
Na podstawie art. 401 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1478 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 775 ze zm.) Dyrektor Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Poznaniu zawiadamia o wszczęciu postępowania administracyjnego z wniosku PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna Spółka Akcyjna z siedzibą w Bełchatowie w sprawie ustalenia kolejnego okresu obowiązywania pozwolenia wodnoprawnego udzielonego decyzją Marszałka Województwa Łódzkiego z dnia 31.12.2015 r., znak: RŚ VI.7322.1.109.2015.MC (uchylonej w części Decyzją Prezesa KZGW, znak:BAP-po.026.27.2.2016.JA z dnia 04.05.2016 r.), w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na odwodnienie Zakładu Górniczego KWB „Bełchatów”.
 
Niniejsze obwieszczenie podaje się do publicznej wiadomości w terminie od dnia 02.02.2024 r. do dnia 16.02.2024 r.
 
Zgodnie z art. 10 § 1 kpa organ administracji publicznej zobowiązany jest zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić im wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W związku z powyższym zainteresowane strony mogą przedstawić swoje stanowisko oraz zgłosić ewentualne żądania w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia. W odpowiedzi na zawiadomienie należy podać znak sprawy.
Jednocześnie informuję, iż z aktami sprawy można zapoznać się w siedzibie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań.
 
Pouczenie:
W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu, w tym adresu elektronicznego, w razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny (art. 41 K.p.a.).
 
z up. Dyrektora RZGW Poznań
Radosław Jagodziński
Z-ca Dyrektora
 
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu
ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań
tel.: +48 (61) 85 67 750 | faks: +48 (61) 85 25 731 | e-mail: www.wody.gov.pl

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Nowaczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-02 11:21:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-02 11:21:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-02 11:24:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
191 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 31 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6733.2.2024

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6733.2.2024_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: rozbudowie drogi powiatowej nr 5403P Dobra – Kolonia Piekary wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej w granicach istniejącego pasa drogowego na terenie położonym w miejscowości Dobra i Długa Wieś, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1731/1 (obręb Dobra) oraz dz. nr 76 (obręb Długa Wieś) .
 
Dobra, dnia 31 stycznia 2024 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6733.2.2024
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że na wniosek Gminy Dobra zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: rozbudowie drogi powiatowej nr 5403P Dobra – Kolonia Piekary wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej w granicach istniejącego pasa drogowego na terenie położonym w miejscowości Dobra i Długa Wieś, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 1731/1 (obręb Dobra) oraz dz. nr 76 (obręb Długa Wieś) .
 
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 31 stycznia 2024 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
 
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-31 23:43:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-31 23:43:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-31 23:44:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
204 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 31 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6733.5.2024

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6733.5.2024_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie elektroenergetycznej linii kablowej nn-0,4kV, budowie linii kablowej SN-15kV oraz budowie kontenerowej stacji transformatorowej na terenie położonym w miejscowości Skęczniew, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 186/17, 187/10, 187/15, 438/73 (obręb Skęczniew).
 
 
Dobra, dnia 31 stycznia 2024 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6733.5.2024 
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że na wniosek Energi Operator S.A. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Marynarki Polskiej 130 reprezentowanej przez Ryszarda Bielickiego zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie elektroenergetycznej linii kablowej nn-0,4kV, budowie linii kablowej SN-15kV oraz budowie kontenerowej stacji transformatorowej na terenie położonym w miejscowości Skęczniew, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 186/17, 187/10, 187/15, 438/73 (obręb Skęczniew).
 
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 31 stycznia 2024 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
 
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-31 23:34:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-31 23:34:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-31 23:39:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
171 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 30 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6220.2.2024.SW

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6220.2.2024.SW_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: ,,Powierzchniowej eksploatacji kruszywa naturalnego - piasku ze złoża  „RZYMSKO X”.
 
Dobra, dnia 30 stycznia 2024 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6733.3.2024
 
OBWIESZCZENIE
 
 Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2023 r. poz. 775) w związku z art. 73 ust. 1,  art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094), zawiadamiam, że w dniu 26.01.2024 r. wpłynął wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: ,,Powierzchniowej eksploatacji kruszywa naturalnego - piasku ze złoża  „RZYMSKO X””.
 
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1094) oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie stron o wszczęciu postępowania następuje przez niniejsze obwieszczenie, które podaje się do publicznej wiadomości na okres 14 dni, poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Dobrej https://bip.dobra24.pl/, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej oraz u sołtysa sołectwa Rzymsko oraz Rzymsko BG.
 
Z treścią wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, pokój nr 5 w godzinach urzędowania, a także składać uwagi i wnioski w sprawie.
 
Informuję o uprawnieniach wszystkich stron niniejszego postępowania wynikających z art. 10 kpa, do czynnego udziału w każdym stadium postępowania.
 
Zgodnie z art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 23

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-30 23:01:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-30 23:01:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-30 23:06:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
160 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 29 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6733.3.2024

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6733.3.2024_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami na terenie położonym w miejscowości Chrapczew, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 384, 385 (obręb Chrapczew) oraz dz. nr 21 (obręb Linne).
 
Dobra, dnia 29 stycznia 2024 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6733.3.2024
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że na wniosek Gminy Dobra zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami na terenie położonym w miejscowości Chrapczew, oznaczonym w ewidencji gruntów i budynków jako dz. nr 384, 385 (obręb Chrapczew) oraz dz. nr 21 (obręb Linne).
 
Niniejszym publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 29 stycznia 2024 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
 
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
       
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-29 22:22:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-29 22:22:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-29 22:26:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
176 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 22 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6730.47.2023

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6730.47.2023_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wydaniu decyzji o ustaleniu warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie max. 20 niemieszkalnych budynków rekreacji indywidualnej oraz budowie dróg wewnętrznych na terenie położonym w miejscowości Miłkowice, oznaczonym w ewidencji gruntów jako część dz. nr 611/3, 621, 622/23, 622/11 (obręb Miłkowice).
 
Dobra, dnia 22 stycznia 2024 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6730.47.2023
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 10 § 1 i 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.) Burmistrz Dobrej zawiadamia, że w dniu 22 stycznia 2024 r. wydana została decyzji o ustaleniu warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na: budowie max. 20 niemieszkalnych budynków rekreacji indywidualnej oraz budowie dróg wewnętrznych na terenie położonym w miejscowości Miłkowice, oznaczonym w ewidencji gruntów jako część dz. nr 611/3, 621, 622/23, 622/11 (obręb Miłkowice).
 
Niniejsze publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 22 stycznia 2024 r. (art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego).
 
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości wszystkie osoby zainteresowane mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia. Akta sprawy są dostępne w siedzibie organu przy pl. Wojska Polskiego 10, pokój nr 7 w godzinach pracy Urzędu.
         
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 33
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-22 15:58:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-22 15:58:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-22 15:58:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
228 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Burmistrza Dobrej z dnia 11 stycznia 2024 roku nr IGOŚR.6220.1.2024.SW

Akapit nr 1 - brak tytułu

IGOŚR.6220.1.2024.SW_Obwieszczenie Burmistrza Dobrej o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia ,,Instalacja elektrowni fotowoltaicznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr ewid. 376 w miejscowości Rzechta, gmina Dobra” .
 
Dobra, dnia 11 stycznia 2024 roku
 
Burmistrz Dobrej                                                
Pl. Wojska Polskiego 10, 62 - 730 Dobra
 
IGOŚR.6220.8.2023.SW 
 
OBWIESZCZENIE
 
Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2023 r. poz. 775) w związku z art. 73 ust. 1,  art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094), zawiadamiam, że w dniu 05.01.2024 r. wpłynął wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: ,, Instalacja elektrowni fotowoltaicznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr ewid. 376 w miejscowości Rzechta, gmina Dobra” .
 
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1094) oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie stron o wszczęciu postępowania następuje przez niniejsze obwieszczenie, które podaje się do publicznej wiadomości na okres 14 dni, poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Dobrej https://bip.dobra24.pl/, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Dobrej oraz u sołtysa sołectwa Rzechta.
 
Z treścią wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrej, plac Wojska Polskiego 10,
62-730 Dobra, pokój nr 5 w godzinach urzędowania, a także składać uwagi i wnioski w sprawie. Informuję o uprawnieniach wszystkich stron niniejszego postępowania wynikających z art. 10 kpa, do czynnego udziału w każdym stadium postępowania.
 
Zgodnie z art. 49 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 
Burmistrz Dobrej
/-/ Tadeusz Gebler
 
sprawę prowadzi:
kontakt tel.: 63 279 99 23

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Dobrej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-01-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Świętochowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-01-13 14:22:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-01-13 14:22:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-13 14:23:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
234 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji